ks. Sowa: Obłęd Rydzyka sięga zenitu

Data: 2013-01-04 11:07:57
Autor: Grzegorz Z.
ks. Sowa: Obłęd Rydzyka sięga zenitu
Jeśli ktoś uważa, że Kościół w Polsce jest dziś prześladowany, to żyje w
kraju, którego nie ma - powiedział ksiądz Kazimierz Sowa w rozmowie z
"Polska The Times".

Dodał, że jeśli ktoś uważa, że dziś Kościół w Polsce nie ma prawa wygłaszać
swojego posłannictwa, to znaczy, że pomyliły mu się epoki.

Nawiązując do ataku o. Tadeusza Rydzyka na Krajową Radę Radiofonii i
Telewizji w kontekście konkursu na nadawanie cyfrowe kanału
społeczno-religijnego powiedział, że "mamy do czynienia z sytuacją dziwnego
chocholego tańca, w której tak naprawdę próbuje się wmówić opinii
publicznej, że ten konkurs jest kolejną formą walki z mediami o. Rydzyka. Z
całym szacunkiem, ale wydaje mi się, że ten swoisty obłęd sięga zenitu".

Mówiąc o kanale Religia TV, którego jest szefem, ks. Sowa stwierdził, że
jest to kanał tematyczny, telewizyjny, o profilu ekumenicznym.

Jego zdaniem wymiana poglądów między jednym księdzem a drugim zakonnikiem
nie świadczy o podziale w polskim Kościele, ale pokazuje, że nie wszyscy w
nim myślą tak, jak się myśli w rozgłośni w Toruniu. http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/ks-sowa-chocholi-taniec-o-rydzyka-obled-siega-zenitu,1877641

Data: 2013-01-04 09:26:07
Autor: Antenka
zdanie pana Sowy nie liczy się
On 4 Sty, 11:07, "Grzegorz Z." <szurszurs...@umarli.org> wrote:
http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/ks-sowa-chocholi-taniec-o-ryd...

Jego zdanie ma takie samo znaczenie, jak świeckiego jehowcowego
"biskupa", czyli żadne.

Antenka

Data: 2013-01-04 18:55:13
Autor: pluton_
zdanie pana Sowy nie liczy się
Jego zdanie ma takie samo znaczenie, jak świeckiego jehowcowego
"biskupa", czyli żadne.

A zauwazylas, ze od dluzszego czasu biskupy tez pierdola jak potluczone ?

Nullification

Antenka

Data: 2013-01-04 12:59:47
Autor: Antenka
On 4 Sty, 18:55, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

"biskupa", czyli żadne.

A zauwazylas, ze od dluzszego czasu biskupy tez pierdola jak potluczone ?

Myślałam, że już opuściłeś Układ Słoneczny....

Antenka

Data: 2013-01-05 10:55:20
Autor: pluton_
zdanie pana Sowy nie liczy się
Myślałam, że już opuściłeś Układ Słoneczny....

Zostalem zeby cie nawracac na myslenie.

Nullification

Data: 2013-01-06 11:10:52
Autor: Grzegorz Z.
pluton_ napisał:

Myślałam, że już opuściłeś Układ Słoneczny....

Zostalem zeby cie nawracac na myslenie.

:))))))

#8: "Rozjebało mnie najbardziej zdanie o tym że 'obraz ocalał dzięki bogu'.
O pancernej szybie nie raczyli się zająknąć. Parszywe gnoje. Tfu!" Grześ

Data: 2013-01-06 13:26:14
Autor: Antenka

#8: "Rozjebało mnie najbardziej zdanie o tym że 'obraz ocalał dzięki bogu'.
O pancernej szybie nie raczyli się zająknąć. Parszywe gnoje. Tfu!" Grześ

Co się tak kielczysz głuptaku?!

Antenka

Data: 2013-01-12 09:42:57
Autor: pluton_
zdanie pana Sowy nie liczy się

> Zostalem zeby cie nawracac na myslenie.

