ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydo wskiego Boga

Data: 2009-11-04 02:45:49
Autor: J-23
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydo wskiego Boga
On 4 Lis, 11:40, "Radio Marysia"
<mary...@dziewica.po.porodzie.i.zawsze> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hcrm5u$mh9$1nemesis.news.neostrada.pl...

>- Katolik nie może pogodzić się z taką sytuacją, najpierw trzeba słuchać
>Boga, a nie ludzi

Bóg mi mówił, że trzeba jak najszybciej wprowadzić stabilną, twardą walutę
EUR w Polsce.
PiS działał przeciwko Bogu, także obecni politycy którzy są przeciwko
wprowadzeniu
wspólnej, europejsiej waluty w Polsce.

"Bóg mi mówił, że..."
Poprosze o nr komorki tego boga.

J-23 itede

Data: 2009-11-04 03:00:52
Autor: J-23
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydo wskiego Boga
On 4 Lis, 11:57, "Radio Marysia"
<mary...@dziewica.po.porodzie.i.zawsze> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:2a491c1a-9728-49c0-9077-0ed90400cb57d5g2000yqm.googlegroups.com...

> "B g mi m wi , e..."
> Poprosze o nr komorki tego boga.

My l , e niebawem poda tobie osobi cie

Myslisz ze tez bede mial omamy?

J-23 itede

Data: 2009-11-04 07:25:04
Autor: J-23
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydo wskiego Boga
On 4 Lis, 12:33, "Radio Marysia"
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:41856119-3707-4117-8640-49009d85e856l2g2000yqd.googlegroups.com...

> Myslisz ze tez bede mial omamy?
> J-23 itede

przed wyslaniem ciebie do piekla go spotkasz o ile wierzysz w to.

Po co mi religia, ktora mnie straszy jakims pieklem.

J-23 itede

Data: 2009-11-04 17:05:51
Autor: cyc
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydowskiego Boga

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0c58ac76-5f28-4822-ab34-aaa32cba8743o10g2000yqa.googlegroups.com...
On 4 Lis, 12:33, "Radio Marysia"
> [...]

przed wyslaniem ciebie do piekla go spotkasz o ile wierzysz w to.

Po co mi religia, ktora mnie straszy jakims pieklem.

W Watykanie w ostatnich dniach trwa dyskusja na tematy piekla oraz proby ogloszenia  , ze piekla nie ma a pojecie to jest tylko symboliczne . Silna opozycja wobec takiego stanowiska uniemozliwia zmiane dogmatu i ogloszenie tego rewolucyjnego , bylo nie bylo twierdzenia .  Wdlg najnowszej doktryny wszyscy , doslownie wszyscy maja isc do nieba bo i czysciec ma byc uznany jako element tylko symbolizczny anie rzeczywiscie istniejacy .

cyc

Data: 2009-11-04 08:11:48
Autor: J-23
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydo wskiego Boga
On 4 Lis, 17:05, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:0c58ac76-5f28-4822-ab34-aaa32cba8743o10g2000yqa.googlegroups.com...
On 4 Lis, 12:33, "Radio Marysia"

> [...]

wszyscy , doslownie wszyscy maja isc do nieba bo i czysciec ma byc uznany
jako element tylko symbolizczny anie rzeczywiscie istniejacy .

To mi sie podoba.
Poczekam!
Bo juz chcialem zostac buddysta?

J-23 itede

Data: 2009-11-04 08:25:28
Autor: J-23
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydo wskiego Boga
On 4 Lis, 17:19, "Radio Marysia"
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:hcs8p6$rtr$1news.onet.pl...

> [...]
> wszyscy , doslownie wszyscy maja isc do nieba bo i czysciec ma byc uznany
> jako element tylko symbolizczny anie rzeczywiscie istniejacy .

Wyobrażasz sobie ty i Adolf Hitler, Saddam Hussein .. itd przy jednym stole
na piwie w niebie?
A może w niebie nie ma też piwa ani seksu?

A gdzie pojednanie?
Ja sobie wyobrazam.
Moga byc skazani na ostracyzm towarzyski.
Niech sie ich duszyczki blakaja po peryferiach nieba.
Poza tym do ciezkich prac, mozna uzywac.
Typu pompowanie miechow, organow w niebiesiech.
Albo, przepedzanie chmur burzowych, na niebosklonie.
albo...

J-23 itede

Data: 2009-11-04 17:17:16
Autor: Roger Perejro
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydowskiego Boga

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Mam rozumiec, że będę w niebie razem z pisuarową hołotą? Nie zgadzam się na taką niesprawiedliwośc. Wole z belzebubem ;-))

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-04 17:23:31
Autor: cyc

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hcs9ef$tqk$1news.onet.pl...

[...]

Mysle , ze bnedzie jednak sprawiedliwie .W koncu i w niebie ktos musi czyscic kible , wynosic aniolkowe nocniki , podawac do stolu itd.
Stad ta zmiana bo jakie to dla Ciebie byloby niebo jak sam sobie bedziesz musial np. szorowac gary .
Rozumiesz teraz sens zmian ?

cyc

Data: 2009-11-04 08:34:03
Autor: J-23
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydo wskiego Boga
On 4 Lis, 17:29, "Radio Marysia"
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:hcs9qb$usr$1news.onet.pl...

> Mysle , ze bnedzie jednak sprawiedliwie .W koncu i w niebie ktos musi
> czyscic kible , wynosic aniolkowe nocniki ,

A czym będziesz się załatwiał skoro nie będzie tam ciała a jedynie dusza?
No i co będziesz jadł żeby potem się załatwiać skoro tam nie ma materii, tak
więc nic nie rośnie no i szyneczki nie będzie bo dusze świnek nie idą do
nieba a nawet gdyby szły to sobie już nie pojesz ....
Bo najeść musi się Kaczynski za życia
Aby PiSowi żyło się lepiej.

Bez jedzenia, tylko sex ma jakas barwe!

J-23 itede

Data: 2009-11-04 17:43:56
Autor: Roger Perejro
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydowskiego Boga

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w

[...]

Na kible i nocniki idę, ale do garów nie dopuszczę ;-))

Przemek

Data: 2009-11-04 19:31:34
Autor: cyc

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hcsb0f$2on$1news.onet.pl...

[...]

Szorowania a nie gotowania ,bron Boze . Strychniny gotowi nasypac ,........ czy cus !.

cyc

Data: 2009-11-04 17:24:29
Autor: cyc

Użytkownik "Radio Marysia" <marysia@dziewica.po.porodzie.i.zawsze> napisał w wiadomości news:hcs9i3$rig$1aioe.org...
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hcs8p6$rtr$1news.onet.pl...
[...]

Zgluples ? W niebie piwo ?

cyc

Data: 2009-11-05 09:36:37
Autor: J-23
On 5 Lis, 05:09, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
> [...]

> Po co mi religia, ktora mnie straszy jakims pieklem.

To przejdź na islam będą ci obiecywać raj i hurysy tylko załóż pas szachidów
i rąbnij.

--
stevep

Raj i hurysy to ja mam na ziemi.

J-23 itede

ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydo wskiego Boga