ksiądz tymoteusz

Data: 2021-04-29 20:43:50
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
Ludzi którzy twierdzą że to ojciec tymoteusz ścigaja prokuratura:

"postępowanie toczy się na razie w sprawie z artykułów 267, 286 i 287 kodeksu karnego. Pierwszy z nich dotyczy bezprawnego pozyskania dostępu do informacji dla niego nieprzeznaczonej, kolejny oszustwa, a art. 287 - oszustwa komputerowego. "

Kto wyjaśni co tu się odpierdoliło? Bo wychodzi na to, że nie ściagają ich za to że twierdzą że jest on ojcem, a za to w jaki sposób weszli oni w posiadanie jakiejś informacji - jakiej i co to ma wspólnego z rzekomym ojcostwem?

Bo się pogubiłem - co prawa robert twierdził, że numerki zarzutów mogą byc z dupy wzięte bo są tylko po to, że trzeba coś wpisać, najwyżej się zmieni albo umorzy, a prokurator stawia zarzuty żeby zrobić dobrze podejrzanemu, ale... na poważnie - o co tu biega?

--
Shrek

Data: 2021-04-29 21:10:47
Autor: A. Filip
ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

Gazeta Wybiórcza jak "niekiedy" starannie pominęła co nie pasowało to
GW przekazu czy jej "informatorzy" już nie tacy jak drzewiej bywało?

--
A. Filip

Data: 2021-04-29 21:16:41
Autor: Shrek
W dniu 29.04.2021 o 21:10, A. Filip pisze:

[...]

No dobra - to wytłumacz co to się odwaliło?

--
Shrek

Data: 2021-04-29 21:25:36
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

Na podstawie wersji "GW wykastrowanej"?  GW Sodoma i GW Gomora.

GW przeważnie *trochę* racji ma, a ja jestem gotów poczekać parę dni
(tydzień) na niezależnie sprawdzone wersje z innych źródeł jak jest w
tym coś więcej niż troszkę racji.  Ja "wielkich afer" "Dziecko Leppera" i
"Czy można zgwałcić (Brukselską) prostytutkę" nie zapomniałem.

Dla mnie w tej sprawie GW jest "zainteresowaną stroną" i się nie rwę
domniemywać na podstawie tylko GW wersji (wersji tylko jednej strony).

--
A. Filip

Data: 2021-04-30 06:34:45
Autor: Shrek
W dniu 29.04.2021 o 21:25, A. Filip pisze:

Na podstawie wersji "GW wykastrowanej"?  GW Sodoma i GW Gomora.

GW przeważnie *trochę* racji ma, a ja jestem gotów poczekać parę dni

Akurat dziennikarstwo śledcze wyborczej stoi na najwyższym poziomie przynajmniej w odniesieniu do ogółu w naszym kraju.

Dla mnie w tej sprawie GW jest "zainteresowaną stroną" i się nie rwę
domniemywać na podstawie tylko GW wersji (wersji tylko jednej strony).

Rozumiem, że dopóki nie potwierdzi nasz dziennik i kurwizja to nie ma sprawy?

--
Shrek

Data: 2021-04-30 04:49:40
Autor: Marcin Debowski
On 2021-04-30, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Tzn, to, że robią takie śledztwa to i owszem, ale sposób prezentacji wyników tych śledztw i większości materiałów nt. przeciwnego obozu nie odbiega aż tak daleko od ordynarnej tuby propagandowej. Dodatkowo, czesto forma bardziej przystoi SE niż gazecie pretendującej do miana dziennika na poziomie.

--
Marcin

Data: 2021-04-30 05:08:36
Autor: Marcin Debowski
On 2021-04-30, Shrek <1@wp.pl> wrote:

Tzn, to, że robią takie śledztwa to i owszem, ale sposób prezentacji
wyników tych śledztw i większości materiałów nt. przeciwnego obozu nie
odbiega aż tak daleko od ordynarnej tuby propagandowej.

Prawdę mówiąc - nie. Robią to zgodnie z zasadami. Jednostronnie - tak - ale na zasadzie śledzą tych co ich nie lubią i neutralnych a swoich nie. Ale to nie publiczna niezawosła zerokratura - mają prawo nie lubić jednej strony sceny politycznej i bardziej się im przyglądać.

Nie są obiektywni w prezentowaniu materiałów. Manipulują tytułami, nawet zdjęciami aby uzyskac okreslony efekt. Prawdę mówiać czasem mi się rzygac chce jak to widzę bo poglądowo z nimi sympatyzuję. Zgodnie z zasadami to trzeba się z lekka wysilić i postarac o odrobinę równowagi a nie jechać w sposób często prymitywny jak leci. Zgodnie z zasadami to robi np. Rzepa, mimo, że też krytykuje pis na okrągło.

Dodatkowo,
czesto forma bardziej przystoi SE niż gazecie pretendującej do miana
dziennika na poziomie.

Przykład? Obajtka się czepnęli, czy co?

O formę chodzi, nie o treść. Chwytliwe tytuły, podpowiadanie czytelnikom co mają myśleć itp.

--
Marcin

Data: 2021-04-30 11:30:47
Autor: Animka
On 2021-04-30, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

No i dobrze :-) Mózgi musza pracować, żeby anzelmera nie dostać.

--
animka

Data: 2021-04-30 18:14:54
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz [Świat według GW]

Nie są obiektywni w prezentowaniu materiałów. Manipulują tytułami, nawet
zdjęciami aby uzyskac okreslony efekt.

Nie muszą być obiektywni. Jeśli nie fabrykują faktów i ich nie przeinaczają to nie widzę problemów - niech wyborcza patrzy na rękę pisiorom. Opozycji teżna ręcę patrzą inni. W tym ci co powinni być obiektywni.

Prawdę mówiać czasem mi się
rzygac chce jak to widzę bo poglądowo z nimi sympatyzuję.

Jakiś przykład dla ustalenia uwagi?

Przykład? Obajtka się czepnęli, czy co?

O formę chodzi, nie o treść. Chwytliwe tytuły, podpowiadanie
czytelnikom co mają myśleć itp.

No dobra - przykłady?

Mistrzem w takich praktykach to jest korwin ale ja uwielbiam go czytać. Nie dlatego żebym się zgadzał czy pochwalał jego demagogię.

--
Shrek

Data: 2021-05-01 01:19:04
Autor: Marcin Debowski
On 2021-04-30, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

No ja bym wolał aby starali się być obiektywni a nie starali się praktycznie zawsze przedstawiać w złym świetle.

Prawdę mówiać czasem mi się
rzygac chce jak to widzę bo poglądowo z nimi sympatyzuję.

Jakiś przykład dla ustalenia uwagi?

Niektóre tytuły z dziś:

"Ta książka to koszmar IPN-u. Górale obrażający papieża, feministki z PPS i czarownice"

"Czystka w gazetach lokalnych Polska Press. Kania jeździ po redakcjach i zwalnia"

Kaczyński nie odpuści haraczu na media. Chce go zapisać w "nowym ładzie"

Ujawniamy, dlaczego służby grillują rodzinę prezesa NIK Mariana Banasia. Władza w tej sprawie kłamała

Władza bierze się za rodziców niepokornych dzieci. "Zrobili sprawę tacie, mnie wezwali na świadka"
************

Ponownie, to nie chodzi, że nie prawda, ale te hasła mają formę pasków z tvpis lub tytułów SE. Nie dają czytelnikowi prawa do wyrobienia sobie własnego zdania, tylko od razu mówią, że to czystka, tu haracz, tam koszmar. To są prymitywne, manipulujące hasła, mające przyciągnąć uwagę i spowodować pewne nastawienie.

Mistrzem w takich praktykach to jest korwin ale ja uwielbiam go czytać. Nie dlatego żebym się zgadzał czy pochwalał jego demagogię.

Korwin jest takim kuriozum, kolorytem, ktorego nawet fajnie posłuchać, co tez palnie tym razem.

--
Marcin

Data: 2021-05-01 08:41:55
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz [Świat według GW]

No ja bym wolał aby starali się być obiektywni a nie starali się
praktycznie zawsze przedstawiać w złym świetle.

No od tego dziennikarz śledczy jest, żeby takie złe światło znajdować.

[...]

I to jest dziennikarstwo śledcze?

"Czystka w gazetach lokalnych Polska Press. Kania jeździ po redakcjach i
zwalnia"

No i? Prawdę napisali.

Kaczyński nie odpuści haraczu na media. Chce go zapisać w "nowym ładzie"

No i? A co? Nie chce?

Ujawniamy, dlaczego służby grillują rodzinę prezesa NIK Mariana Banasia.
Władza w tej sprawie kłamała

I co - z artykułu wynika ze w tytule kłamią?

Władza bierze się za rodziców niepokornych dzieci. "Zrobili sprawę
tacie, mnie wezwali na świadka"

No i? Skłamali?

Ponownie, to nie chodzi, że nie prawda, ale te hasła mają formę pasków z
tvpis lub tytułów SE.

Nie - nie przypominają pasków bo nie są manipulacją - nie wina gazety że rządzą nami kurwy bez honoru. Miej pretensję do kurew a nie gazety co opisuje ich kurewstwa. Praktrycznie każda gazeta ma jakieś sympatie i antypatie. Albo jest brukowcem co jebie wszystkich równo:P

[...]

Mnie bardziej się podoba jak manipuluje kucami. Jednak doprowadził to rangi sztuki;)

--
Shrek

Data: 2021-05-04 00:06:46
Autor: Marcin Debowski
On 2021-05-01, Shrek <1@wp.pl> wrote:

No ja bym wolał aby starali się być obiektywni a nie starali się
praktycznie zawsze przedstawiać w złym świetle.

No od tego dziennikarz śledczy jest, żeby takie złe światło znajdować.

Tak, ale to nie wystarczy.
Jest sobie takie stare żydowskie powiedzenie: pół prawdy to całe kłamstwo.

[...]

Nie, to są tanie propagandowe hasła. Mówimy o ogólnym poziomie GW. Zresztą wyniki np. afery ze Srebrną, czy obajtkowywanie tez miały taki

"Czystka w gazetach lokalnych Polska Press. Kania jeździ po redakcjach i
zwalnia"

No i? Prawdę napisali.

Dlaczego udajesz, że nie rozumiesz? Zresztą napisałem już ze 2x, że nie o treść chodzi.

[...]

To są manipulacje, tyle, że mniej bezczelne.

--
Marcin

Data: 2021-05-04 06:41:01
Autor: Shrek
[...]

No dobra - dawaj przykad tego dziennikarstwa śledczego, gdzie dziennikarz na siłę stawiał podmist liryczny w złym świetle. Tak jak napisałem - to nie wina dziennkiarza, ze rządzą kurwy.

I to jest dziennikarstwo śledcze?

Nie, to są tanie propagandowe hasła. Mówimy o ogólnym poziomie GW.

Nie - mówimy o dziennikarstwie śledczym.

Zresztą wyniki np. afery ze Srebrną, czy obajtkowywanie tez miały taki

Zaczynasz gadać jak ci z peło. Problemem nie byli oni, tylko winny byli kelnerzy. Po za to wybory przegrała.

