ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydowskie go Boga

Data: 2009-11-04 11:36:59
Autor: boukun
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydowskie go Boga
- Katolik nie może pogodzić się z taką sytuacją, najpierw trzeba słuchać Boga, a nie ludzi - komentuje ten bulwersujący wyrok w rozmowie z "Naszym Dziennikiem" ks. abp Sławoj Leszek Głódź, metropolita gdański. - To są tendencje liberalne, które już funkcjonują, więc nie należy tego lekceważyć. Nie jesteśmy zaskoczeni, ale nigdy na to nie będzie przyzwolenia ze strony Kościoła i ludzi wierzących - podkreśla.

A my chcemy Boga jedynego prawdziwego Światowida, zgodnie z naszą polską tradycją narodową!!!
Niech ks. abp Sławoj Leszek Głódź nie wywiera presji na ludzi wierzących.
Może ks. abp Sławoj Leszek Głódź pokaże nam tego swojego Boga, jak on widzi sprawę wieszania żydowskich symboli religijnych w szkołach publicznych?

boukun
..

Data: 2009-11-04 02:45:49
Autor: J-23
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydo wskiego Boga
On 4 Lis, 11:40, "Radio Marysia"
<mary...@dziewica.po.porodzie.i.zawsze> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hcrm5u$mh9$1nemesis.news.neostrada.pl...

>- Katolik nie może pogodzić się z taką sytuacją, najpierw trzeba słuchać
>Boga, a nie ludzi

Bóg mi mówił, że trzeba jak najszybciej wprowadzić stabilną, twardą walutę
EUR w Polsce.
PiS działał przeciwko Bogu, także obecni politycy którzy są przeciwko
wprowadzeniu
wspólnej, europejsiej waluty w Polsce.

"Bóg mi mówił, że..."
Poprosze o nr komorki tego boga.

J-23 itede

Data: 2009-11-04 03:00:52
Autor: J-23
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydo wskiego Boga
On 4 Lis, 11:57, "Radio Marysia"
<mary...@dziewica.po.porodzie.i.zawsze> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:2a491c1a-9728-49c0-9077-0ed90400cb57d5g2000yqm.googlegroups.com...

> "B g mi m wi , e..."
> Poprosze o nr komorki tego boga.

My l , e niebawem poda tobie osobi cie

Myslisz ze tez bede mial omamy?

J-23 itede

Data: 2009-11-04 07:25:04
Autor: J-23
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydo wskiego Boga
On 4 Lis, 12:33, "Radio Marysia"
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:41856119-3707-4117-8640-49009d85e856l2g2000yqd.googlegroups.com...

> Myslisz ze tez bede mial omamy?
> J-23 itede

przed wyslaniem ciebie do piekla go spotkasz o ile wierzysz w to.

Po co mi religia, ktora mnie straszy jakims pieklem.

J-23 itede

Data: 2009-11-04 17:05:51
Autor: cyc
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydowskiego Boga

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0c58ac76-5f28-4822-ab34-aaa32cba8743o10g2000yqa.googlegroups.com...
On 4 Lis, 12:33, "Radio Marysia"
> [...]

przed wyslaniem ciebie do piekla go spotkasz o ile wierzysz w to.

Po co mi religia, ktora mnie straszy jakims pieklem.

W Watykanie w ostatnich dniach trwa dyskusja na tematy piekla oraz proby ogloszenia  , ze piekla nie ma a pojecie to jest tylko symboliczne . Silna opozycja wobec takiego stanowiska uniemozliwia zmiane dogmatu i ogloszenie tego rewolucyjnego , bylo nie bylo twierdzenia .  Wdlg najnowszej doktryny wszyscy , doslownie wszyscy maja isc do nieba bo i czysciec ma byc uznany jako element tylko symbolizczny anie rzeczywiscie istniejacy .

cyc

Data: 2009-11-04 08:11:48
Autor: J-23
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydo wskiego Boga
On 4 Lis, 17:05, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:0c58ac76-5f28-4822-ab34-aaa32cba8743o10g2000yqa.googlegroups.com...
On 4 Lis, 12:33, "Radio Marysia"

> [...]

wszyscy , doslownie wszyscy maja isc do nieba bo i czysciec ma byc uznany
jako element tylko symbolizczny anie rzeczywiscie istniejacy .

