kryzys zmusil Polbank do myslenia :)

Data: 2009-02-26 00:47:03
Autor: kl1
kryzys zmusil Polbank do myslenia :)
On 25 Lut, 23:06, Wojciech Nawara
<wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

Kryzys zmusił Polbank do myślenia. W końcu wyciąg z rachunku gotówkowego
i oszczędzającego jest wysyłany w 1 kopercie!! Polbankowi gratulujemy
postępów. :-)

To nie wszystko - jeśli nie będzie obrotów na rachunku to wyciąg nie
będzie generowany i wysyłany.

Data: 2009-02-26 16:42:37
Autor: Wojciech Nawara
kl1@o2.pl pisze:

To nie wszystko - jeśli nie będzie obrotów na rachunku to wyciąg nie
będzie generowany i wysyłany.

A to już było od dawna.

Data: 2009-02-26 07:48:42
Autor: BK
kryzys zmusil Polbank do myslenia :)
On Feb 26, 4:42 pm, Wojciech Nawara
k...@o2.pl pisze:

> To nie wszystko - jeśli nie będzie obrotów na rachunku to wyciąg nie
> będzie generowany i wysyłany.

A to już było od dawna.

Nie ja tam dostawalem zawsze, teraz byl news na ostatnim wyciagu, ze
sie to zmieni. Szkoda - fajnie bylo zgarniac 7 kopert z polbanku :D

Data: 2009-02-26 16:54:57
Autor: Wojciech Nawara
BK pisze:

Nie ja tam dostawalem zawsze, teraz byl news na ostatnim wyciagu, ze
sie to zmieni. Szkoda - fajnie bylo zgarniac 7 kopert z polbanku :D

No to ja tak miałem od początku założenia konta. Od stycznia 2008. Rachunki 4, wyciągi docierały jedynie z tych rachunków, na których był jakikolwiek obrót.

Albo inaczej - przy braku obrotów I saldzie równym 0 wyciągów nie było. Może to jest klucz.

kryzys zmusil Polbank do myslenia :)