[...]

No nie udaję. A co mieli napisać. Pis obajtkiem urządza czystki w prasie, to napisali.

To są manipulacje, tyle, że mniej bezczelne.

Ni wiedzę w tym tytule żadnej manipulacji.

--
Shrek

Data: 2021-05-04 08:37:13
Autor: Shrek
W dniu 04.05.2021 o 06:41, Shrek pisze:

Nie, to są tanie propagandowe hasła. Mówimy o ogólnym poziomie GW.

Jeszcze tak kontrolnie zapytam - ty tytuły to wziąłeś z papierowej, wyborcza.pl czy gazeta.pl?

--
Shrek

Data: 2021-05-05 11:22:37
Autor: Marcin Debowski
On 2021-05-04, Shrek <1@wp.pl> wrote:
W dniu 04.05.2021 o 06:41, Shrek pisze:

Nie, to są tanie propagandowe hasła. Mówimy o ogólnym poziomie GW.

Jeszcze tak kontrolnie zapytam - ty tytuły to wziąłeś z papierowej, wyborcza.pl czy gazeta.pl?

z wyborcza.pl

--
Marcin

Data: 2021-05-05 11:21:02
Autor: Marcin Debowski
On 2021-05-04, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

Nie chce mi się kopać.

I to jest dziennikarstwo śledcze?

Nie, to są tanie propagandowe hasła. Mówimy o ogólnym poziomie GW.

Nie - mówimy o dziennikarstwie śledczym.

Ee, o ogólnym poziomie GW.

Zresztą wyniki np. afery ze Srebrną, czy obajtkowywanie tez miały taki

Zaczynasz gadać jak ci z peło. Problemem nie byli oni, tylko winny byli kelnerzy. Po za to wybory przegrała.

Winni czego? Mówimy o stylu (formie), nie o treści. Po raz chyba czwarty, nie twierdzę, że opisywane zdarzenia nie miały miejsca. Mierzi mnie forma tych opisów.

[...]

No ja widzę i proponuję już dalej nie ciągnąć.

--
Marcin

Data: 2021-05-05 17:00:52
Autor: Shrek
[...]

To inaczej - czy był przypadek, że okazało się, że dziennikarze śledczy gazety się pomylili? Bo z tym że szczególnie nie lubią pisorków to się zgadzam, tylko nie widzę w tym problemu. Inni nie lubią na przykład kodu i kija wypatrzyli. Nie mam im tego za złe. Wina kija że się połasił a nie dziennikarzy co go potem grilowali.

Nie - mówimy o dziennikarstwie śledczym.

Ee, o ogólnym poziomie GW.

o tym piszę
[...]

No więc mnie jakoś nie. Ciężko mieć pretensję, że ujawnianie afer stwaia kogoś w złym świetle...

No ja widzę i proponuję już dalej nie ciągnąć.

OK.

--
Shrek

Data: 2021-05-06 00:28:35
Autor: Marcin Debowski
On 2021-05-05, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

Raczej sie nie pomylili (nie kojarzę), ale ja tego nie kwestionuje.

zgadzam, tylko nie widzę w tym problemu. Inni nie lubią na przykład kodu i kija wypatrzyli. Nie mam im tego za złe. Wina kija że się połasił a nie dziennikarzy co go potem grilowali.

To jest ok, tylko ja mam taki byc może staroswiecki p. widzenia, że jak ktoś chce robić za tubę tej bardziej etycznej strony, tzn. gorszego sortu to powinien to robić z jakąś wiekszą klasą, a nie uzywać form i retoryki brukowców lub tych, których tępi. Prawda (oparcie na faktach) jest czymś koniecznym, ale nie wystarczającym. Weź np. takiego dziadka z Wehrmachtu :)

[...]

A ja ogólnie o GW bo od tego się w sumie zaczęła dyskusja.

To nie o to chodzi :)

--
Marcin

Data: 2021-05-06 06:44:13
Autor: Shrek
[...]

Moje zdanie jest takie, że jak ktoś robi bezczelne wałki to należy to opisać bez zbednego ugłaskiwania. To nie dziennikarze stawiają go w niekorzystnym świetle a sam się tak ustawił. Jak ktoś jest chujem, to nalezy go przedstawić jako chuja:P

Innymi słowy jak dla mnie za słabo ich dziobią - "jazda z kurwami";)

[...]

Nie do końca się zgadzam. Pis wyznaczył takie a nie inne standardy i trzeba się dostosować. To co postulujesz to nadstawianie drugiego policzka na wojnie;) Będziesz jeszcze bardziej zdegustowany sprzątaniem po pisie, bo będzie się ono niestety odbywać w identyczny sposób - bez żadnego trybu i sentymentów.

Weź np. takiego dziadka z
Wehrmachtu :)

NIetrafiona analogia - akurat wyborcza nie zastanawia się nadmiernie jak to się stało, że akowiec został wykładowcą na politechnice i dostał "willę" na żolirzu. A prawdę mówiąc aż się prosi żeby wyjaśnić tę kwestię:P

o tym piszę
"Akurat dziennikarstwo śledcze wyborczej stoi na najwyższym poziomie
przynajmniej w odniesieniu do ogółu w naszym kraju. "

A ja ogólnie o GW bo od tego się w sumie zaczęła dyskusja.

Ogólnie wyborcza upada - natomiast dział śledczy jest jak pisałem na najwyższym polskim poziomie. Widać to zwłaszcza po stołku (stołecznej), który szoruje po chodniku. Cała prasa papierowa upada, z wyjątkiem żyć na gorąco - kupowałem dla matki rano w żabce. Babka dopiero rozpakowywała paczkę z prasą - każdego tytułu typu wyborcza, rzepa, nasz dziennik po... 5 sztuk.

--
Shrek

Data: 2021-05-06 10:31:29
Autor: Olin
Dnia Thu, 6 May 2021 06:44:13 +0200, Shrek napisał(a):

 akurat wyborcza nie zastanawia się nadmiernie jak to się stało, że akowiec został wykładowcą na politechnice i dostał "willę" na żolirzu. A prawdę mówiąc aż się prosi żeby wyjaśnić tę kwestię:P

No ale co tu jest do wyjaśniania? Rajmund Kaczyński prowadził wykłady z
termodynamiki na tzw. Czerwonej Sorbonie przy PW, czyli skróconych studiach
dla wyższych członków PZPR, za co władza ludowa zrewanżowała mu się willą
na Żoliborzu. Kiedy bliźniaki przyszły na świat, miały duży metraż i nie
musiały chować się na podwórku, jak jaki Tusk.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-05-06 16:32:39
Autor: J.F
On Thu, 6 May 2021 10:31:29 +0200, Olin wrote:
[...]

Hm, po co wyzszym czlonkom termodynamika?
Tak czy inaczej - fachowych wykladowcow brakowalo.

za co władza ludowa zrewanżowała mu się willą
na Żoliborzu.

A ta willa to po kims? Bo wyglada troche jak typowy klocek zbudowany juz za socjalizmu.

J.

Data: 2021-05-06 16:52:16
Autor: TomN
J.F w <news:1d3v2xwca2qcx.pvh3ttk8vgh0$.dlg40tude.net>:

[...]

Ty nawet w tak prostych tematach się podkładasz...

1. Czerwona Sorbona
2. https://pl.wikipedia.org/wiki/Termodynamika

<cite>
Wbrew rozpowszechnionym sądom termodynamika nie zajmuje się wyłącznie
przemianami cieplnymi, lecz także efektami energetycznymi reakcji
chemicznych, przemian z udziałem jonów, przemianami fazowymi, a nawet
przemianami jądrowymi i energią elektryczną.
</cite>

--
'Tom N'

Data: 2021-05-06 19:25:48
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
On Thu, 6 May 2021 16:52:16 +0200, TomN wrote:
J.F w
[...]

No ale to jest wiedza dla inzynierow, a po co taka wiedza sekretarzom Partii ?

No dobra, moze by i sie przydala, zeby sie przy inzynierach nie
wydurniali, ale czy zrozumieja ? :-)

J.

Data: 2021-05-06 18:43:48
Autor: Shrek
W dniu 06.05.2021 o 16:32, J.F pisze:

Hm, po co wyzszym czlonkom termodynamika?

Do wpisu w indeksie:P

Tak czy inaczej - fachowych wykladowcow brakowalo.

No i właśnie został ten od termodynamiki:P

za co władza ludowa zrewanżowała mu się willą
na Żoliborzu.

A ta willa to po kims?
Bo wyglada troche jak typowy klocek zbudowany juz za socjalizmu.

Mógłbyś się zdziwić ile socjalistycznych budynków na żoliborzu stało już przed wojną.

Ten do niedawna najsłynniejszy. https://www.google.pl/maps/@52.2716122,20.9842527,3a,75y,32.95h,105t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTrIenb845McFqvGdIq0BBQ!2e0!7i13312!8i6656

Z garażem "podziemnym". 37 rok.

A jama kaczelnika to całkiem możliwe że powojenna - ale to zorganizowana akcja kilku(nastu) identycznych klocków, więc nie "prywaciarska". Choć w sumie jakoś bardzo bym się nie zdziwił gdyby jakaś przedwojenna spółdzielnia. Obok na żoliborzu oficerskim też stoją klocki i reczej przedwojenne.

--
Shrek

Data: 2021-05-06 19:32:08
Autor: Shrek
W dniu 06.05.2021 o 18:43, Shrek pisze:

[...]

BTW:

https://www.google.pl/maps/@52.274184,20.9819307,3a,75y,239.27h,88.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7Zp2c4bl8naaiw3y5p1TMw!2e0!7i16384!8i8192

https://www.google.pl/maps/@52.2742646,20.9821018,3a,75y,249.81h,82.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1skF4juGzm3UjgRcDFG3-4sw!2e0!7i13312!8i6656

Lol - maskowanie, że wysatarczy przez ulicę przejść;)

Przy okazji - kaczelnik dorabia na szpeceniu krajobrazu bilbordami? Mam pewien pomysł;)

Shrek

Data: 2021-05-06 20:12:30
Autor: J.F
On Thu, 6 May 2021 19:32:08 +0200, Shrek wrote:
[...]

Ale widzisz - ktos Googlowi zglosil skutecznie.
Ciekawe - zwykla prosba, po linii NATO, po linii RODO, czy wezwali
prezesa na przesluchanie do ambasady :-)

Przy okazji - kaczelnik dorabia na szpeceniu krajobrazu bilbordami? Mam pewien pomysł;)

Moze sasiad?

J.

Data: 2021-05-06 20:22:07
Autor: Shrek
W dniu 06.05.2021 o 20:12, J.F pisze:

Lol - maskowanie, że wysatarczy przez ulicę przejść;)

Ale widzisz - ktos Googlowi zglosil skutecznie.
Ciekawe - zwykla prosba, po linii NATO, po linii RODO, czy wezwali
prezesa na przesluchanie do ambasady :-)

Teoretycznie może prosić każdy i podobno się przychylają. Ale sądząc po efektach to sprawę pilotował (sic!) sasin;)

Przy okazji - kaczelnik dorabia na szpeceniu krajobrazu bilbordami? Mam
pewien pomysł;)

Moze sasiad?

