ks.Lemañski: "Mnie po lekturze wybranych wypowiedzi niektórych ludzi Ko¶cio³a po prostu chce siê rzygaæ"

Data: 2013-02-08 18:57:39
Autor: Grzegorz Z.
ks.Lemañski: "Mnie po lekturze wybranych wypowiedzi niektórych ludzi Ko¶cio³a po prostu chce siê rzygaæ"
Pewien ksiądz wziął za spowiedź 2,5 miliona. To znaczy niedokładnie za
spowiedź i nie do końca wiadomo, czy tylko tyle, ale w sądzie, plącząc się
w wyjaśnieniach, tłumaczy się tajemnicą spowiedzi i powołuje się na
zmarłego biznesmena, i jego żonę , której owych pozostawionych na
przechowanie milionów nie zwrócił, i inne takie banialuki, które nawet na
odległość śmierdzą fałszem.

Pewien arcybiskup porozmawiał kulturalnie z Ministrem Kultury. Choć rozmowa
dotyczyła wydarzeń i przeżyć wyższego rzędu, to nie stroniono również od
kwestii szkoły baletowej i jej ewentualnej eksmisji z budynku stojącego na
działce, która okazała się być kościelną. Rozmowa dotyczyła, bagatela,
trzynastu milionów, które arcybiskup chciałby od ministra tytułem
odszkodowania za funkcjonowanie tej szkoły na kościelnych gruntach. Ważne,
że rozmawiali, bo to ten sam biskup, który o znanym w całej Polsce
ksiÄ™dzu-melomanie przez półtora roku rozmawiać nie chciaÅ‚.  Znów powraca sprawa redukcji etatów kapelanów wojskowych, obsÅ‚ugujÄ…cych
kościoły w miejscowościach, w których od dawna nie ma już wojskowych
garnizonów. Kolejny minister próbuje ugryźć tę sprawę i po raz kolejny
znajdują się obrońcy państwowych uposażeń dla tych księży. Przy okazji
pobrzmiewają głosy, nazywające te działania kolejnym atakiem na Kościół.

 Wreszcie inny arcybiskup zawitaÅ‚ do radiowego studia i wypowiedziaÅ‚ siÄ™ na
kilka różnych tematów. Było o odpisie podatkowym na rzecz Kościoła, było o
budowie nowych kościołów i o zmarłym prymasie. Zapytany o prezydenturę
Bronisława Komorowskiego, scharakteryzował ją krótko, mówiąc, że trwa.
Wspominał przy tej okazji coś o I sekretarzu PZPR Edwardzie Gierku i o tym,
że prezydent ma to do siebie, że za nic nie odpowiada. Gdy redaktorka
zapytała o dyskusję o związkach partnerskich, arcybiskup najpierw nawiązał
do swojego pobytu w Rzymie i do aktorki filmów porno – Ciccioliny, którą
nazwał elegancką dziewczyną. Następnie powiedział, że go to nudzi i zaraz
doprecyzował, że bierze go na nudności. Ja będę bardziej dosadny. Mnie po lekturze tych wybranych wypowiedzi
niektórych ludzi Kościoła po prostu chce się rzygać.

http://wojciechlemanski.natemat.pl/50083,ludzie-kosciola-znow-zabrali-glos

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-08 21:05:35
Autor: mkarwan
ks.Lemański: "Mnie po lekturze wybranych wypowiedzi niektórych ludzi Kościoła po prostu chce się rzygać"
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kf3ea4$j7f$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl

ks.Lemañski: "Mnie po lekturze wybranych wypowiedzi niektórych ludzi Ko¶cio³a po prostu chce siê rzygaæ"