ksiądz pedofil dosłownie ułaskawiony

Data: 2017-11-15 08:16:43
Autor: boukun
ksiądz pedofil dosłownie ułaskawiony
"Nie ma takiej kary dla pedofila, żeby w jakikolwiek sposób odkupić to co zrobił". Bulwersujący wyrok w sprawie księdza pedofila
- Razić może kara zasadnicza wynosząca rok pozbawienia wolności wymierzona w zawieszeniu na 3 lata, ale biorąc pod uwagę okoliczności jak przyznanie się do winy, to ten wyrok wydaje się być zrozumiały i rozsądny - komentuje sprawę księdza pedofila ze Skwierzyny adwokat Jarosław Głuchowski z Fundacji "Nie lękajcie się", pomagającej ofiarom księży pedofilów.

- Dziwi mnie tak niski wyrok dla księdza, bo jeśli skrzywdził dziecko raz, to proszę mi wierzyć, będzie to robić nadal - komentuje wyrok sądu w sprawie księdza pedofila ze Skwierzyny Agata Baraniecka Kłos, ofiara pedofila, prezeska Fundacji "Stop przedawnieniom". - Ten ksiądz sam powiedział, że przyznaje się do stawianych mu zarzutów i dobrowolnie poddaje się karze, czyli tym samym przyznał się do tego, że jest pedofilem.

Wyrok, o którym mówi Agata Baraniecka-Kłos zapadł w październiku tego roku, w Sądzie Rejonowym w Międzyrzeczu. Duchownemu stawiano dwa zarzuty.

- Pierwszy to usiłowanie doprowadzenia za pośrednictwem Facebooka, poprzez nadużycie stosunku zależności nauczyciel-uczeń, nieletniego Adama L. do obcowania płciowego lub poddania się innej czynności seksualnej albo wykonania takiej czynności przez małoletniego, który to cel nie został osiągnięty z uwagi na poinformowanie przez pokrzywdzonego opiekunów Domu Dziecka w Skwierzynie - informuje prokurator Roman Witkowski, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wielkopolskim.

Drugi zarzucany księdzu czyn to posiadanie i przechowywanie na dysku twardym komputera treści pornograficznych z udziałem małoletniego oraz uzyskiwanie przy użyciu komputera dostępu do treści pornograficznych z udziałem małoletnich. - Daniel Ł. przyznał się do popełnienia zarzucanych mu czynów, których dopuścił się mając w znacznym stopniu ograniczoną zdolność pokierowania swym postępowaniem z uwagi na niedojrzałość psychoseksualną, o czym orzekli biegli psychiatrzy w oparciu o opinię seksuologa - komentuje prokurator Witkowski. - W sprawie skierowano wniosek o skazanie księdza bez przeprowadzania rozprawy i orzeczenie wcześniej uzgodnionej kary.

A karę duchowny Daniel Ł. wyznaczył sobie sam. Zaproponował łączną karę roku pozbawienia wolności, z warunkowym zawieszeniem na okres lat 3, do czego sąd się przychylił. - Jeżeli mamy do czynienia z tak okrutnym przestępstwem jakim jest pedofilia i mamy do czynienia z pedofilem, to wszyscy musimy zdawać sobie sprawę z jednej rzeczy, że tego człowieka nie zmienimy - mówi prezeska Fundacji "Stop Przedawnieniom". - Taki człowiek był, jest i będzie pedofilem, a jedyne co możemy zrobić my, jako społeczeństwo to ratować dzieci, odcinając takiego człowieka od dostępu do dzieci.

Dlatego też sąd orzekł dozór kuratora, zobowiązał oskarżonego do powstrzymania się od kontaktów z pokrzywdzonym bezpośrednio i za pomocą urządzeń służących do komunikowania się na odległość. Orzekł także dożywotni zakaz zajmowania przez niego stanowisk i wykonywania zawodów oraz działalności związanych z edukacją i opieką nad małoletnimi.

Zapytaliśmy mecenasa Jarosława Głuchowskiego, czy wyrok księdza Daniela Ł. jest szczególnie łagodny, czy w podobnych sprawach zapadały wyższe wyroki. - Punktem wyjścia jest fakt, że mamy do czynienia z dobrowolnym poddaniem się karze - odpowiedział mecenas. - Jest to instytucja dzięki której proces ulega szybkiemu zakończeniu, bez potrzeby przeprowadzania dowodów, w ramach której oskarżony, w zamian za przyznanie się do winy na początkowym etapie postępowania, oczekuje łagodniejszego wyroku, względem tego, który mógłby zostać wydany na zakończenie procesu.