:))))))

Co się tak kielczysz głuptaku?!

Lubie wyzwania, takie rozne mission impossible.

Nullification

Data: 2013-01-06 19:14:25
Autor: mkarwan
zdanie pana Sowy nie liczy się
Użytkownik "Grzegorz Z." <szurszurszur@umarli.org> napisał w wiadomości news:kcbijc$qth$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2013-01-04 13:44:45
Autor: Marek Woydak
On Fri, 4 Jan 2013 11:07:57 +0100, Grzegorz Z. wrote:

[...]

A niby skąd ten fircyk z Torunia weźmie pieniądze na opłaty za miejsce na
multiplexie? MW

Data: 2013-01-04 14:12:52
Autor: xan
W dniu 04.01.2013 13:44, Marek Woydak pisze:
[...]

jak to skąd ? On ma, ale nie pokaże bo nie musi, tak przecież było ostatnio :D

Data: 2013-01-04 16:09:25
Autor: Chiron
Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kc6kgk$aep$1news.icm.edu.pl...
[...]

Albo łżesz celowo, albo swoje informacje czerpiesz z GW. Z tego, co Cię poznałem- to drugie. W takim razie- powodzenia w poznawaniu życia w Polsce. Dalszych sukcesów życzę. Aberracja rzeczywistości w tej gazecie (i jej mutacjach medialnych) naprawdę sięga zenitu.

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Data: 2013-01-04 16:28:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:kc6rb0$5b0$1node1.news.atman.pl...
[...]

A ty skąd czerpiesz informacje? Duch Święty cię nawiedza i informuje?

ubawiony

Data: 2013-01-02 17:46:46
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50e6f52d$0$26698$65785112news.neostrada.pl...

[...]

O właśnie. Tu mamy wręcz podręcznikowy, skrajny przykład do czego prowadzi lektura GW

--

Chiron

Data: 2013-01-04 19:41:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:kc711k$b8p$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie leń się, odpowiedz na pytanie. Powtarzam:

Data: 2013-01-04 19:45:32
Autor: u2
ks. Sowa: Ob��d Rydzyka si�ga zeni tu
O właśnie. Tu mamy wręcz podręcznikowy, skrajny przykład do czego
prowadzi lektura GW

Nie leń się, odpowiedz na pytanie. Powtarzam:
A ty skąd czerpiesz informacje? Duch Święty cię nawiedza i informuje?

Jest oczytany, ma intuicje. Ot cala tajemnica hirka. A od bidzika jedzie ubeckim gwnem na kilometr :-)))

Data: 2013-01-05 09:06:35
Autor: Przemysław M.
ks. Sowa: Ob��d Rydzyka si�ga zeni tu
Dnia Fri, 04 Jan 2013 19:45:32 +0100, u2 napisaů(a):

O wůaúnie. Tu mamy wrćcz podrćcznikowy, skrajny przykůad do czego
prowadzi lektura GW

Nie leń sić, odpowiedz na pytanie. Powtarzam:
A ty skŕd czerpiesz informacje? Duch Úwićty cić nawiedza i informuje?

Jest oczytany, ma intuicje. Ot cala tajemnica hirka. A od bidzika jedzie ubeckim gwnem na kilometr :-)))

Od ciebie jedzie na caůŕ okolicć. Úmierdzisz tćpotŕ umysůowŕ.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2013-01-05 10:58:58
Autor: xan
W dniu 04.01.2013 16:09, Chiron pisze:
[...]

Nie czytam GW ani innego szmatławca typu "GPC" itp., czytanie prasy ograniczam do kupna jedynie "tele tygodnia".

Widać cienki jesteś w poznawaniu ludzi. Ja natomiast mogę ciebie określić jasno, jesteś osobą zapatrzoną tylko w siebie i uznajesz ze tylko ty masz rację a wszyscy inni się mylą - dlatego to ogranicza twoje trzeźwe spojrzenie na wiele spraw, zapewne twoje życie prywatne to jest pasmo konfliktów z otoczeniem na wiele błahych spraw.