Nie - on. Zresztą sąsiad to też on.

Wisienka na torcie - to jest bilbord AMS. Właścicielem jest... agora:P Co za zwrot akcji... Ciekawe czy on ogarnia że wynajmuje bilbord michnikowi;)

--
Shrek

Data: 2021-05-06 22:19:23
Autor: Animka
W dniu 2021-05-06 o 20:22, Shrek pisze:
[...]

Może są przyjaciółmi?

--
animka

Data: 2021-05-06 22:15:10
Autor: Animka
W dniu 2021-05-06 o 20:12, J.F pisze:
[...]

To niemożliwe, bo parę sztuk ochroniarzy zaraz by takiego delikwenta unieszkodliwili.
Chyba, że to ochroniarze, bo mają tam pole do popisu.

--
animka

Data: 2021-05-06 20:21:00
Autor: J.F
On Thu, 6 May 2021 18:43:48 +0200, Shrek wrote:
[...]

Troche sie dziwie. Wyglada jak z wielkiej plyty :-)

Z garażem "podziemnym". 37 rok.

Mieszkan 110, miejsc w garazu 20 :-)

[...]

albo powojenna.

Obok na żoliborzu oficerskim też stoją klocki i reczej przedwojenne.

https://wiadomosci.wp.pl/internauci-chca-sprawdzic-w-czyjej-willi-mieszka-kaczynski-6153341154785409a

https://www.bankier.pl/forum/temat_kiedy-kaczynski-odda-wille-przydzielona-za-czasow-bieruta,27367835.html

Prawda czy pomowienia?
Nikt nie wie na pewno ?

No ale przeszla w godne rece, wiec nie mozna miec pretensji :-P

J.

Data: 2021-05-06 20:25:08
Autor: Shrek
W dniu 06.05.2021 o 20:21, J.F pisze:

[...]

No właśnie piszę, że można się zdziwić:P

Z garażem "podziemnym". 37 rok.

Mieszkan 110, miejsc w garazu 20 :-)

Jak na 37 rok to chyba nieźle.

--
Shrek

Data: 2021-05-06 22:01:38
Autor: Shrek
[...]

To akurt bzdura na pierwszy rzut oka. Widzisz tam trzy piętra? Szybko pogoglałem i wychodzi na to że powojenna. Aczkolwiek ziemię komuś zabrali - ale to jak pod sporą częścią budynków w warszawie.

--
Shrek

Data: 2021-05-07 05:42:27
Autor: J.F.
Dnia Thu, 6 May 2021 22:01:38 +0200, Shrek napisał(a):
[...]

Np.
https://www.salon24.pl/u/sine/933521,willa-na-zoliborzu

miejmy nadzieje, ze to fachowe fakty, a nie mydlenie oczu :-)

Aczkolwiek ziemię komuś zabrali - ale to jak pod sporą częścią budynków w warszawie.

A KW nie przetrwaly? Jakos w wielu innych przypadkach przetrwaly.

J.

Data: 2021-05-07 06:11:19
Autor: Shrek
W dniu 07.05.2021 o 05:42, J.F. pisze:

[...]

Może i przetrwały. Pytanie czy spadkobiercy przetrwali.

--
Shrek

Data: 2021-05-07 07:09:27
Autor: J.F.
Dnia Fri, 7 May 2021 06:11:19 +0200, Shrek napisał(a):
[...]

Niewazne. "Kaczynski przejal majatek zamordowanego Zyda" - to bylby news :-)

No, jest jeszcze wersja, ze ta dzialka od pokolen byla w rodzinie ..

J.

Data: 2021-05-07 16:59:49
Autor: Shrek
W dniu 07.05.2021 o 07:09, J.F. pisze:

Niewazne.
"Kaczynski przejal majatek zamordowanego Zyda" - to bylby news :-)

No, jest jeszcze wersja, ze ta dzialka od pokolen byla w rodzinie ..

Tak jak pisałem - to jest osiedle kilku(nastu) identycznych domków - zorganizowana akcja a nie jedna działka. Zresztą jakby tak było to by o tym wszystkie nasze dzienniki i gazety polskie pisały.

--
Shrek

Data: 2021-05-07 18:32:53
Autor: J.F
On Fri, 7 May 2021 16:59:49 +0200, Shrek wrote:
[...]

No fakt, ale co tam bylo przed wojna?
Nic, czy cos, ale zniszczenia wojenne? To jest chyba Stary Zoliborz, ktory gdzies wtedy sie zaczal budowac
.... wiec moze jeszcze nic :-)

Ulica Solskiego jest od tylu ... zmarl w 1954, to moze i cala ulica
nowa ..

J.

Data: 2021-05-07 18:59:48
Autor: Shrek
W dniu 07.05.2021 o 18:32, J.F pisze:

No fakt, ale co tam bylo przed wojna?
Nic, czy cos, ale zniszczenia wojenne?

To jest chyba Stary Zoliborz, ktory gdzies wtedy sie zaczal budowac
... wiec moze jeszcze nic :-)

Ależ ty jesteś męczybuła. Zasadniczo miałem to w dupie, no ale męczyłeś aż się zainteresowałem. W 44 była tam droga - chyba gruntowa.

http://www.1944.zoliborz.org.pl/app/zoliborz/img/lotnicze/1.jpg

Ulica Solskiego jest od tylu ... zmarl w 1954, to moze i cala ulica
nowa ..

Jest nowa.

--
Shrek

Data: 2021-05-10 09:31:30
Autor: J.F.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:60957203$0$508$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

O widzisz - warto bylo.
Teraz widac, ze to produkcja powojenna.

Ciekawe dla kogo ... dla zasluzonych dzialaczy partyjnych?

Bo i przed wojna byl Zoliborz Oficerski, Urzedniczy, Dziennikarski.

Byl tez spoldzielczy, ale tam bloki.

No i byl ten Szklany Dom - ZUS juz przed wojna lubil "kłuć w oczy" ? :-)

J.

Data: 2021-05-10 10:40:35
Autor: Olin
Dnia Mon, 10 May 2021 09:31:30 +0200, J.F. napisał(a):

Teraz widac, ze to produkcja powojenna.

Ciekawe dla kogo

Dla dobrej zmiany. Towarzysze już wtedy przeczuwali, że kiedyś źle skończą
i trzeba przygotować miękkie lądowanie; najlepiej w jakiejś partii, która
na sztandarach będzie mieć antykomunizm.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-05-11 12:14:35
Autor: J.F
On Mon, 10 May 2021 10:40:35 +0200, Olin wrote:
[...]

Oj, chyba dlugo za wczesnie. Socjalizm wydawal sie okrzeply, a
przyszlosc swietlana.

A poza tym ... jesli tak przeczuwali, to jakos slabo zadbali, jedna
mala willa ...

J.

Data: 2021-05-11 12:53:18
Autor: Olin
Dnia Tue, 11 May 2021 12:14:35 +0200, J.F napisał(a):

jesli tak przeczuwali, to jakos slabo zadbali, jedna
mala willa ...

Nowe czasy przyniosły nowe możliwości. Fundacja Prasowa ,,Solidarność" została założona 15 marca 1990 przez
ówczesnego senatora i redaktora naczelnego ,,Tygodnika Solidarność"
Jarosława Kaczyńskiego, Marię Stolzman, Sławomira Siwka, Krzysztofa
Czabańskiego, Macieja Zalewskiego oraz Bogusława Hebę.

W maju 1991 na żądanie Jarosława Kaczyńskiego (pełniącego wtedy funkcję
ministra stanu i szefa kancelarii prezydenta Lecha Wałęsy) fundacja nabyła
od Skarbu państwa w trybie bezprzetargowym lub płacąc relatywnie niskie
kwoty ,,Express Wieczorny" oraz prawa wieczystego użytkowania kilku działek
wraz z czterema nieruchomościami w pobliżu ścisłego centrum Warszawy:

- Nowogrodzka 84/86 (ówczesna siedziba zakładów graficznych, obecna
siedziba partii politycznej Prawo i Sprawiedliwość i biura poselskiego
Jarosława Kaczyńskiego),

- Al. Jerozolimskie 125/127 (ówczesna siedziba ,,Expressu Wieczornego"),

- Srebrna 16 (ówczesna siedziba zakładów graficznych),

- Ordona 3 (ówczesna siedziba zakładów graficznych)
po likwidowanym koncernie RSW ,,Prasa-Książka-Ruch" z czasów PRL.

za:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Fundacja_Prasowa_%E2%80%9ESolidarno%C5%9B%C4%87%E2%80%9D

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-05-11 13:07:18
Autor: J.F
On Tue, 11 May 2021 12:53:18 +0200, Olin wrote:
[...]

Moze Cie zle zrozumialem - ale to chyba nie zarzut do towarzyszy spod
komunistycznego znaku ?

[...]

Ale coz to jest w porownaniu do afery FOZZ. Czy ... rzekomej afery?

J.

Data: 2021-05-11 13:40:05
Autor: Olin
Dnia Tue, 11 May 2021 13:07:18 +0200, J.F napisał(a):

Moze Cie zle zrozumialem - ale to chyba nie zarzut do towarzyszy spod
komunistycznego znaku ?

Do Tuska, bo Tusk był jednym z likwidatorów koncernu RSW
,,Prasa-Książka-Ruch".
No a sam Kaczyński zaczął od willi po ojcu, a kiedy trafiła się okazja
rozwinął skrzydła, nawiasem mówiąc razem z byłymi towarzyszami: Krzysztofem
Czabańskim, Kazimierzem Kujdą i Wojciechem Jasińskim.

Ale coz to jest w porownaniu do afery FOZZ.

Nie wspominając o aferze SKOK-ów albo GetBack.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Stefan Kisielewski

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-05-11 14:34:59
Autor: J.F
On Tue, 11 May 2021 13:40:05 +0200, Olin wrote:
[...]

Hm, ale to chyba nie zarzucasz mu przygotowywania gruntu na miekkie
ladowanie za pare lat?

A poza tym ... Solidarnosci to sie po prostu nalezalo :-)

No a sam Kaczyński zaczął od willi po ojcu,

No ale tam ojciec mieszkal, i matka ..

a kiedy trafiła się okazja
rozwinął skrzydła, nawiasem mówiąc razem z byłymi towarzyszami: Krzysztofem
Czabańskim, Kazimierzem Kujdą i Wojciechem Jasińskim.

No ale Czabanski to zasluzony dzialacz Solidarnosci od samego
poczatku. I legitymacje partyjna rzucil w 1980.
Jasinski ... nie rzucil? A Kujda chyba nigdy nie byl czlonkiem. Zreszta sporo zasluzonych bylo w PZPR. Kuron, Geremek, Modzelewski.

J.

Data: 2021-05-11 16:45:06
Autor: Animka
W dniu 2021-05-11 o 13:07, J.F pisze:
[...]