To mi sie podoba.
Poczekam!
Bo juz chcialem zostac buddysta?

J-23 itede

Data: 2009-11-04 08:25:28
Autor: J-23
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydo wskiego Boga
On 4 Lis, 17:19, "Radio Marysia"
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:hcs8p6$rtr$1news.onet.pl...

> [...]
> wszyscy , doslownie wszyscy maja isc do nieba bo i czysciec ma byc uznany
> jako element tylko symbolizczny anie rzeczywiscie istniejacy .

Wyobrażasz sobie ty i Adolf Hitler, Saddam Hussein .. itd przy jednym stole
na piwie w niebie?
A może w niebie nie ma też piwa ani seksu?

A gdzie pojednanie?
Ja sobie wyobrazam.
Moga byc skazani na ostracyzm towarzyski.
Niech sie ich duszyczki blakaja po peryferiach nieba.
Poza tym do ciezkich prac, mozna uzywac.
Typu pompowanie miechow, organow w niebiesiech.
Albo, przepedzanie chmur burzowych, na niebosklonie.
albo...

J-23 itede

Data: 2009-11-04 17:17:16
Autor: Roger Perejro
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydowskiego Boga

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Mam rozumiec, że będę w niebie razem z pisuarową hołotą? Nie zgadzam się na taką niesprawiedliwośc. Wole z belzebubem ;-))

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-04 17:23:31
Autor: cyc

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hcs9ef$tqk$1news.onet.pl...

[...]

Mysle , ze bnedzie jednak sprawiedliwie .W koncu i w niebie ktos musi czyscic kible , wynosic aniolkowe nocniki , podawac do stolu itd.
Stad ta zmiana bo jakie to dla Ciebie byloby niebo jak sam sobie bedziesz musial np. szorowac gary .
Rozumiesz teraz sens zmian ?

cyc

Data: 2009-11-04 08:34:03
Autor: J-23
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydo wskiego Boga
On 4 Lis, 17:29, "Radio Marysia"
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:hcs9qb$usr$1news.onet.pl...

> Mysle , ze bnedzie jednak sprawiedliwie .W koncu i w niebie ktos musi
> czyscic kible , wynosic aniolkowe nocniki ,

A czym będziesz się załatwiał skoro nie będzie tam ciała a jedynie dusza?
No i co będziesz jadł żeby potem się załatwiać skoro tam nie ma materii, tak
więc nic nie rośnie no i szyneczki nie będzie bo dusze świnek nie idą do
nieba a nawet gdyby szły to sobie już nie pojesz ....
Bo najeść musi się Kaczynski za życia
Aby PiSowi żyło się lepiej.

Bez jedzenia, tylko sex ma jakas barwe!

J-23 itede

Data: 2009-11-04 17:43:56
Autor: Roger Perejro
ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydowskiego Boga

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w

[...]

Na kible i nocniki idę, ale do garów nie dopuszczę ;-))

Przemek

Data: 2009-11-04 19:31:34
Autor: cyc

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hcsb0f$2on$1news.onet.pl...

[...]

Szorowania a nie gotowania ,bron Boze . Strychniny gotowi nasypac ,........ czy cus !.

cyc

Data: 2009-11-04 17:24:29
Autor: cyc

Użytkownik "Radio Marysia" <marysia@dziewica.po.porodzie.i.zawsze> napisał w wiadomości news:hcs9i3$rig$1aioe.org...
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hcs8p6$rtr$1news.onet.pl...
[...]

Zgluples ? W niebie piwo ?

cyc

Data: 2009-11-05 09:36:37
Autor: J-23
On 5 Lis, 05:09, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
> [...]

> Po co mi religia, ktora mnie straszy jakims pieklem.

To przejdź na islam będą ci obiecywać raj i hurysy tylko załóż pas szachidów
i rąbnij.

--
stevep

Raj i hurysy to ja mam na ziemi.