A co do TV Trwam, na "wizji" wiele razy wprowadzali ludzi w błąd mówiąc ze KRRiT zabrała im koncesję - co było nieprawdą, jako telewizja katolicka powinna mówić prawdę a nie manipulować.
Zresztą na "wizji" przewodniczący KRRiT powiedział wprost ze TV Trwam nie przedstawiła dokumentów finansowych spółki.

Data: 2013-01-05 20:16:51
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-05 10:58, xan pisze:

Zresztą na "wizji" przewodniczący KRRiT powiedział wprost ze TV Trwam nie przedstawiła dokumentów finansowych spółki.

A nie istniejąca fizycznie U-TV przedstawiła? Czego ty bronisz, i kogo usprawiedliwiasz?

Data: 2013-01-06 10:11:14
Autor: pluton_
> [...]
> nie przedstawiła dokumentów finansowych spółki.

A nie istniejąca fizycznie U-TV przedstawiła? Czego ty bronisz, i kogo

Wyobrazasz sobie wycie rydzyka, gdyby mial chociaz najmniejsze podejrzenie,
ze inni nie przedstawili dokumentow finansowych ?

Nullification

Data: 2013-01-07 12:50:08
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-06 10:11, pluton_ pisze:
[...]

Facet ma pełne prawo do pretensji - istnieje już na rynku RTV już od dawna, a tu z jakichś bliżej nieznanych powodów ktoś nie bierze pod uwagę przy rozdziale koncesji.. Co tu kogo mogą obchodzić finanse - opłatę koncesyjną opłaca się z góry i wara od wścibiania klukasa w sprawy finansowe danego podmiotu gospodarczego. Tak KRRiT to nie urząd skarbowy, żeby jej trzeba było składać raporty o finansach.

Data: 2013-01-07 14:40:35
Autor: Rafał Maszkowski
On pon, 07 sty 2013 12:50:08 Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
[...]

Co z tego, Ĺźe istenieje? JEst dobrze ponad 100 polskich telewizji,
kilkanaście zgłosiło się do postępowania, ale miejsc było tylko cztery.
Wszystkie były wzięte pod uwagę, ale kilka nie miało pieniędzy.

[...]

Za koncesję różnie się płaci, jeżeli długoterminową, to zwykle w ratach.
Ale koncesja to niewielka część kosztów, znacznie więcej pochłania
nadawanie. Można by uwierzyć na słowo każdej stacji, która się zgłasza,
ale jeżeli jedna z ośmiu okaże się zbyt optymistyczna, to zagraża to
nadawaniu pozostałych ośmiu programów. W tej sprawie właśnie po to było
postępowanie przed KRRiT, żeby oddzielić optymistów od realistów. O.
Rydzyk był (i jest) wielkim optymistą: nie przedstawił w jaki sposób
uzyska 7 mln zł nadwyżki finansowej rocznie na koszty nadawania, a i tak
byłoby to dużo za mało, bo niedługo będzie miał do spłacania 10-20 mln
rocznie za dług, który ciąży na jego fundacji. Nie wiadomo ile dokładnie
ma spłacić, bo nawet KRRiT tego nie zdradził. W związku z tym jego
zgłoszenie nie powinno było być rozpatrywane, bo było niekompletne. Ale
i tak pokazywało, że sytuacja FLV jest marna.

R.
--
Жить надо так, чтобы тебя помнили и сволочи. (Фаина Георгиевна Раневская)

Data: 2013-01-12 12:28:39
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-07 15:40, Rafał Maszkowski pisze:
[...]

TV-U nie miała nic, nawet fizycznie nie istniała, a jednak to ona a nie TRWAM dostała koncesję. TRWAM ma wszystko - dziennikarzy, studia itp.
Ojejku, to KRRiT jest od zarabiania pieniędzy, a nie od regulacji rynku radiowo-telewizyjnego, od zapewnienia sprawiedliwego rozdziału i zadowolenia tym rozdziałem wszystkich zainteresowanych widzĂłw?  I dla kogo oni zarabiają te pieniądze wyciągniętymi z rękawa cenami dzierĹźawy pasma należącego do wszystkich PolakĂłw??