A Michnik wziął sobie dosyć bogate przedsiębiorstwo Transbud na Czerskiej dla swojej Gazety Wyborczej.

[...]

Wszystko rozpiepszyli, przywłaszczyli sobie i nastało bezrobocie.

--
animka

Data: 2021-05-11 16:40:42
Autor: Animka
W dniu 2021-05-11 o 12:53, Olin pisze:
[...]

To chyba tu był Dom Słowa Polskiego?
Fajne zabawy tam były. Ale się wytańcowałam! :-)

- Ordona 3 (ówczesna siedziba zakładów graficznych)
po likwidowanym koncernie RSW ,,Prasa-Książka-Ruch" z czasów PRL.

A dyrekcja tego wszystkiego i księgowość były na Wiejskiej obok Czytelnika, który "rozwalił" Wałęsa z Bratkowskim, Małaszyńskim i innymi.

Data: 2021-05-11 16:26:09
Autor: Animka
W dniu 2021-05-10 o 10:40, Olin pisze:
[...]

A w Wilanowie wybudowali dla swoich osiedle (widoczne z ul. Sobieskiego) nazwane zatoką świń. Mieszkał tak Kwaśniewski, Oleksy i inni.

--
animka

Data: 2021-05-10 19:47:18
Autor: Shrek
W dniu 10.05.2021 o 09:31, J.F. pisze:

[...]

No powojenna.

Ciekawe dla kogo ... dla zasluzonych dzialaczy partyjnych?

Zasłużonych od razu to niekoniecznie - ci mocno zasłużeni to woleli chyba mokotów. Natomiast na książeczkę mieszkaniową raczej byli akowcy takich domków nie dostawali.

--
Shrek

Data: 2021-05-11 11:02:18
Autor: Olin
Dnia Mon, 10 May 2021 19:47:18 +0200, Shrek napisał(a):

O widzisz - warto bylo.
Teraz widac, ze to produkcja powojenna.

No powojenna.

Teraz J.F. może podywagować, czy domek jest z pustaków, czy z cegły, a jak
z cegły to z jakiej.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-05-11 12:05:49
Autor: J.F
On Mon, 10 May 2021 19:47:18 +0200, Shrek wrote:
[...]

Ale jakas spoldzielnia profesorow mogla byc.

J.

Data: 2021-05-11 12:11:10
Autor: Olin
Dnia Tue, 11 May 2021 12:05:49 +0200, J.F napisał(a):

Ale jakas spoldzielnia profesorow mogla byc.

Kto do niej należał?

Data: 2021-05-11 12:44:24
Autor: J.F
On Tue, 11 May 2021 12:11:10 +0200, Olin wrote:
Dnia Tue, 11 May 2021 12:05:49 +0200, J.F napisał(a):
Ale jakas spoldzielnia profesorow mogla byc.

Kto do niej należał?

Profesorowie :-)

W stolycy to nie wiem, ale we Wroclawiu w pozniejszym okresie powstaly
jakies spoldzielnie w srodowiskach akademickich.
I raczej nie byly tylko dla profesorow.
Wstep pewnie wolny, ale kto przydzielal mieszkania ... to juz nie
wiem. Cos mi chodzi po glowie, ze potem zajeli sie budowa szeregowek -
tzn kazdy sobie budowal pod auspicjami spoldzielni.

A teraz google znajduje
https://gazetawroclawska.pl/spoldzielcza-wojna-domowa-na-olbinie/ar/12486189

Domy na zdjeciach - raczej calkiem wspolczesne.

J.

Data: 2021-05-11 12:48:20
Autor: Olin
Dnia Tue, 11 May 2021 12:44:24 +0200, J.F napisał(a):

Kto do niej należał?

Profesorowie :-)

W stolycy to nie wiem, ale we Wroclawiu w pozniejszym okresie powstaly
jakies spoldzielnie w srodowiskach akademickich.

Ja bym szedł po linii, że Rajmund Kaczyński dostał willę od Obajtka.
Daniel, wszystko mogę, Obajtek ma dużo nieruchomości, więc jedna mniej nie
zrobiła mu różnicy.

Data: 2021-05-11 16:35:05
Autor: Animka
W dniu 2021-05-11 o 12:48, Olin pisze:
[...]

Obajtka jeszcze na świecie wtedy nie było.

--
animka

Data: 2021-05-12 11:57:01
Autor: Olin
Dnia Tue, 11 May 2021 16:35:05 +0200, Animka napisał(a):

Obajtka jeszcze na świecie wtedy nie było.

Daniel, mogę wszystko, Obajtek może literalnie wszystko, więc podróż w
czasie jest drobnostką. Ta wszechmoc jest rodzinna; na przykład jego brat Bartłomiej, leśniczy
zarabiający ok. 7 tysięcy złotych brutto miesięcznie, postawił w
Łężkowicach pałac wart ~5 mln złotych.

Data: 2021-05-13 14:44:53
Autor: Animka
W dniu 2021-05-12 o 11:57, Olin pisze:
[...]

To się nie mieści w głowie jak bardzo mogą nakraść i są bezkarni. Natomiast uczciwych, biednych emerytów dobijają/zabijają.

--
animka

Data: 2021-05-14 10:32:37
Autor: Olin
Dnia Thu, 13 May 2021 14:44:53 +0200, Animka napisał(a):

To się nie mieści w głowie jak bardzo mogą nakraść i są bezkarni.

Mogą wszystko, bo odpalają suwerenowi pińcet, a dużej części, której to
jednak przeszkadza, nie chce się iść na wybory, bo przecie "i tak wszyscy
politycy są tacy sami".

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-05-15 03:10:45
Autor: Astralny Rębajło
Olin napisał(a):

Ta wszechmoc jest rodzinna; na przykład jego brat Bartłomiej, leśniczy zarabiający ok. 7 tysięcy złotych brutto miesięcznie, postawił w Łężkowicach pałac wart ~5 mln złotych.

Pałac:)
5mln:)

No a później się dziwią jak mają 12,1% poparcia.

Dalej się nie ogarnęliście mr.Olinie.
Po pierwsze peło dała strasznie anusa. Skoro były wały, trza było go szarpać przed 2015r.
Po drugie trza było się skupić na jakim dofinansowaniu do dworku "na fundację", bo na niczym innym nic peło nie ugra dla się.

Pisząc głupoty w stylu pałac&5mln nikogo Olinku nie ruszycie
gdyż nie jest to pałac tylko zwykła nieruchomość i nie 5mln tylko
na oko 800tysi - 1,2mln i to w woj. mazowieckim.
Na jakim zadupiu cenę trza przemnożyć przez 0,6-- 0,7.

Łobajtek z tego co widzę bawił się w nieruchomości od 1999r.
Nie wiem czy wiecie Olinku, ale w 2000r m2 działki na mazurach kosztował
całe 5pln.  Skok w cenach gruntu/nieruchomości mieliśmy jakiś rok po wejściu PL do UE.
Dobrze to pamiętam. Szczyt szczytów przypadał na zimę 2006r w krakówku.
Ceny eksplodowały.

Pamiętam 1999r Olinku, kawalerka w warszawie kosztowała 29-33 tysie tj. pi x oko 19 pensji netto.
Dziś kosztuje  200.ooo tys./ 3500 średnia pensja netto = 57 średnich pensji ("ż" inwestory się zleciały i inwestujo)

Data: 2021-05-12 12:15:09
Autor: A. Filip
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
[...]

To jest grupa prawo => Napisz ile lat zostało PO na dojście do władzy
żeby na brata nasłać kontrolę podatkową przed przedawnieniem.  Czy może
nie wierzysz że PO wróci do władzy albo jak wróci to taką kontrolę
naśle?  W końcu "Kruk krukowi oka nie wykole".

--
A. Filip

Data: 2021-05-12 13:06:21
Autor: Olin
Dnia Wed, 12 May 2021 12:15:09 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

 Czy może
nie wierzysz że PO wróci do władzy albo jak wróci to taką kontrolę
naśle?  W końcu "Kruk krukowi oka nie wykole".

Jak to nie wykole, skoro Obajtek już miał być sądzony za przekręty z
granulatem i łapówkę od gangsterów, ale przyszła dobra zmiana i wybawiła go
z opresji. Specjalnie dla Daniela, wszystko mogę, Obajtka Mniej niż Zero
tak zmienił prawo, żeby można było wycofać z sądu korupcyjną sprawę Dumy
Pcimia.

Tu masz omówienie sprawy, żebyś poszerzył wiedzę o świecie współczesnym:
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/afera-obajtka-wiadomo-co-bylo-w-wycofanym-z-sadu-akcie-oskarzenia/0wdy8t2

Data: 2021-05-11 18:41:51
Autor: Shrek
W dniu 11.05.2021 o 12:05, J.F pisze:

[...]

To chyba nie było wtedy tak, że mogłeś sobie spółdzielnie z kumplami z roboty założyć i osiedle zbudować:P

--
Shrek

Data: 2021-05-06 22:17:57
Autor: Animka
W dniu 2021-05-06 o 20:21, J.F pisze:
[...]

On tam chyna mieszkał jeszcze z rodzicami i bratem, więc to dom rodzinny pewnie. Nie wiem dlaczego się czepiacie. Na ulicy mieli mieszkać?

--
animka

Data: 2021-05-07 11:46:58
Autor: Olin
Dnia Thu, 6 May 2021 16:32:39 +0200, J.F napisał(a):

Hm, po co wyzszym czlonkom termodynamika?

Żeby mieć przed nazwiskiem 'mgr', a jeszcze lepiej 'mgr inż.', bo to
pierwsze można było dostać po byle WUML, więc inżynier nobilitował.
Nie mogę sobie przypomnieć nazwisk, ale jeszcze w latach 70. niektórzy
towarzysze z PZPR "studiowali" na AGH, raczej zdalnie, żeby zdobyć
wykształcenie.

Tak czy inaczej - fachowych wykladowcow brakowalo.

Ale nie wszyscy usłużnie kształcili prominentów władzy ludowej.
Większości akowców w tamtym czasie oferowano raczej lokum w wieloosobowej
celi, a nie żoliborskiej willi.

Data: 2021-05-07 00:53:23
Autor: Marcin Debowski
On 2021-05-06, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

To nie dotyczy tylko takich relacji śledczych a relacjonowania różnych zdarzeń. Np. swojego czasu GW jak ilustrowała tekst zdjęciem jakiegoś pisowskiego polityka, to na ogół zdjęcie było robione tak, że np. głowa takiego ziobry wychodziła z dupy orła, albo skrzydła robiły mu za uszy :) Ale to choć było zabawne, bo profesjonalne już nie bardzo.

[...]

Pis wyznacza Ci standardy? Serio?
Weź np. takiego dziadka z
Wehrmachtu :)

NIetrafiona analogia - akurat wyborcza nie zastanawia się nadmiernie jak

Ależ trafiona. Cały czas pytasz, czy napisali nieprawdę, bo ja się czepiam, no to masz tu prawdę przecież, a gnój z tego robi nie coś co jest faktem a sposób i forma użycia tej informacji.
to się stało, że akowiec został wykładowcą na politechnice i dostał "willę" na żolirzu. A prawdę mówiąc aż się prosi żeby wyjaśnić tę kwestię:P

No bo niewyjaśniona zdaje się? A sprawa chyba za mało nośna mimo wszystko.

o tym piszę
[...]