Sąd jednak nie ma obowiązku zgodzić się na propozycję. Sprzeciwić może się także prokurator. - Razić może kara zasadnicza wynosząca 1 rok pozbawienia wolności wymierzona w zawieszeniu na 3 lata, ale biorąc pod uwagę okoliczności jak przyznanie się do winy a także opinię biegłych psychiatrów, to ten wyrok wydaje się być zrozumiały i rozsądny - stwierdza adwokat Głuchowski. - Zdarzają się jednak wyroki dotyczące osób duchownych, które budzą sprzeciw. Pamiętam sprawę z 2016 roku, w której ksiądz był oskarżony o nadużycie na przestrzeni 5 lat stosunku zależności wobec pięciu dziewczynek. Udowodniono mu blisko 30 zachowań seksualnych, a został skazany na łączną karę dwóch lat pozbawienia wolności z warunkowym jej zawieszeniem na okres 5 lat. Zakaz zajmowania stanowisk związanych z kontaktem z dziećmi orzeczono dożywotnio. Sąd Okręgowy uznał karę za rażącą niewspółmierną do wagi czynu i ostatecznie skazał sprawcę na 2 lata i 6 miesięcy bezwzględnego więzienia - przytoczył sprawę mecenas Głuchowski.

W mediach opisywana była także sprawa księdza, któremu sąd udowodnił wielokrotne obcowanie z dzieckiem. Początkowo duchowny został skazany na karę 8 lat pozbawienia wolności, ale na skutek apelacji Sąd Okręgowy zmniejszył mu karę do 4 lat pozbawienia wolności.

- Nie ma takiej kary, którą mógłby dostać pedofil, żeby w jakikolwiek sposób odkupić to co zrobił, bo tak naprawdę zabija to dziecko za życia - podsumowuje Baraniecka-Kłos. - Zabija jego duszę, emocje, osobowość i niejednokrotnie ofiary nie są w stanie normalnie funkcjonować w późniejszym, dorosłym życiu. Ktoś kto tego nie przeżył nie jest w stanie tego ani zrozumieć, ani ocenić. Przychodzą mi na myśl słowa księdza pedofila, które przeczytałam kiedyś w książce na temat pedofilii. Powiedział zdanie, które mnie zmroziło: "Gdyby teraz miało się piekło przede mną otworzyć, zrobiłbym to samo, skrzywdziłbym to dziecko".

https://wiadomosci.wp.pl/nie-ma-takiej-kary-dla-pedofila-zeby-w-jakikolwiek-sposob-odkupic-to-co-zrobil-bulwersujacy-wyrok-w-sprawie-ksiedza-pedofila-6187730247989377a

To są jaja !!!
wczoraj (19:58)

Bawią się z tymi zwyrodnialcami i wszystko na ten temat !!!

123
wczoraj (19:51)

niski wyrok dla księdza, bo jeśli skrzywdził dziecko raz, to proszę mi wierzyć, będzie to robić nadal

12m
wczoraj (19:52)

Nie ma takiej kary, którą mógłby dostać pedofil, żeby w jakikolwiek sposób odkupić to co zrobił, bo tak naprawdę zabija to dziecko za życia

teraz taki....
2 min. temu

będzie spowiadał i nauczał jak inni maja żyć....pieprzona zakłamana hipokryzja

Data: 2017-11-15 02:12:21
Autor: jacekbialy80
ksiądz pedofil dosłownie ułaskawiony
Ale co to ma wspólnego z polityką? (jest taka grupa pl.soc.religia)

Data: 2017-11-15 08:28:13
Autor: A. Filip
ksiądz pedofil dosłownie ułaskawiony a przecież byle ksiądz to nie Wielki Reżyser!

[...]

Do jakiego kraju powinien uciec?

Data: 2017-11-14 23:38:39
Autor: japanizer
On Wednesday, November 15, 2017 at 4:28:15 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> sam powiedział, że przyznaje się do stawianych mu zarzutów i
> dobrowolnie poddaje się karze, czyli tym samym przyznał się do tego,

Nie musi nigdzie uciekać, jest przecież w Polsce.

"Dobry komuch" Piotrowicz już przecierał te szlaki dla dobrej zmiany i w podobny sposób ratował księży, których owieczki diabeł opętał, żeby dobrego księdza kusiły. Nawet awans do czołówki PiSu potem dostał.