[...]

Najnowszy cennik to 15 mln za dzierĹźawę. Co u diabła tyle kosztuje. Jeden pasmo to 8miu nadawcĂłw - razy 15 = 120000000zł..  Ty sobie w ogĂłle zdajesz sprawę co to za suma? Pewnie koszty nadawania z Jowisza zamknęłyby się w połowie tej kwoty. Ja rozumię - bardzo wskazane dla rządu jest to Ĺźeby pokazywać Ĺźe w Polsce coraz więcej milionerĂłw, ale na Wielkiego Odyna - niech to nie będą fortuny zdobyte na biedakach, czyli normalnym widzu, ktĂłremu zamyka się drogę do oglądania ambitnych programĂłw telewizyjnych.

Data: 2013-01-12 12:33:24
Autor: u2
W dniu 2013-01-12 12:28, Trybun pisze:
[...]
kogo oni zarabiają te pieniądze wyciągniętymi z rękawa cenami dzierżawy
pasma należącego do wszystkich Polaków??

Lenin juz dawno okreslil pryncypia zydokomuny : kto ma merdia ten ma wladze :-)

Data: 2013-01-12 17:59:54
Autor: pluton_
ks. Sowa: Obłęd Rydzyka sięga zenitu
TV-U nie miała nic, nawet fizycznie nie istniała, a jednak to ona a nie
TRWAM dostała koncesję. TRWAM ma wszystko - dziennikarzy, studia itp.

Bo to nie był konkurs dla firm, co maja wszystko:  - dziennikarzy, studia
itp.
To byl proces koncesyjny dla podmiotow, ktore przedstawia komplet wymaganych
dokumentow. TVU dostarczyla, kanciarz sie migal.

Najnowszy cennik to 15 mln za dzierżawę. Co u diabła tyle kosztuje.
Jeden pasmo to 8miu nadawców - razy 15 = 120000000zł..  Ty sobie w ogóle
zdajesz sprawę co to za suma? Pewnie koszty nadawania z Jowisza
zamknęłyby się w połowie tej kwoty.

Nie podoba sie ? Dzierzawimy satelite za 10% tej kwoty i nadajemy, co
chcemy.
Niewykonalne ? Owszem, bo wlasciciel satelity  od oszusta zawolaja kasy z
gory.
Nullification

Data: 2013-01-12 09:41:36
Autor: pluton_
> [...]

Facet ma pełne prawo do pretensji - istnieje już na rynku RTV już od
dawna, a tu z jakichś bliżej nieznanych powodów ktoś nie bierze pod

Alez powody sa dokladnie znane: nalezalo przedatawic komplet wymaganych
dokumentow.

Co tu kogo mogą obchodzić finanse -
opłatę koncesyjną opłaca się z góry i wara od wścibiania klukasa w
sprawy finansowe danego podmiotu gospodarczego.

To niech oszust wplaci kase na jakies konto powiernicze.
Dostanie koncesje - powiernik przeleje kase radzie.
Nie dostanie koncesji - powiernik odda mu kase.

Tak KRRiT to nie urząd
skarbowy, żeby jej trzeba było składać raporty o finansach.

Inni uczestnicy sie zgodzili. Poza tym nie chodzilo
o raporty o finansach.

Nullification

Data: 2013-01-18 22:19:11
Autor: Rafał Maszkowski
On sob, 12 sty 2013 09:41:36 pluton_ <pluton_onet@poczta.onet.pl> wrote:
> Wyobrazasz sobie wycie rydzyka, gdyby mial chociaz najmniejsze
podejrzenie,
> ze inni nie przedstawili dokumentow finansowych ?
Facet ma pe?ne prawo do pretensji - istnieje ju? na rynku RTV ju? od
dawna, a tu z jakich? bli?ej nieznanych powod?w kto? nie bierze pod
uwag? przy rozdziale koncesji..
Alez powody sa dokladnie znane: nalezalo przedatawic komplet wymaganych
dokumentow.