Suweren nie czyta takich rzeczy bez względu na swój wiek. Gorszy sort zwykle czyta przez Internet, też bez względu na wiek. Mój teść zdaje się ciągle kupuje papierową Wyborczą, którą zdobywa w ramach akcji codzienny spacer, ale to muszą być już faktycznie wyjątki.

--
Marcin

Data: 2021-05-07 06:21:55
Autor: Shrek
[...]

Jak nie? Wszyscy tak robią... Pewnie dałoby się znaleźć zdjęcie sasina gdzie nie wygląda jak bekający wieprz, ale wszyscy jakoś tego właśnie używają;) I dalej - ja nie przeczę, że poziom wyborczej spadł, tylko piszę o ich dziale dziennikarstwa śledczego. A ten na polskie warunki jest w ścisłej czołówce.

[...]

Nietrafiona. Tusk miał dość ograniczony wpływ na dziadka (sam dziadek też miał raczej niewielki), tymek na swoją matekę czy ewentualne poczęcie dziecka jednak trochę większy:P Tak jak piszę - wyborcza w przeszłości rodziny kaczyńskich nadmiernie nie grzebie - o ile w ogóle. Co ty tu w ogóle próbujesz powiedzieć - że wyborcza nie trzyma poziomu bo media z drugiej strony wyciagneły dziadka tuska?

[...]

No co ty. Jakby się okazało że rajmund był w istocie komunistycznym apartczykiem? Dziadek tuska przy tym wymięka;)

Suweren nie czyta takich rzeczy bez względu na swój wiek. Gorszy sort
zwykle czyta przez Internet, też bez względu na wiek.

Nie tylko gorszy sort - ja też nie. Kiedyś czytałem, teraz mam internet od tego.

Masz "za darmo" więc siłą rzeczy będzie trzeba zjechać z poziomem.

--
Shrek

Data: 2021-05-11 09:29:51
Autor: ąćęłńóśźż
ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
To akurat wina szreka i sąsiadów, że na te q... głosują.

-- -- -
nie wina dziennkiarza, ze rządzą kurwy.

Data: 2021-05-11 18:43:02
Autor: Shrek
W dniu 11.05.2021 o 09:29, ąćęłńóśźż pisze:
To akurat wina szreka i sąsiadów, że na te q... głosują.

Tak się składa, że moje kurwy akurat nie rządzą:P

--
Shrek

Data: 2021-04-30 11:17:58
Autor: Animka
On 2021-04-30, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

GW? Role się odmieniły.
kiedyś była dla solidaenościowych Żydów szczególnie.

--
animka

Data: 2021-04-30 06:53:54
Autor: ąćęłńóśźż
ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
Ortografia się kłania: dopóki nie zaprzeczy.

-- -- -
dopóki nie potwierdzi nasz dziennik i kurwizja

Data: 2021-04-30 06:58:25
Autor: Shrek
W dniu 30.04.2021 o 06:53, ąćęłńóśźż pisze:
Ortografia się kłania: dopóki nie zaprzeczy.

"wierzę tylko w zdementowane informację";) Ale w sumie już dementowali, że został ojcem i ja im wierzę - nie został.

--
Shrek

Data: 2021-04-30 07:33:14
Autor: ąćęłńóśźż
ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
Tak swoją drogą pewne umiejętności trzeba wyssać z mlekiem matki co najmniej w trzecim pokoleniu, stąd Rosja ma tak dobrych ministrów spraw zagranicznych i generalnie wszystkich ściemniaczy Zachodu.

-- -- -
"wierzę tylko w zdementowane informację"

Data: 2021-04-30 18:16:43
Autor: Shrek
W dniu 30.04.2021 o 07:33, ąćęłńóśźż pisze:
Tak swoją drogą pewne umiejętności trzeba wyssać z mlekiem matki co najmniej w trzecim pokoleniu, stąd Rosja ma tak dobrych ministrów spraw zagranicznych

Żartujesz chyba. Ławrow to jak na ligę światową to prosty prymityw. Cała jego strategia to lecimy w chuja i chuja nam zrobią. To już urban był bardziej finezyjny.

--
Shrek

Data: 2021-05-01 10:55:53
Autor: ąćęłńóśźż
ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
Podaj nazwisko lepszego.
Oczywiście poza leceniem w ch..., bo tu jak sama nazwa wskazuje najlepsi są Chińczycy i to zapewne od trzech-czterech tysięcy lat (z krótką przerwą na brak pancerników - pancerniki i lotniskowce to podstawa tzw. zachodniej tzw. demokracji tzw. wolnego tzw. świata).

-- -- -
Ławrow to jak na ligę światową to prosty prymityw.

Data: 2021-05-01 11:10:41
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
W dniu 01.05.2021 o 10:55, ąćęłńóśźż pisze:
Podaj nazwisko lepszego.

Lepszego rosyjskiego ministra? Już ruda byłaby lepsza od niego.

To inaczej podaj mi jakąś błyskotliwe zagranie ławrowa, które zadziwiłoby świat. Skoro taki dobry, to powinieneś wysypać z pamięci co najmniej trzy:)

Podawanie rosji jako przykładu dobrej służby publicznej w wyniku pracy trzech ostatnich pokoleń jest jakby to mówić - ty nawet w stopę sobie nie strzelasz - prosto w jaja:P

--
Shrek

Data: 2021-05-10 11:32:25
Autor: ąćęłńóśźż
ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
Skoro historycznie to oni zawsze ru__ają nas i świat, a nie my i świat ich, to kto ma lepsze służby?
GB, skoro z imperium stała się małym prowincjonalym państewkiem, od którego inne chcą się odłączyć?
US, które w bezsensownych przepychankach poświęciło kilkadziesiąt tysięcy swoich młodych żyć?
No fakt, zapewne Izrael idzie w zaparte jeszcze bardziej, niż Rosja, stara galicyjska szkoła dyplomacji ;-).)

-- -- -
Podawanie rosji jako przykładu dobrej służby publicznej w wyniku pracy trzech ostatnich pokoleń jest jakby to mówić

Data: 2021-05-10 19:54:11
Autor: Shrek
W dniu 10.05.2021 o 11:32, ąćęłńóśźż pisze:
Skoro historycznie to oni zawsze ru__ają nas i świat, a nie my i świat ich, to kto ma lepsze służby?

Z tym ruchaniem świata to byłbym ostrożny. Jakoś nie widzę tłumów emigrujących do rosji. Więc w skali świata jest raczej oczywiste kto jest w tej zabawie z tyłu.

BTW - z dupy porównanie - na tej zasadzie kim trzymał za jaja trampka, więc pomyśl jaką oni tam muszą mieć służbę publiczną, że taki wypierdkowaty kraj tyle osiągnął:P

[...]

Rosja z supermocarstwa spadła do rangi regionalnego hegemona i dobrze jesj to zrobiło, więc do GB a tym bardziej USA bym jej nie porównywał. Zabawne, ale jak z tym izreaelem wyjechałeś, to w sumie oni są w tej samej lidze. Tylko znów - nie słyszałem o żydach emigrujących z izraela do rosji;)

--
Shrek

Data: 2021-04-30 06:58:13
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

1. Twoim zdaniem 2. Nawet Das Fakt parę afer wrzucił
3. Jeśli to ma być najwyższy poziom to ...
GW niekoniecznie wypada najgorzej "na tle" a z twoją opinią ja mogę się
zgodzić tylko po dodaniu "pod niektórymi względami".

[...]

Sprawa jest *zaczęta* i raczej+ to nie jej (medialny) koniec.
Na grupie *prawo* wypadałoby jednak stosować zasadę "Należy wysłuchać
obu stron" a przynajmniej dać jakąś szanse na przedstawienie swojej
wersji/reakcji.  Daleko idące wnioski na podstawie ("niekoniecznie
kompletnej") wersji jednej strony na pl.soc.polityka albo pl.pregierz

A jak chcesz pełnego prawno-politycznego cynizmu:
Pisać o (b.) księdzu Szydle miało być wolno bo jego matka-premier byłą
na jego konsekracji.  Ja tego *całkiem* nie kupiłem jednak coś+ w tym
było. Tyle że ten kij ma dwa końce: pomówienie/zniesławienie (b.)
księdza Szydło nie było pomówieniem/zniesławieniem "zwykłego księdza".

--
A. Filip

Data: 2021-04-30 18:25:54
Autor: Shrek
W dniu 30.04.2021 o 06:58, A. Filip pisze:

Na grupie *prawo* wypadałoby jednak stosować zasadę "Należy wysłuchać
obu stron" a przynajmniej dać jakąś szanse na przedstawienie swojej
wersji/reakcji.

No ale kto jest "drugą strona"? Wypowiedziała się prokuratura że ściga o nieprawomyślne pozyskanie jakiś informacji i druga strona czyli przesłuchiwany, że to jakieś jaja są. Kto jeszcze ma się wypowiedzieć? Nawiasem mówiąc "trzecia strona" toż już się wypowiedziała wcześniej, że będzie ścigać twierdzących że tymek został ojcem do prokuratury, ze czego wynika wypowiedź strony pierwszej i drugiej:P

Daleko idące wnioski na podstawie ("niekoniecznie
kompletnej") wersji jednej strony na pl.soc.polityka albo pl.pregierz

Od razu daleko idące... Po prostu pytanie narzuca się samo - numerki nie zgadzają się z tezą... A wiedza zawsze jest "niekoniecznie kompletna".

Tyle że ten kij ma dwa końce: pomówienie/zniesławienie (b.)
księdza Szydło nie było pomówieniem/zniesławieniem "zwykłego księdza".

Akurat by było - przynajmniej wedle paragrafów. tylko numerki sie nie zgadzają i... Ba...

--
Shrek

Data: 2021-05-01 07:00:01
Autor: Budzik
ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Na grupie *prawo* wypadałoby jednak stosować zasadę "Należy wysłuchać
obu stron" a przynajmniej dać jakąś szanse na przedstawienie swojej
wersji/reakcji.

Uwielbiam te twoje wewnetrzne monologii
Tylko czy zaczniesz słuchac samego siebie? (w koncu...) ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2021-05-01 09:06:06
Autor: Shrek
W dniu 01.05.2021 o 09:00, Budzik pisze:

[...]

Taki robert co miał pretensję do dziennikarzy, że piszą a stachowiaku a przecież ich w tym kiblu nie było;) Powinni poczekać aż sam zamordowany się wypowie;)

--
Shrek

Data: 2021-04-30 06:52:36
Autor: ąćęłńóśźż
ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
A w sumie na czym stanęło?
To można, czy nie można?
Skoro w godzinach pracy i oferta publiczna?

-- -- -
"Czy można zgwałcić prostytutkę"

Data: 2021-04-30 07:48:07
Autor: A. Filip
ąćęłńóśźż <a@e.pl> pisze:
"Czy można zgwałcić prostytutkę"
A w sumie na czym stanęło?
To można, czy nie można?
Skoro w godzinach pracy i oferta publiczna?