Data: 2017-11-15 08:46:11
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+kgov3tvtyf-hbf3@wp.eu...
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
"Nie ma takiej kary dla pedofila, żeby w jakikolwiek sposób odkupić to
/.../
Do jakiego kraju powinien uciec?

--

Tylko tyle masz do powiedzenia śmieciu?!!!

CL

Data: 2017-11-16 00:47:44
Autor: jacekbialy80
ksiądz pedofil dosłownie ułaskawiony a przecież byle ksiądz to nie Wielki Reżyser!
Tyle lat siedzisz na tej grupie, a nie widzisz, że bekon to prowok..

Data: 2017-11-16 12:30:55
Autor: jacekbialy80
ksiądz pedofil dosłownie ułaskawiony a przecież byle ksiądz to nie Wielki Reżyser!
Zgoda. Ale ileż to można bić pianę na tematy zastępcze?

Data: 2017-11-16 23:44:17
Autor: boukun
jacekbialy80@gmail.com Wrote in message:
Zgoda. Ale ileż to można bić pianę na tematy zastępcze?

Księża siedzą mocno w polityce w sumie to nie jest temat zastępczy
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-17 03:01:06
Autor: jacekbialy80
ksiądz pedofil dosłownie ułaskawiony a przecież byle ksiądz to nie Wielki Reżyser!
Polityka nie jest tematem zastępczym, bo się przekłada na życie każdego.  Ale zajmowanie się życiem seksualnym kleru jest bardziej chore od nich samych.
Wyobraź sobie, że taki ksiądz spowiada dziennie X osób, z czego połowa opowiada mu historie, na których on nie powinien nawet się znać (do tego raz na jakiś czas przyjdzie do jego konfesjonału jakiś skruszony tatuś, któremu zdarzyło się po pijanemu to i owo). Ale wysłuchać musi, a nawet  zapytać o szczegóły, o których nie powinien mieć zielonego pojęcia...
Jest to normalne? Nie jest normalne i również nienormalni ludzie tym się fascynują (większość esbeków cierpiała na nerwice seksualną, więc moralne  szantażowanie kleru sprawiało im dodatkową przyjemność).

Data: 2017-11-17 13:16:04
Autor: boukun
[...]

Kiedyś moja jedna ex kochanka wypowiadała się u klechy że
 zdradziła męża a ten jej odpowiedział że widocznie na to
 zasłużył. I tyle warte są te klechy.
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-16 12:36:07
Autor: jacekbialy80
ksiądz pedofil dosłownie ułaskawiony a przecież byle ksiądz to nie Wielki Reżyser!
Oczywiście, bo i sama dyskusja nie jest wartością samą w sobie (chyba że lubisz magiel)

Data: 2017-11-16 13:16:13
Autor: boukun
ksiądz pedofil dosłownie ułaskawiony a przecież byle ksiądz to nie Wielki Reżyser!
jacekbialy80@gmail.com Wrote in message:
Tyle lat siedzisz na tej grupie, a nie widzisz, że bekon to prowok..

W pewnym sensie każdy tu do czegoś prowokuje
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-16 13:23:45
Autor: A. Filip
boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:
jacekbialy80@gmail.com Wrote in message:
Tyle lat siedzisz na tej grupie, a nie widzisz, że bekon to prowok..

W pewnym sensie każdy tu do czegoś prowokuje

Niestety "prowokacja" bywa najskuteczniejszym zagajeniem dyskusji (na usenecie).
"Bardzo zrównoważone wypowiedzi" nie.

Data: 2017-11-16 16:41:19
Autor: Opozycja Totalna

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+k22lnl6hhf-hbg4@wp.eu...
[...]

Jesteś tego najlepszym przykładem! ;-))))

CL

Data: 2017-11-15 08:48:13
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ougpkr$19ls$1gioia.aioe.org...
"Nie ma takiej kary dla pedofila, żeby w jakikolwiek sposób odkupić to co zrobił". Bulwersujący wyrok w sprawie księdza pedofila

Klechy w podzięce za "boskie" wsparcie w zwycięstwie wyborczym są pod szczególną opieką PiS. Ale winny jest Tusk, PO, UE, Niemce i cholera wie jeszcze kto! Ale nie klechy i nie PiS! To patrioci!

CL

ksiądz pedofil dosłownie ułaskawiony