W dodatku dokumenty te powinny dowodzić, że ma się szansę na kilka
milionów zł nadmiaru gotówki rocznie, a nie na kilka-kilkanaście mln
niedoboru, jak to było w przypadku o. Rydzyka.

R.
--
Жить надо так, чтобы тебя помнили и сволочи. (Фаина Георгиевна Раневская)

Data: 2013-01-18 23:22:24
Autor: u2
W dniu 2013-01-18 23:19, Rafał Maszkowski pisze:
W dodatku dokumenty te powinny dowodzić, że ma się szansę na kilka
milionów zł nadmiaru gotówki rocznie, a nie na kilka-kilkanaście mln
niedoboru, jak to było w przypadku o. Rydzyka.

Innym mozna rozlozyc na 114 rat :-)

Data: 2013-01-06 10:20:24
Autor: xan
W dniu 05.01.2013 20:16, Trybun pisze:
[...]

każda "firma" przedstawiała zasady finansowania na czas trwania koncesji, oprócz TV Trwam - to tyle z faktów, wystarczyło aby TV Trwam przedstawiała stosowne papiery i by koncesję już miała.

Wg. mnie problem leży jednak w samej TV Trwam, w sprawozdaniach by wyszło na jaw ze pobiera opłaty za reklamy - a na to nie pozwala jej aktualna koncesja - i by sie mogły posypać solidne kary.

Data: 2013-01-06 10:40:42
Autor: u2
W dniu 2013-01-06 10:20, xan pisze:
[...]

Jasne xam, Polo TV jest wiarygodna na 114 rat, ktore udzielila im KRRiT :-)))

Data: 2013-01-06 17:02:37
Autor: pluton_
ks. Sowa: Obłęd Rydzyka sięga zenitu
Jasne xam, Polo TV jest wiarygodna na 114 rat, ktore udzielila im KRRiT
:-)))

A tvsram jest wiarygodna na stwierdzenie rydzyka : "zaglodze moher".

Nullification

Data: 2013-01-06 17:12:09
Autor: u2
W dniu 2013-01-06 17:02, pluton_ pisze:
Jasne xam, Polo TV jest wiarygodna na 114 rat, ktore udzielila im KRRiT
:-)))

A tvsram jest wiarygodna na stwierdzenie rydzyka : "zaglodze moher".

Ogladalem kilka razy Polo TV i to jest rzeczywiscie gwno. A TV Trwam, choc nie jestem katolem, ogladam z przyjmenoscia, bo nie sciemniaja.

Data: 2013-01-06 18:56:36
Autor: pluton_
> [...]

Ogladalem kilka razy Polo TV i to jest rzeczywiscie gwno. A TV Trwam,
choc nie jestem katolem, ogladam z przyjmenoscia, bo nie sciemniaja.

Czyli na pewno dokumenty finansowe ma w porzadku.
Trzymaj nocnik pod reka, na wypadek jakby ci gow^H^Hmozg zaczal uszami
wyplywac.

Nullification

Data: 2013-01-07 14:46:57
Autor: Rafał Maszkowski
On nie, 06 sty 2013 10:40:42 u2 <u_2@o2.pl> wrote:
[...]
Wg. mnie problem leĹźy jednak w samej TV Trwam, w sprawozdaniach by
wyszło na jaw ze pobiera opłaty za reklamy - a na to nie pozwala jej
aktualna koncesja - i by sie mogły posypać solidne kary.
Jasne xam, Polo TV jest wiarygodna na 114 rat, ktore udzielila im KRRiT :-)))

Zauważ, że ta sama kwota w 10 ratach i w 100 ratach niewiele się różni.
A od opłacenia z góry różni się dodatkową opłatą (prolongacyjną). Gdyby
fundację o. Rydzyka było stać na nadawanie, to też by mogła zapłacić za
koncesję w ratach.
A radio, którego dyrektorem jest o. Rydzyk też mogłoby zapłacić za
koncesję. Wiesz ile płaci teraz?