AFAIR po _długim_ sprawdzaniu stanęło na nie postawieniu zarzutów
europosłowi Samo Obrony za "medialny fakt" w Brukseli.
Nie jestem zbyt pewny czy pamiętam _ostateczną_ wersję _prawną_.

--
A. Filip

Data: 2021-04-29 22:52:40
Autor: Marcin Debowski
ksiądz tymoteusz
On 2021-04-29, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

To może jest ojcem? Tzn. biologicznie.

[...]

No np. może się komuś wydawać, że nikt o tym nie wiedział i jedynie gdzie coś było dyskutowane to np. w mejlu lub jakimś komunikatorze, więc jeśli ktoś inny te informacje posiada to nie mógł ich zdobyć legalnie. Tak se spekuluję oczywiście.

--
Marcin

Data: 2021-04-30 06:53:50
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz

Kto wyjaśni co tu się odpierdoliło? Bo wychodzi na to, że nie ściagają
ich za to że twierdzą że jest on ojcem, a za to w jaki sposób weszli oni

To może jest ojcem? Tzn. biologicznie.

No może... Jest i inna opcja - może nie został ojcem.

[...]

Podsumujmy - pełnomocnik twierdzi kategorycznie że ojcem nie został prokuratura ściga za nielegalne pozyskanie informacji że zostać miał.

Zero to się lubi ze straszysłem czy nie znosi jak z obecny p.o.remierem. te paragrafy to na wniosek chyba?

--
Shrek

Data: 2021-04-30 10:51:26
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Thu, 29 Apr 2021 20:43:50 +0200, Shrek wrote:
[...]

No bo "twierdzic" to mozna. Publikowac twierdzenie ... to juz IMO
niekoniecznie, ale skoro przestal byc ksiedzem, to IMO tez mozna.

Za to uzyskanie tej informacji ... no, moze i zawieralo przestepstwo,
w zaleznosci od sposobu. Jesli np urzednik w MSC przekazal dane z aktu
urodzenia ...

Data: 2021-04-30 11:45:13
Autor: Animka
ksiądz tymoteusz
W dniu 2021-04-30 o 10:51, J.F pisze:
[...]

Jeszcze wszystko za jakiś czas wylezie na wierzch. Np. dziewczyna wystąpi o alimenty ;-)

--
animka

Data: 2021-04-30 12:38:08
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Fri, 30 Apr 2021 11:45:13 +0200, Animka wrote:
[...]

A ewentualne ujawnienie tego nie bedzie przestepstwem?

O alimentach Leppera i Marcinkiewicza bylo co prawda glosno ...

J.

Data: 2021-04-30 13:46:51
Autor: Animka
ksiądz tymoteusz
W dniu 2021-04-30 o 12:38, J.F pisze:
[...]

Może nie, bo ksiądz teraz to ważna państwowa instytucja.
Może kiedyś dziewczyna zechce udzielić wywiadu? Chyba, że wezmą ślub, to juz by była inna broszka.

Apropo tych broszek u pani Szadło. Spapugowała po królowej Elżbiecie.

O alimentach Leppera i Marcinkiewicza bylo co prawda glosno ...

Tak, bo chcieli ich ośmieszyć.

--
animka

Data: 2021-04-30 18:28:01
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
W dniu 30.04.2021 o 10:51, J.F pisze:

Za to uzyskanie tej informacji ... no, moze i zawieralo przestepstwo,
w zaleznosci od sposobu. Jesli np urzednik w MSC przekazal dane z aktu
urodzenia ...

No ale jakiego urodzenia? ;)

Straszydło to się z zerem lubią czy nie, bo wygląda jakby ktoś chciał świnię podłożyć;)

--
Shrek

Data: 2021-04-30 19:34:22
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Fri, 30 Apr 2021 18:28:01 +0200, Shrek wrote:
[...]

Ja tam nie wiem, ale jesli naprawde jest dziecko, to i akt urodzenia
powinien byc, a w nim byc moze dane ojca wpisane ... i mozna tak sobie
na tej podstawie oglosic, ze Kowalski ma dziecko ?

Straszydło to się z zerem lubią czy nie, bo wygląda jakby ktoś chciał świnię podłożyć;)

A kto ich tam wie, cos tam cwierkaja, ze lubia sie.

J.

Data: 2021-04-30 20:58:57
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
W dniu 30.04.2021 o 19:34, J.F pisze:

No ale jakiego urodzenia? ;)

Ja tam nie wiem, ale jesli naprawde jest dziecko, to i akt urodzenia
powinien byc, a w nim byc moze dane ojca wpisane ...

Pełnomocnik twierdzi, że tymek ojcem _nie_został_ więc jakie dziecko?

Straszydło to się z zerem lubią czy nie, bo wygląda jakby ktoś chciał
świnię podłożyć;)

A kto ich tam wie, cos tam cwierkaja, ze lubia sie.

No to ja już nie wiem o co chodzi, bo z numerków paragrafów to wygląda jakby ktoś chciał klanowi szydełek świnię podłożyć;)

No ale fakt - jak jebła to nawet płytki cd samoistnie ekspolodowały, więc chyba się lubili.

--
Shrek

Data: 2021-04-30 23:17:09
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Fri, 30 Apr 2021 20:58:57 +0200, Shrek wrote:
[...]

Pelnomocnik twierdzi, a ja powiedzm ze mam akt urodzenia.
Tylko ... skad mam ten akt?

I tu jest miejce dla prokuratora :-)

[...]

Albo uwaza, ze pomaga :-)

No ale fakt - jak jebła to nawet płytki cd samoistnie ekspolodowały, więc chyba się lubili.

No coz - wtedy go na ministra wybrala, a co najmniej zaakceptowala :-)

J.

Data: 2021-04-30 23:30:25
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 30.04.2021 o 23:17, J.F pisze:
[...]

Odpis aktu urodzenia (bo nie sam akt, gdyż ten jest w USC) może dostać
każda osoba, która wykaże interes prawny. Możliwości jest sporo. Nie
chce mi się zastanawiać, czy sam dziennikarz by mógł taki dokument jakoś
zdobyć. Ale pewnie jest kilka uprawnionych osób, które mogły ów dokument
otrzymać i go dziennikarzowi udostępnić. Ten dokument sam w sobie tajny
nie jest.

Inna sprawa, że wpisanie kogoś w akt urodzenia jako ojca niekoniecznie
musi oznaczać, że jest ojcem. Historia zna mnóstwo takich przypadków. O
ile matka jest w miarę pewna, to z ojcami różnie bywa.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-01 00:26:33
Autor: J.F.
ksiądz tymoteusz
Dnia Fri, 30 Apr 2021 23:30:25 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Ale podaj jeden, ktory moze zastowac "obca" osoba.

Jeszcze moze we wniosku naklamac ... no to chyba da sie scigac :-)

[...]

I sa np urzednicy USC, ktorzy moga dokument obejrzec czy nawet
wystawic odpis ... i moga przekazac dziennikarzowi ?

J.

Data: 2021-05-01 01:41:52
Autor: A. Filip
ksiądz tymoteusz
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

To podejdźmy do sprawy od ogona: Jeśli ktoś "napisze i podpisze"
że jest akt urodzenia dziecka Z z ojcem X i matką Y to czy można go
skazać za pomówienie/zniesławienie X bez sprawdzenia aktu urodzenia?
Skazać jeśli się "minął się z prawdą" *bardzo surowo*.

Ja traktuje całkiem sporo procedur prawnych jako odpowiednik pokerowych
licytacji z podbijaniem stawki.  Nieudany blef powinien kosztować
*BARDZO SŁONO* .

--
A. Filip

Data: 2021-05-01 12:51:42
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 01.05.2021 o 00:26, J.F. pisze:
Ale podaj jeden, ktory moze zastowac "obca" osoba.

Dziennikarz, który został pozwany za napisanie kłamstwa i potrzebuje
przedstawić ten dokument jako dowód w sądzie ma - moim zdaniem -
uzasadniony interes prawny w uzyskaniu odpisu. Są jeszcze spadkobiercy,
matka dziecka, wierzyciele.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-01 15:30:21
Autor: J.F.
ksiądz tymoteusz
Dnia Sat, 1 May 2021 12:51:42 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Wydaje sie, ze tak.
Ale ... skad wie, o ktore dziecko chodzi? Powinien wczesniej uzyskac
dane, przed publikacja.

Ludzie we wsi powiedzieli? No, moze to i dobra podstawa byla.

Czy tak na pałę - najpierw napisac, ze jest ojcem, a potem wystapic do
USC o ujawnienie dzieci, motywujac pozwem :-)

Są jeszcze spadkobiercy, matka dziecka, wierzyciele.

Ale nie dziennikarze. J.

Data: 2021-04-30 23:31:43
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
W dniu 30.04.2021 o 23:17, J.F pisze:

Pełnomocnik twierdzi, że tymek ojcem _nie_został_ więc jakie dziecko?

Pelnomocnik twierdzi, a ja powiedzm ze mam akt urodzenia.

Znaczy pełnimocnik kłamie? Nie sądzę. Myślę, że istotnie ksiądz ojcem nie został. To była wyjątkowa sytuacja...

No to ja już nie wiem o co chodzi, bo z numerków paragrafów to wygląda
jakby ktoś chciał klanowi szydełek świnię podłożyć;)

Albo uwaza, ze pomaga :-)

Chroń mnie boże od takich przyjaciół;)

No ale fakt - jak jebła to nawet płytki cd samoistnie ekspolodowały,
więc chyba się lubili.

No coz - wtedy go na ministra wybrala, a co najmniej zaakceptowala :-)

Mati też:)

--
Shrek

Data: 2021-05-01 07:00:02
Autor: Budzik
ksiądz tymoteusz
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

A kto ich tam wie, cos tam cwierkaja, ze lubia sie.

No to ja już nie wiem o co chodzi, bo z numerków paragrafów to
wygląda jakby ktoś chciał klanowi szydełek świnię podłożyć;)

Na czym miałaby polegać swiniowatośc podrzuconej swinii?
Ze facet poruchał? Co w tym oburzajacego i wieprzowego?

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Data: 2021-05-01 09:24:20
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
W dniu 01.05.2021 o 09:00, Budzik pisze:

Na czym miałaby polegać swiniowatośc podrzuconej swinii?
Ze facet poruchał? Co w tym oburzajacego i wieprzowego?

No skoro przez pełnomocnika twierdzi że będzie ścigał, to widocznie coś oburzającego w tym widzi;)

Zresztą poniekąd nie chodzi o ruchanie a o efekty tegoż ruchania - a raczej jak twerdzi pełnomocnik brak tych efektów;)

--
Shrek

Data: 2021-05-01 09:00:01
Autor: Budzik
ksiądz tymoteusz
[...]

