ksero umowy K-S

Data: 2009-04-01 10:28:31
Autor: kosik
ksero umowy K-S

Użytkownik "Zygmunt" <mamut-1979@o2.pl> napisał w wiadomości news:gqv847$8i3$1sunflower.man.poznan.pl...
Czy wydzial komunikacji przyjmie mi ksero umowy kupna-sprzedazy (ja jestem sprzedajÄ…cym)?
Mój oryginał został wczoraj skradziony lub go zgubiłem... I teraz chciałbym aby kupujacy skserował swója umowę i mi ja przesłał. Czy na podstawie takeij kserówki uda mi sie zglosic sprzedaz auta w WK?

Jak masz potem przkonywać przez godzine babe w WK to lepiej niech kupujący idzie skserować a kopie potwierdzi u notariusza. Kosztuje to grosze a do takiej kopii raczej się nie można przyczepić.

Pozdrawiam
kosik

ksero umowy K-S