R.
--
Жить надо так, чтобы тебя помнили и сволочи. (Фаина Георгиевна Раневская)

Data: 2013-01-12 18:01:03
Autor: pluton_
ks. Sowa: Obłęd Rydzyka sięga zenitu
A radio, którego dyrektorem jest o. Rydzyk też mogłoby zapłacić za
koncesję. Wiesz ile płaci teraz?

nic. ten oszust wyludzil za darmo.

Nullification

Data: 2013-01-07 12:50:38
Autor: Trybun
[...]

Czy ty w ogóle wiesz co to jest "eter", częstotliwości radiowe? pewnie wiesz, jednak z pewnością nie wiesz te częstotliwości są reglamentowane, oficjalnie prawo do nich ma każdy Polak. A więc dlaczego ktoś kosztem tych Polaków postanawia na tym zarabiać. Dlaczego do diabła taka koncesja nie kosztuje symbolicznej złotówki i dzięki temu podania nie składają poważni operatorzy TV, jak choćby "Kino Polska", a wobec takiej polityki na koncesję stać tylko tatłajstwo puszczające reklamy przerywane teledyskami z pseudoludowymi piosenkami, albo powtórkami polsatowskich seriali?
Jaeszcze raz się pytam - do kogo ty konsument masz pretensje o bandytyzm w rozdzielaniu koncesji?

Data: 2013-01-07 14:51:57
Autor: Rafał Maszkowski
On pon, 07 sty 2013 12:50:38 Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
[...]

Gdyby koncesja była za złotówkę, to może zamiast 18 kandydatów na 4
miejsca byłoby ich 25. Ale mniejsza o te 10-12 mln zł. I tak należałoby
sprawdzić czy chętni mają po 70 mln zł na opłacenie nadawania i wynik
byłby podobny.

R.
--
Жить надо так, чтобы тебя помнили и сволочи. (Фаина Георгиевна Раневская)

Data: 2013-01-12 12:27:27
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-07 15:51, Rafał Maszkowski pisze:
[...]
przerywane teledyskami z pseudoludowymi piosenkami, albo powtĂłrkami
[...]

Tak, symboliczna złotówka i wtedy widzowie mieliby szansę oglądać "Kino Polska" a nie tylko maszyny do zarabiania pieniędzy dla siebie w stylu "Polo TV", "ATM Rozrywka" "TTV" itd.

Co tak cennego jest w tym nadawaniu że dajesz wiarę KRRiT że koszty przesyłu kształtują się na poziomie 70 mln, a nie 1 mln? Czy to nie powielanie sytuacja z "służby" zdrowia, gdzie to placówki kupują sprzęt często i za mln $ i później go zamykają w magazynie bo jakiś dureń wyliczył że za drogie są koszty używania tego? Mimo tego że w takim używanie np KT chodzi tylko o trochę większe zużycie prądu niż w tradycyjnym aparacie RTG..

Data: 2013-01-18 22:52:22
Autor: Rafał Maszkowski
On sob, 12 sty 2013 12:27:27 Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
[...]

Nie znam szczegółów, ale pewnie dałoby się wygooglać ceny różnych
elementów nowej sieci nadajników cyfrowych. Nowa technologia może być
droga, a przy tym mamy w Polsce praktyczny monopol na nadawanie rtv, co
też może wpływać na cenę. Nie wiem też na ile dokładnie ta cena jest
określona. Być może zdarzają się indywidualne negocjacje. Jeżeli miałbyś
czas się zająć zbadaniem tego zagadnienia, to byłoby to pożyteczne.

W każdym razie koszty to ok. 50 mln zł rocznie na mux, 7 mln na kanał
(zapewne 14 mln na kanał HD), 70 mln zł w ciągu 10-letniego okresu
koncesyjnego. Bez tych pieniędzy nie ma nadawania, w dodatku brak
sfinansowania jednego kanału zagraża nadawaniu całego multipleksu.