No ok ale gdzie tu swinia?
Bo nawet jezeli ktos go oskarza o to ze poruchał i efektem koncowym w postaci dziecka to zarowno sytuacja w ktorej ma to dziecko jak i sytuacja w ktorej nie ma tego dziecka jest dla mnie obojetna moralnie.
Jakby bił to dziecko, nie chciał pomagać w wychowaniu, jakby został zgwałcony i wdziecko zostało poczete w wyniku gwałtu to moze i byłby jakis temat. Ale sam akt poczecia jest dosc czesty i pospolity.
Wiec o co tak naprawde chodzi?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

Data: 2021-05-01 11:20:28
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
W dniu 01.05.2021 o 11:00, Budzik pisze:

No ok ale gdzie tu swinia?

Nie wiem - jak prokuratora i pełnomocnika tymka pytaj. Jak dla mnie księża powinni normalnie ruchać i byłoby zdrowiej dla wszystkich.

No ale wiesz - pełnomocnik zaprzeczał jedynie temu że ojeciec tymoteusze _został_ ojcem. A tu to już potencjalnie różne rzeczy mogą wchodzić w grę:P

Bo nawet jezeli ktos go oskarza o to ze poruchał i efektem koncowym w
postaci dziecka to zarowno sytuacja w ktorej ma to dziecko jak i
sytuacja w ktorej nie ma tego dziecka jest dla mnie obojetna moralnie.

Bo ja wiem. Widać on myśli inaczej skoro się tak rzuca o to. No i pozostaje najmniej fajna sytuacja gdzie dziecko miało być ale "to była wyjątkowa sytuacja". No ciekaw jestem jakiego fikołka by wtedy odpierdolili...

[...]

No właśnie - jakby podchodził do tego jak ty to by powiedział - no właśnie ludziska - o co wam chodzi - poruchałem wam też polecam - poczujecie motyle w brzuchu. No ale zamiast tego grozi krokami prawnymi;)

--
Shrek

Data: 2021-05-01 12:53:56
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
[...]

Ja w ogóle uważam, że pomysł, by księża żyli w celibacie jest
niedorzeczny, bo wiadomo, że wcześniej czy później powstanie z tego
problem. Dla takich sytuacji wymyślono zakony. Męskie i żeńskie. Bo
oczywiście ktoś może mieć taki "pomysł na życie" i to jego prawo.
--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-01 15:37:35
Autor: J.F.
ksiądz tymoteusz
Dnia Sat, 1 May 2021 12:53:56 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Nie wiazalbym celibatu z zakonem. "Na wolnosci" nie moze celibatu
przestrzegac?

A problem ... jak widac nie ma problemu, przestaje byc ksiedzem, zyje
sobie szczesliwie z rodzina.

Ale ... czy tu nie o pieniadze chodzilo? Nie ma dzieci, nie ma
spadkobiercow do koscielnego majatku.

J.

Data: 2021-04-30 11:34:57
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Thu, 29 Apr 2021 20:43:50 +0200, Shrek napisał(a):

[...]

Chodzi o to, żeby zastraszyć kogo się da, bo Pasztetowa nie życzy sobie,
żeby ktokolwiek pisał o Tymku, który niespodziewanie zapragnął kameralnego
życia z dala od kamer i mikrofonów. Wprawdzie jego skromną mszę prymicyjną
transmitowała telewizja, a przybyli na nią, jak podaje Radyjo:
"premier Beata Szydło z małżonkiem Edwardem oraz pierwsza dama Agata
Kornhauser-Duda. Obecni byli też szef MSWiA Mariusz Błaszczak, a także
ministrowie: rodziny, pracy i polityki społecznej Elżbieta Rafalska;
środowiska Jan Szyszko; edukacji Anna Zalewska oraz sprawiedliwości
Zbigniew Ziobro. Była też szefowa kancelarii premiera Beata Kempa, szef
gabinetu politycznego premier Elżbieta Witek oraz marszałek Senatu
Stanisław Karczewski, wicemarszałkowie Sejmu: Joachim Brudziński i Ryszard
Terlecki, a także posłowie PiS na czele z prezesem PiS Jarosławem
Kaczyńskim."
https://www.radiomaryja.pl/informacje/jasna-gora-msza-sw-prymicyjna-ks-tymoteusza-szydlo/
List gratulacyjny napisał nawet premier Węgier Viktor Orban, ale teraz mu
się odmieniło i chce spokojnie zajmować się folią w Bieruniu.

Naturalnie, jak przystało na zwykłego młodzieńca, ze światem kontaktuje się
za pośrednictwem pełnomocnika.

Data: 2021-04-30 11:49:05
Autor: Animka
ksiądz tymoteusz
W dniu 2021-04-30 o 11:34, Olin pisze:
[...]

List gratulacyjny napisał nawet premier Węgier Viktor Orban, ale teraz mu
się odmieniło i chce spokojnie zajmować się folią w Bieruniu.

Naturalnie, jak przystało na zwykłego młodzieńca, ze światem kontaktuje się
za pośrednictwem pełnomocnika.

Nie wiem czy śmiem, ale jak dla mnie to jakaś sirota życiowa.

--
animka

Data: 2021-04-30 12:33:49
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Fri, 30 Apr 2021 11:49:05 +0200, Animka wrote:
W dniu 2021-04-30 o 11:34, Olin pisze:
[...]
[...]
List gratulacyjny napisał nawet premier Węgier Viktor Orban, ale teraz mu
[...]

Sirota to moze zostanie, jak PiS przegra wybory :-)

No coz ... ksiadz ... z zalozenia specyficzny rodzaj czlowieka, ale
czyz chlopak nie zmierza ku normalnosci ? :-)

J.

Data: 2021-04-30 13:40:58
Autor: Animka
ksiądz tymoteusz
W dniu 2021-04-30 o 12:33, J.F pisze:
[...]
List gratulacyjny napisał nawet premier Węgier Viktor Orban, ale teraz mu
[...]

Księdzów jest drugie tyle co nie księdzów. Gdyby odcięto ich od polityki i głosowania to byłby wielki + dla Polski.

No coz ... ksiadz ... z zalozenia specyficzny rodzaj czlowieka, ale
czyz chlopak nie zmierza ku normalnosci ? :-)

Mamusia kazała to poszedł.

--
animka

Data: 2021-04-30 11:57:19
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 30.04.2021 o 11:34, Olin pisze:
Chodzi o to, żeby zastraszyć kogo się da, bo Pasztetowa nie życzy sobie, żeby ktokolwiek pisał o Tymku, który niespodziewanie zapragnął
kameralnego życia z dala od kamer i mikrofonów.

Ale czy nie uważasz, że gość ma do tego prawo? Nie odnoszę się do
sposobów do sposobów osiągnięcia tego, bo w Polsce po prostu media
robią, co chcą. Raz na czas ktoś wygra jakieś odszkodowanie i wówczas
jest larum, że prasa jest uciśniona. A to, że wypisują notorycznie
wyssane z palca głupoty, albo naruszają prywatność osób, to tego nikt
nie widzi.

[...]
Kaczyńskim." List gratulacyjny napisał nawet premier Węgier Viktor
Orban, ale teraz mu się odmieniło i chce spokojnie zajmować się folią
w Bieruniu.

Ale to jest jego prawo i nie potrafię zrozumieć Twojego zdziwienia. Mszę
transmitowano raczej ze względu na jego matkę. Nie sądzę, by pozostałe
znamienite osoby tam pojechały akurat dla niego. Nie mamy zielonego
pojęcia, jakie było jego stanowisko w tej sprawie. To że była matka, no
to chyba raczej normalne. Jaki on miał wpływ na to, że matka akurat była
Premierem RP? Albo, że wzmiankowane przez Ciebie osoby z "wyższych sfer"
postanowiły zwizytować jego msze prymicyjną? Ba, nawet nie wiemy, czym
te osoby się kierowały. Sądzę, ze raczej udziałem w niej Premier RPO,
niż osobą samego prymicjanta, ale może się mylę i może znały go0 osobiście.

Naturalnie, jak przystało na zwykłego młodzieńca, ze światem kontaktuje się za pośrednictwem pełnomocnika.

A co Ty byś na jego miejscu zrobił? W normalnym kraju, to by wytoczył
proces o naruszenie prywatności, ale u nas zaraz by było, że to
"zakładanie kagańca" prasie. Powiedz mi, jakie znaczenie poznawcze mają
informacje, czym się zajmuje syn byłej Premier RP? Jeszcze bym rozumiał,
jakby go zrobiono jakimś prezesem w Spółce Skarbu Państwa i
podejrzewalibyśmy, ze może była jakaś tam protekcja. Ale gość pracuje
uczciwie. Zajmuje się tym, czym chce. Co przeciętnego Kowalskiego to
obchodzi?

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-30 12:12:05
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Fri, 30 Apr 2021 11:57:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

Ale czy nie uważasz, że gość ma do tego prawo?

Do czego ma prawo? Do zastraszania ziobroturą ludzi, którzy o nim piszą?
Jest jakiś przepis, który zabrania interesowania się dziećmi Tuska,
Kwaśniewskiego albo Bodnara? Oburzałeś się kiedy dobra zmiana na nie
szczuła?

A to, że wypisują notorycznie
wyssane z palca głupoty, albo naruszają prywatność osób, to tego nikt
nie widzi.

Masz rację. Kurwizja jest w tym niezrównana i koniecznie trzeba ją
piętnować przy każdej okazji.

[...]

Mnie to nawet dziwi, że on w tych obajtkowych foliach nie jest prezesem,
tylko skromnie zaczął od szeregowego pracownika.
Jeszcze raz: jaki przepis zabrania o tym pisać?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-04-30 12:24:19
Autor: Michal Jankowski
ksiądz tymoteusz
W dniu 30.04.2021 o 12:12, Olin pisze:

Mnie to nawet dziwi, że on w tych obajtkowych foliach nie jest prezesem,
tylko skromnie zaczął od szeregowego pracownika.

Ciekawe, czy ma coś do roboty, odkąd zdjęto ze strony jego telefon jako kontakt w sprawie worków foliowych.

   MJ

Data: 2021-04-30 12:25:16
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Fri, 30 Apr 2021 12:12:05 +0200, Olin wrote:
[...]

Ale po co tak siegac - wyobraz sobie, ze na jakims portalu ktos by
pisal o Twoich dzieciach. Albo o Tobie.

Tolerowac, nie tolerowac, oburzac sie, zwalczac ?

[...]

Aczkolwiek
https://katowice.wyborcza.pl/katowice/7,35063,26889948,byly-ksiadz-tymoteusz-szydlo-odnalazl-sie-w-firmie-zwiazanej.html

"... ERG Bieruń-Folie, której udziałowcami są Daniel Obajtek i jego
matka Halina. To spółka, która w ostatnich latach dostała
kilkadziesiąt milionów złotych publicznych dotacji i grantów."

To moze nawet trzeba pisac :-)

Ale ale ... moze by sie warto przyjrzec procesowi prywatyzacji tych
zakladow, i skad tam Obajtek? :-)

J.

Data: 2021-04-30 12:37:06
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Fri, 30 Apr 2021 12:25:16 +0200, J.F napisał(a):

Ale po co tak siegac - wyobraz sobie, ze na jakims portalu ktos by
pisal o Twoich dzieciach. Albo o Tobie.

