krzywe tarcze hamulcowe - po raz kolejny

Data: 2010-04-24 23:20:15
Autor: Jarek
krzywe tarcze hamulcowe - po raz kolejny
ToMasz pisze:
witam

Mam Xsarę hdi z 2000roku. Jak ja kupiłem miała "dorżnięte" tarcze
hamulcowe do zera. wymieniłem nowe i po paruset km sie pokrzywiły.
Zostały przeszlifowane, i znowu to samo. W innej firmie zleciłem
wymiane, to samo - znowu krzywe. NAprawiono mi zaciski hamulcowe,
amortyzatory, zawieszenie, tylne tarcze, i wszystko na nic. raz na pół
roku mam nowe tarcze i klocki. Gwarancja - gwarancją, ale teraz sie
normalnie boje hamować. jeżdżę już prawie jak kapelusznik, z dzieckiem
zresztą, wiec naprawdę ostrożnie. co moze jeszcze powodować takie
regularne skrzywienia tarcz?

Postępująca tandeta. Większość tarcz na rynku to tandetna chinszczyzna.
Przerobiłem ten temat w dwóch samochodach. Oryginały robiły po
100-150tys a po wymianie pół roku (10-15tys) i są krzywe.
Może trzeba spróbować oryginały ? Chociaż to też nie daje gwarancji że
będzie ok, bo to co producenci sprzedają jako części zamienne to nie
jest to samo co montują do nowych samochodów. Kiedyś miałem Omegę - na
oryginalnych amortyzatorch zrobiła 180tys. Kupiłem nowe oryginalne
identyczne z tymi co były fabryczne i po 60tys zdechły.

Jarek

krzywe tarcze hamulcowe - po raz kolejny