J-23 itede

Data: 2009-11-04 11:51:50
Autor: jerzyn

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hcrm5u$mh9$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

 To towarzysz Lenin i Stalin tak Ciebie uświadomili ,tez znalazłeś sobie nauczycieli ...

Data: 2009-11-04 11:56:31
Autor: boukun

Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hcrl0h$l76$1news.interia.pl...

[...]

Jakie to prymitywne... Nie dziwi mnie wcale takie zachowanie, wszak wypowiadają się tak zastrachani Bogiem małostkowi ludzie...

Zaabsorbowany religią naród nie może się swobodnie rozwijać..- mój własny cytat.

boukun

Data: 2009-11-04 12:02:48
Autor: jerzyn

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hcrmr2$5hu$1atlantis.news.neostrada.pl...

Jakie to prymitywne... Nie dziwi mnie wcale takie zachowanie, wszak wypowiadają się tak zastrachani Bogiem małostkowi ludzie...

Tutaj masz racje, boje się Boga i żony, Ty nie boisz się niczego i co takiemu, zabić drugiego człowieka, okraść, Boga przecież nie ma i "myszy" i ludzie  szaleją ...

Data: 2009-11-04 12:25:26
Autor: boukun

Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hcrmni$ndl$1news.interia.pl...

[...]

Z tym, że "myszy" to możni tego świata, a wystrachyany naród jest sprowadzany przez sługów "mysz", kapłanów, do posłuszeństwa "myszom". I te szaleją i okradają, zabijają bezkarnie ludzi wystrachanych, za ich własne pieniądze..., bez jakiejkolwiek kontroli społecznej, bo zastrachany naród ma się tylko modlić i przepraszać swoich ciemiężycieli..
Tak prosto poukładali nam ten świat kapłani...

boukun

Data: 2009-11-04 12:05:49
Autor: mkarwan
[...]

Bóg jest jeden, tych chcesz go nazywać Światowidem, to twoja sprawa.
Wierz w sposób jaki ci odpowiada, nikt się do tego nie wtrąca.
Co cię obchodzi wiara katolicka, skoro jej nie wyznajesz?

Data: 2009-11-04 12:15:18
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcrnau$6nk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Mkarwan, proszę cię, nie męcz mnie, bo w ten sposób zmuszasz mnie, żebym użył niewłaściwych słów wobec ciebie... Czy ty kiedykolwiek analizowałeś swoje wypowiedzi? Czy Światowid jest przybity do krzyża i wywieszany w klasach szkół publicznych świeckich? Wiara katolicka mnie nie obchodzi, dopóki nie narzucana jest mi siłą, impregnowana moim dzieciom, jak to było przez wieki i teraz od 20 lat z zwiększoną mocą. Niech ona sobie będzie propagowana tam, gdzie jest jej miejsce, w synagogach, współczesnie nazywanych kościołami w niektórych krajach...

boukun

Data: 2009-11-04 12:25:45
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hcrnu9$852$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nikt wiary nie narzuca siłą ani twoim dzieciom ani tobie.
Katolicy stanowią większość w Polsce, skoro ci to nie odpowiada wyjedź do innego kraju i tam czcij Światowida.

Data: 2009-11-04 12:31:13
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcroga$9jl$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Polska nie jest krajem wyznaniowym ciemniaku... Jesteśmy państwem świeckim i jako takie nie powinno narzucać nam kultów religijnych w szkołach publicznych... W czym my się teraz różnimy od Iranu?
Po9za tym, ci tzw. Katolicy z urodzenia, są katolikami wbrew swojej woli i bezwiednies ię nimi stali, a na dodatek nie chcą zgłębiać swojej wiary i skąd i po co ona się wywodzi... Zdajesz sobie w ogóle sz tego sprawę, że pierwszymi Chrześcijanami byli wyłącznie Zydzi i byli oni prześladowani przez Rzymian? Tak! Żydzi byli prześladowani przez wieki, najpierw jako Chrześcijanie przez Rzymian, a potem Rzymianie stali sie pierwszymi orędownikami wiary żydowskiej Chrześcijan i tak im pozostało do dziś. I tylko na tej kanwie Żydzi mają przewagę na nieżydami malutki, prosty człowieczku...

boukun

Data: 2009-11-04 14:10:23
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hcros4$ae4$1atlantis.news.neostrada.pl...