R.
--
Жить надо так, чтобы тебя помнили и сволочи. (Фаина Георгиевна Раневская)

Data: 2013-01-19 00:00:17
Autor: u2
W dniu 2013-01-18 23:52, Rafał Maszkowski pisze:
[...]

Nie dotyczy to jednak mafijnej PO-LO TV. Nie wspomne litosciwie o Eska TV i o TTV.

Data: 2013-01-19 09:04:14
Autor: Marek Woydak
On Sat, 19 Jan 2013 00:00:17 +0100, u2 wrote:

[...]

Co ty nie powiesz sowiecki geniuszu? Która to telewizja jest PO? Wciąz ci w
tym wyłysiałym łbie razwiedka i mafia? Zrób sobie barunka dziaduniu!

MW

Data: 2013-01-19 12:50:12
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 19 Jan 2013 09:04:14 +0100, Marek Woydak napisał(a):

[...]

Razwietka! ;-)

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-01-07 14:44:17
Autor: Rafał Maszkowski
On nie, 06 sty 2013 10:20:24 xan <info@activsoft.pl> wrote:
[...]

Nie zgodzę się z tą opinią. Gdyby fundacja Lux Veritatis podała nie
tylko ile ma do spłacenia długu (70 mln zł), ale również ile odesetek
(drugie tyle? trzecie tyle?), to jej szanse byłyby jeszcze mniejsze.

Wg. mnie problem leży jednak w samej TV Trwam, w sprawozdaniach by wyszło na jaw ze pobiera opłaty za reklamy - a na to nie pozwala jej aktualna koncesja - i by sie mogły posypać solidne kary.

TV Trwam ma prawo do nadawania reklam, chociaż była już w zeszłym roku
upomniania na nadawanie reklam bez oznakowania. Natomiast jeĹźeli chodzi
o nie przedstawienie dokumentacji dotyczącej długu, to zapewne FLV
chciała go sztucznie zmniejszyć przez zatajenie oprocentowania albo
jakieś inne zasady umowy o pożyczce nie są zgodne z prawem.

R.
--
Жить надо так, чтобы тебя помнили и сволочи. (Фаина Георгиевна Раневская)

Data: 2013-01-12 18:02:39
Autor: pluton_
ks. Sowa: Obłęd Rydzyka sięga zenitu
TV Trwam ma prawo do nadawania reklam,

Pod warunkiem, ze oplaci koncesje. Dokad ma koncesje za darmo - nie ma prawa
emitowac reklam.

Nullification

Data: 2013-01-18 22:22:28
Autor: Rafał Maszkowski
On sob, 12 sty 2013 18:02:39 pluton_ <pluton_onet@poczta.onet.pl> wrote:
TV Trwam ma prawo do nadawania reklam,
Pod warunkiem, ze oplaci koncesje. Dokad ma koncesje za darmo - nie ma prawa
emitowac reklam.

Nie, taki warunek dotyczy Radia Maryja. Oprócz tego ma o połowę obniżoną
opłatę za częstotliwości. Ale warunku nie przestrzega. Niedługo będzie w
związku z tym proces.

TV Trwam płaci za koncesję 10 tys. zł rocznie i ma prawo nadawać
reklamy, byle zgodnie z regułami ustawy i koncesji. Często nadaje
niezgodnie z regułami, w kwietniu została z tego powod upomniana przez
KRRiT.

R.
--
Жить надо так, чтобы тебя помнили и сволочи. (Фаина Георгиевна Раневская)

Data: 2013-01-04 14:35:48
Autor: pluton_
ks. Sowa: Obłęd Rydzyka sięga zenitu
A niby skąd ten fircyk z Torunia weźmie pieniądze na opłaty za miejsce na
multiplexie?

Na poczatek wydoi troche moher a potem zrobi marsze przeciwko oplatom.

Nullification

ks. Sowa: Obłęd Rydzyka sięga zenitu