krzywe tarcze hamulcowe - po raz kolejny

Data: 2010-04-24 21:48:13
Autor: Leszek Kowalski
krzywe tarcze hamulcowe - po raz kolejny

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqverq$qp6$1inews.gazeta.pl...
witam

Mam Xsarę hdi z 2000roku. Jak ja kupiłem miała "dorżnięte" tarcze
hamulcowe do zera. wymieniłem nowe i po paruset km sie pokrzywiły.
Zostały przeszlifowane, i znowu to samo. W innej firmie zleciłem
wymiane, to samo - znowu krzywe. NAprawiono mi zaciski hamulcowe,
amortyzatory, zawieszenie, tylne tarcze, i wszystko na nic. raz na pół
roku mam nowe tarcze i klocki.

Mam ten sam problem, co prawda w innym aucie (Ford Fiesta mk3).
Najpierw założyłem nowe tarcze i było OK. Po 2 miesiącach zaczęło być odczuwalne bicie na kierownicy więc dałem tarcze do przetoczenia i problem zniknął aby za dwa miesiące znów się pojawić. Kupiłem więc nowe tarcze, które wytrzymały z pół roku.

Zawieszenie było robione niedawno. Jedyne co przychodzi mi do głowy to problem z łożyskami koła, lub przegubami. Jednak żadnych z objawów zużycia się tych elementów nie zaobserwowałem.

Leszek Kowalski

krzywe tarcze hamulcowe - po raz kolejny