Nikt wiary nie narzuca siłą ani twoim dzieciom ani tobie.
Katolicy stanowią większość w Polsce, skoro ci to nie odpowiada wyjedź do innego kraju i tam czcij Światowida.
Polska nie jest krajem wyznaniowym ciemniaku...

Znowu pokazujesz, że nie potrafisz opanować emocji wtedy gdy ktoś ma odmienne zdanie.
Wybierz się do psychologa lub psychiatry, może ci pomoże. Wtedy dopiero wróć do dyskusji bo robisz z siebie durnia.

Jesteśmy państwem świeckim i jako takie nie powinno narzucać nam kultów religijnych w szkołach publicznych...

Nikt ci niczego nie narzuca. Skoro ci nie odpowiada, możesz wyjechać z Polski, albo przenieść dziecko do szkoły prywatnej.
Walcząc o swoje prawa chcesz ograniczyc prawa większości, czyli katolików w Polsce.
Masz totalitarne ciągotki, ale nie zdajesz sobie z tego sprawy.
Przed 1989 r. mniejszość też ograniczała prawa większości, także w sprawach religijnych.

Data: 2009-11-04 19:49:29
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcrunn$ngv$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Oooo, ty i dyskusja, wypędzanie Polaków z Polski, ciemnogród...

[...]

I jak nie nazwać cię idiotą? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że to zaborcy narzucają nam standardy większościowe? Tak samo jest z religią, to co dzisiaj jest w mniejszości, już jutro może być większością. Niech tylko Kościół kat. zmieni doktrynę, a będziesz w mniejszości. Państwo polskie ma swój najwyższy akt prawny, zwany konstytucją. W tejże konstytucji jest zapisany swiecki charakter naszego państwa i obowiązkowa szkoła powszechna dla dzieci, bezwyznaniowa. szkoły prywatne mogą być dla katolików, powszechne nie mogą być katolickie. Prawa większości narzucił nam Mieszko I, wcześniej nie było u nas żydowskiej religii katolickiej. To co mamy teraz od 1989 roku to jest narzucanie totalitaryzmu religijnego. Indoktrynacja dzieci w szkole religijna jest zbrodnią przeciwko człowieczeństwu, jest naruszaniem godności człowieka, jest to totalitaryzm w pełnej krasie. Szkjoła powszechna ma być wolna od religi, także w imię praw człowieka, zapisanych w konstytucji jako prawo nadrzędne nad krajowym. Chcesz krzyży, to sam wysyłaj dzieci do katolickich przybytków i nie szerz wśród normalnych ludzi ciemnoty...

boukun

Data: 2009-11-04 12:43:49
Autor: boukun
[...]

Mkarwan, w jakim kraju czci się Światowida? Jak to nsię stało, że w Polsce się go już nie czci? Żeby ci ułatwić odpowiedź, odwołuję cię do wątku "Nie porzuciliśmy wiary w półboga Światowida"
Czyż twoje zachowanie nie jest narzucaniem ludziom światopoglądu wyznaniowego żydowskiej religii?

boukun

Data: 2009-11-04 13:00:02
Autor: jerzyn

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hcrpjp$c0m$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]
Ulep sobie bałwana i klękaj przed nim i czcij, ale  nic nikogo nie upoważnię do opluwania i lżenia wiary katolickiej .

Data: 2009-11-04 19:52:56
Autor: boukun

Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hcrp06$qpu$1news.interia.pl...

[...]

Wiara katolicka, narzucana w szkołach dzieciom lży ich godność osobistą. Wiary katolickiej nie można pchać z butami wszędzie gdzie się tylko da. Od wiary są specjalne przybytki... Pchając się z butami do szkół z religią, wiara katolicka sama siebie lży przy okazji...

boukun

ks. abp Sławoj Leszek Głódź wciska nam żydowskie go Boga