kryzys zmusil Polbank do myslenia :)

Data: 2009-02-25 23:06:17
Autor: Wojciech Nawara
kryzys zmusil Polbank do myslenia :)
Hej,

Kryzys zmusił Polbank do myślenia. W końcu wyciąg z rachunku gotówkowego i oszczędzającego jest wysyłany w 1 kopercie!! Polbankowi gratulujemy postępów. :-)

WN

Data: 2009-02-25 23:26:18
Autor: Baloo
kryzys zmusil Polbank do myslenia :)
"Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał

Kryzys zmusił Polbank do myślenia. W końcu wyciąg z rachunku gotówkowego i oszczędzającego jest wysyłany w 1 kopercie!! Polbankowi gratulujemy postępów. :-)

Gdyby faktycznie myślał, to przeszedłby na wyciągi elektroniczne drukowane (w razie potrzeby) ze strony banku. Tak właśnie zrobił Raiffeisen i chwała mu za to.

Data: 2009-02-25 23:50:41
Autor: perszing
Baloo pisze:

Gdyby faktycznie myślał, to przeszedłby na wyciągi elektroniczne drukowane (w razie potrzeby) ze strony banku. Tak właśnie zrobił Raiffeisen i chwała mu za to.

Daj im troche czasu na pewno w krotce to odkryja :)

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-02-25 23:54:38
Autor: RobertS
kryzys zmusil Polbank do myslenia :)

Kryzys zmusił Polbank do myślenia. W końcu wyciąg z rachunku gotówkowego i oszczędzającego jest wysyłany w 1 kopercie!! Polbankowi gratulujemy postępów. :-)

też miałem o tym wspomnieć, normalnie mnie zaskoczyli

Gdyby faktycznie myślał, to przeszedłby na wyciągi elektroniczne drukowane (w razie potrzeby) ze strony banku. Tak właśnie zrobił Raiffeisen i chwała mu za to.

tak, a za wysyłkę min. 5 zł ;-)

RobertS

Data: 2009-02-25 23:56:25
Autor: Baloo

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:go4i7s$2ahj$1opal.icpnet.pl...

Gdyby faktycznie myślał, to przeszedłby na wyciągi elektroniczne drukowane (w razie potrzeby) ze strony banku. Tak właśnie zrobił Raiffeisen i chwała mu za to.

tak, a za wysyłkę min. 5 zł ;-)

Wysyłkę czego? Wyciąg drukujesz sobie sam ze strony banku :)

Data: 2009-02-26 00:12:44
Autor: RobertS
kryzys zmusil Polbank do myslenia :)

tak, a za wysyłkę min. 5 zł ;-)

Wysyłkę czego? Wyciąg drukujesz sobie sam ze strony banku :)

a jak ktoś nie ma drukarki? możesz zlecić, aby bank wysłał wyciąg tak jak wcześniej tylko, że będzie to opcja płatna

RobertS

Data: 2009-02-26 00:16:14
Autor: Baloo

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:go4j9q$2ck9$1opal.icpnet.pl...

tak, a za wysyłkę min. 5 zł ;-)

Wysyłkę czego? Wyciąg drukujesz sobie sam ze strony banku :)

a jak ktoś nie ma drukarki?

To nie będzie drukował. Albo sobie wydrukuje u kolegi ;-) Albo odbierze osobiście w banku.

możesz zlecić, aby bank wysłał wyciąg tak jak wcześniej tylko, że będzie to opcja płatna

Dlatego nie zlecam. Nic mnie tak nie wqrwia, jak codzienne koperty z wyciągami.

Data: 2009-02-26 07:45:17
Autor: Radek Wroclawski
Baloo pisze:
Wysyłkę czego? Wyciąg drukujesz sobie sam ze strony banku :)
zauważ, że jest jeszcze pewna grupa klientów, która nie korzysta z konta przez internet. Takie osoby wolą koperty, a jak mają zlecić przelew to idą do oddziału...

Data: 2009-02-26 00:24:42
Autor: BK
On Feb 26, 7:45 am, Radek Wroclawski <ra...@nielubiespamu.pl> wrote:
Baloo pisze:> Wysyłkę czego? Wyciąg drukujesz sobie sam ze strony banku :)

zauważ, że jest jeszcze pewna grupa klientów, która nie korzysta z konta
przez internet. Takie osoby wolą koperty, a jak mają zlecić przelew to
idą do oddziału...

To niech nie podpisuja umowy o bankowosc internetowa. Wiele bankow ma
taka opcje, ze jak masz bankowosc internetowa to wyciag elektroniczny
jest za free, a papier platny. Ale jak rezygnujesz z bankowosci
internetowej to papier masz juz za free. Przykladem jest Alior.

Data: 2009-02-26 16:47:19
Autor: Wojciech Nawara
BK pisze:

taka opcje, ze jak masz bankowosc internetowa to wyciag elektroniczny
jest za free, a papier platny. Ale jak rezygnujesz z bankowosci
internetowej to papier masz juz za free. Przykladem jest Alior.

To chyba jakaś niepisana promocja. TOiP nie wprowadza takowego wyjątku.

Data: 2009-02-26 00:10:42
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
Hej,

Kryzys zmusił Polbank do myślenia. W końcu wyciąg z rachunku gotówkowego i oszczędzającego jest wysyłany w 1 kopercie!! Polbankowi gratulujemy postępów. :-)

Durnota jest niewytępialna :-)

Ja założyłem wiosną 99 konto w KB, i przez jakiś rok albo i więcej dostawałem oddzielnie wyciągi z konta i VE podpiętej do tegoż konta. Naturalnie operacje karciane na obu wyciągach były identyczne, no i w końcu ktoś odkrył, że wyciągi karciane są niepotrzebne....

Przemek

Data: 2009-02-26 00:47:03
Autor: kl1
kryzys zmusil Polbank do myslenia :)
On 25 Lut, 23:06, Wojciech Nawara
<wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

Kryzys zmusił Polbank do myślenia. W końcu wyciąg z rachunku gotówkowego
i oszczędzającego jest wysyłany w 1 kopercie!! Polbankowi gratulujemy
postępów. :-)

To nie wszystko - jeśli nie będzie obrotów na rachunku to wyciąg nie
będzie generowany i wysyłany.

Data: 2009-02-26 16:42:37
Autor: Wojciech Nawara
kl1@o2.pl pisze:

To nie wszystko - jeśli nie będzie obrotów na rachunku to wyciąg nie
będzie generowany i wysyłany.

A to już było od dawna.

Data: 2009-02-26 07:48:42
Autor: BK
kryzys zmusil Polbank do myslenia :)
On Feb 26, 4:42 pm, Wojciech Nawara
k...@o2.pl pisze:

> To nie wszystko - jeśli nie będzie obrotów na rachunku to wyciąg nie
> będzie generowany i wysyłany.

A to już było od dawna.

Nie ja tam dostawalem zawsze, teraz byl news na ostatnim wyciagu, ze
sie to zmieni. Szkoda - fajnie bylo zgarniac 7 kopert z polbanku :D

Data: 2009-02-26 16:54:57
Autor: Wojciech Nawara
BK pisze:

Nie ja tam dostawalem zawsze, teraz byl news na ostatnim wyciagu, ze
sie to zmieni. Szkoda - fajnie bylo zgarniac 7 kopert z polbanku :D

No to ja tak miałem od początku założenia konta. Od stycznia 2008. Rachunki 4, wyciągi docierały jedynie z tych rachunków, na których był jakikolwiek obrót.

Albo inaczej - przy braku obrotów I saldzie równym 0 wyciągów nie było. Może to jest klucz.

Data: 2009-02-26 00:47:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kryzys zmusil Polbank do myslenia :)

"Wojciech Nawara" go4fcj$v5g$1@kushnir.sileman

Kryzys zmusił Polbank do myślenia. W końcu wyciąg z rachunku gotówkowego i oszczędzającego jest wysyłany w 1 kopercie!! Polbankowi gratulujemy postępów. :-)

Mnie kryzys sprzyja, bo ludzie w czasie kryzysu sięgają po rozwiązania
rozumowe, nie zaś ,,typowe''. :) A te ostatnie, to na przykład włączone
świetlówki wiszące tuż pod zasłoniętymi żaluzjami w środku słonecznego
dnia -- przykład z TP SA. :)

Data: 2009-02-26 15:54:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kryzys zmusil Polbank do myslenia :)

"Eneuel Leszek Ciszewski" go4ln2$p3i$1@inews.gazeta.pl

[...]

Aby było jasne ;) -- szyby były nie pionowe, lecz poziome, a pod nimi
świetlówki świecące tak, jak okna. :)

      ==========================    <-- linia okien
      ''''':''''''''''''':''''''    <-- zasłoniete żaluzje
           :             :
           :             :          <-- sznureczki, na których wisiały świetlówki
           :_____________:
          (_______________)         <-- wiszące świetlówki

Wiem, że okna zwykle są pionowe, ale te były poziome. Miejsce? TP SA w Białymstoku,
obok ulicy Bema -- nie pamiętam nazwy ulicy do której przypisany jest ten budynek
(chyba ul. Cieszyńska), ale to dawna główna siedziba TP SA w tym mieście. Ogromny
budynek, spory maszt obwieszony antenami... Świetlówki oświetlały miejsca pracy...
Tuż obok byli petenci... Znaczy... Klienci... ;)

Data: 2009-02-26 09:13:08
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Wojciech Nawara wrote:

Kryzys zmusił Polbank do myślenia. W końcu wyciąg z rachunku gotówkowego
i oszczędzającego jest wysyłany w 1 kopercie!! Polbankowi gratulujemy
postępów. :-)

E tam... Parę tygodni temu mi przysłali KK i pin w jednej kopercie. To
dopiero jest mistrzostwo świata... :-)

--
MiCHA

Data: 2009-02-26 15:57:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kryzys zmusil Polbank do myslenia :)

"Przemyslaw Kwiatkowski" go5iuk$dji$1@inews.gazeta.pl

E tam... Parę tygodni temu mi przysłali KK i pin w jednej kopercie. To
dopiero jest mistrzostwo świata... :-)

Wolisz jak w ING -- przysyłają/przysłali dwie koperty naraz.
Listonosz niósł te koperty jednocześnie w tej samej torbie -- mogły
się [te dwie koperty] całować [w tej torbie] po kryjomu. ;)

Karta krechowa ING, gdzieś około lata 2007 roku. :)

kryzys zmusil Polbank do myslenia :)