Tolerowac, nie tolerowac, oburzac sie, zwalczac ?

Gdybym był Zenkiem Martyniukiem albo innym Sławomirem, to musiałbym się z
tym pogodzić. Pasztetowa uznała, że fajnie bez żadnego trybu poszczuć
wścibskich ziobroturą. Najpierw robiła szopki w telewizji, a nagle rozgłos
jej przeszkadza.

Data: 2021-04-30 12:45:16
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Fri, 30 Apr 2021 12:37:06 +0200, Olin wrote:
[...]

No niby tak, choc gwiazdy jakos tam z paparazzi walcza.

Ale syn Zenka tez musi sie pogodzic?

Pasztetowa uznała, że fajnie bez żadnego trybu poszczuć
wścibskich ziobroturą.

Ale tryb sie chyba znalazl ... poczekamy, zobaczymy co z tego wyniknie
:-)

Najpierw robiła szopki w telewizji, a nagle rozgłos
jej przeszkadza.

No ba ... ale czy nie moze zmienic zdania?

Szczegolnie ze syn pelnoletni, teraz to on decyduje ...

J.

Data: 2021-04-30 14:00:26
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Fri, 30 Apr 2021 12:45:16 +0200, J.F napisał(a):

Ale syn Zenka tez musi sie pogodzic?

A ziobrotura prowadzi jakieś śledztwo przeciw gazetom piszącym o młodym
Martyniuku? Złożył zawiadomienie, ze ktoś śmiał informować o jego wyroku
albo rozwodzie?

Szczegolnie ze syn pelnoletni, teraz to on decyduje ...

Kiedy miał prymicje też był pełnoletni. Mógł wtedy poinformować matkę przez
pełnomocnika, że nie życzy sobie mszy na Jasnej Górze, transmisji
telewizyjnej i wierchuszki PiS w kościelnych ławkach.

Data: 2021-04-30 18:31:31
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
W dniu 30.04.2021 o 12:45, J.F pisze:

Pasztetowa uznała, że fajnie bez żadnego trybu poszczuć
wścibskich ziobroturą.

Ale tryb sie chyba znalazl ... poczekamy, zobaczymy co z tego wyniknie

Że to była wyjątkowa sytuacja;)

--
Shrek

Data: 2021-04-30 13:36:40
Autor: Animka
ksiądz tymoteusz
W dniu 2021-04-30 o 12:25, J.F pisze:
[...]

To woła o pomstę do nieba!

To moze nawet trzeba pisac :-)

Ale ale ... moze by sie warto przyjrzec procesowi prywatyzacji tych
zakladow, i skad tam Obajtek? :-)

Któregoś dnia może jeszcze z lodówek zacząć wyskakiwać, bo jest wszędzie :-(

--
animka

Data: 2021-04-30 15:04:06
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
[...]

To jest osobna historia. Dostali 29,7 mln zł dofinansowania z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na
badania związane z produkcją folii, z czego wynika, że jest to poważny
problem naukowy, który wymaga pogłębionych działań i eksperymentów.

W takim IFJ PAN realizowany jest projekt "Technologia J-PET do
monitorowania zasięgu wiązki w radioterapii protonowej". Na okres
01.04.2018 - 31.03.2022 NCBiR przyznało 1.2 mln zł, czyli foliarzom dr inż.
Antoni Ruciński może najwyżej czyścić buty.
https://www.ifj.edu.pl/badania/projekty-naukowe/ncbir/realizowane-projekty/lider.php

Data: 2021-04-30 22:33:02
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 30.04.2021 o 12:12, Olin pisze:
Jeszcze raz: jaki przepis zabrania o tym pisać?

Choćby 190a kk. Przy czym ważny jest jeszcze pewnie sposób pisania.
Wyobraź sobie, że ktoś biega za Tobą, robi Ci fotki i pisze artykuły,
gdzie jadłeś lody, albo co kupiłeś w sklepie. Niby tak bezpośrednio
zakazane to nie jest.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-01 07:00:02
Autor: Budzik
ksiądz tymoteusz
Użytkownik Robert Tomasik robert.tomasik@gazeta.pl ...

[...]

Co ty chcesz od Friza i lodów ekipy? ;-D
MSPANC

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2021-05-01 12:55:49
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
[...]

W sumie nic. Po prostu też by mnie taki kretyn wkurzył, jakby latał za
mną, choć raczej niczego złego nie mam zamiaru robić. Jeśli będę się
chciał pochwalić gatunkiem jedzonych lodów, to wrzucę na FaceBook, albo
Instagram - czy co tam do tego jeszcze wymyślono.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-05 10:57:48
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Fri, 30 Apr 2021 22:33:02 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

No ale bliżej nieokreśleni internauci napisali tylko, że Tymek mógł mieć
dziecko. Gdzie tu uporczywe nękanie i bieganie po lodziarniach? Z tego powodu ziobrotura przesłuchuje nawet za granicą?

TVP mówiła o Adamowiczu prawie 1773 razy w samym 2018 roku, nie licząc
powtórzeń. Wtedy jakoś się nie użalałeś na media, choć Adamowicza nazywano kryminalistą, oszustem i łapówkarzem.

Data: 2021-05-05 11:14:55
Autor: A. Filip
ksiądz tymoteusz
[...]

Jakiego miasta prezydentem był były ksiądz Szydło?

Ja kupuje *częściowo* że przykładowo udział premier-matki w jego
wyświęceniu na księdza stawia go ponad "zwykłym obywatelem" tyle że to z
całą pewnością nie robi z niego *całkiem* polityka (osobę publiczną).

A jak chcesz brutalnie szczerze: gdyby miał dziecko jako ksiądz to ja
bym się pisania o tym czepiał "zdawkowo". *Pomówienia* o zrobienie
dziecka przez księdza to całkiem inna para kaloszy.  Kto chce oczerniać
bez *poważnych* konsekwencji "błędu" dla mnie jest bezczelnym skurwysynem.

--
A. Filip

Data: 2021-05-05 11:24:00
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Wed, 05 May 2021 11:14:55 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

 Kto chce oczerniać
bez *poważnych* konsekwencji "błędu" dla mnie jest bezczelnym skurwysynem.

Nie sądziłem, że jesteś zdolny do tak daleko idącej autorefleksji.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
Jacek Czaputowicz

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-05-05 12:12:33
Autor: A. Filip
ksiądz tymoteusz
[...]

A wskażesz co "jako poeta" masz *konkretnie* na myśli tak ze dwoma
przykładami niewykastrowanych wypowiedzi słowo w słowo?
Czy ćwiczysz wysoką sztukę prawniczego unikania konkretów?
[ *Czasem* nawet prawnikom się bardzo przydaje ]

Ja od dawna uważam że na politycznym i politycznawym usenecie
realistycznym celem nie jest zgodzenie się tylko skrócenie listy
rozbieżności.   Dla mnie ty jesteś jedną z takich perdół które
"dyskutowały" o wyższości armii zawodowej nad armią z poboru
z omijaniem bardzo szerokim łukiem kwestii "to mnie wezmą/nie wezmą w
kamasze".

--
A. Filip

Data: 2021-05-05 12:28:07
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Wed, 05 May 2021 11:14:55 +0200 (CEST), A. Filip wrote:
[...]

Trudno, aby rodzice nie byli na wyswieceniu ksiedza.

[...]

Ale Tymoteusz nie jest juz ksiedzem, wiec to nieistotne pomowienie :-)

J.

Data: 2021-05-05 12:43:50
Autor: A. Filip
ksiądz tymoteusz
[...]

Był księdzem w momencie "zapytania jak Lepper" a na 90% usłyszysz że
przestał być także+ na skutek pomówień "podłych ludzi".  Skoro takie
wyjaśnienie będzie niektórym pasować to padnie (ze strony osób trzecich).

https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Lepper
W trakcie debaty w tej sprawie oskarżył z mównicy sejmowej w formie
pytającej pięciu polityków Platformy Obywatelskiej i Sojuszu Lewicy
Demokratycznej: Pawła Piskorskiego, Jerzego Szmajdzińskiego, Donalda
Tuska, Andrzeja Olechowskiego i Włodzimierza Cimoszewicza o
popełnienie czynów korupcyjnych[13], za co został w 2006 prawomocnie
skazany[14]

--
A. Filip

Data: 2021-05-05 12:48:43
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Wed, 05 May 2021 12:43:50 +0200 (CEST), A. Filip wrote:
[...]

Ale prokuratura nie scigala wtedy tych podłych pomowien, tylko teraz
sciga ... i nie bardzo wiadomo co :-)

J.

Data: 2021-05-05 17:05:38
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
W dniu 05.05.2021 o 12:48, J.F pisze:

Ale prokuratura nie scigala wtedy tych podłych pomowien, tylko teraz
sciga ... i nie bardzo wiadomo co :-)

No sciga o sposób w jaki dowiedzieli się, że tymek nie został ojcem;)

--
Shrek

Data: 2021-05-05 21:37:25
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 05.05.2021 o 10:57, Olin pisze:
No ale bliżej nieokreśleni internauci napisali tylko, że Tymek mógł mieć
dziecko. Gdzie tu uporczywe nękanie i bieganie po lodziarniach? Z tego powodu ziobrotura przesłuchuje nawet za granicą?

Nie śledzę jakoś wyjątkowo tej afery. Wydaje m isię, że problemem nie są
wpisy jakiś randomowych oszołomów (tym się nikt poważny nie przejmuje),
tylko normalne regularne artykuły.

TVP mówiła o Adamowiczu prawie 1773 razy w samym 2018 roku, nie licząc
powtórzeń. Wtedy jakoś się nie użalałeś na media, choć Adamowicza nazywano kryminalistą, oszustem i łapówkarzem.

A czy ja mam obowiązek użalania się nad czymkolwiek? Ktoś tu zapytało
pomysł na podstawę prawną, to zaproponowałem. Niestety moje zdanie na
temat dziennikarzy jest niezmienne złe. Są nieliczni, którzy są
profesjonalistami.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-06 10:46:01
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Wed, 5 May 2021 21:37:25 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

Wydaje m isię, że problemem nie są
wpisy jakiś randomowych oszołomów (tym się nikt poważny nie przejmuje),
tylko normalne regularne artykuły.

No ale wątek rozpoczął się od doniesienia o przesłuchaniu Piotra
Surmaczyńskiego, działacza polonijnego i pisarza, które miało miejsce w
polskim konsulacie w Londynie, a fatygował się - na polecenie warszawskiej
prokuratury - osobiście wicekonsul Bogusz Niesłuchowski. Rzecz dotyczyła
wpisów w Internecie, w tym gratulacji dla Pasztetowej, że zostanie babcią.
Pan wicekonsul pozwolił sobie również na żart, że <<przesłuchiwanemu nie
grozi los "Dżamala w ambasadzie saudyjskiej">>

https://wyborcza.pl/7,75398,27030450,utracona-czesc-tymoteusza-szydlo-prokuratura-przesluchuje-swiadkow.html

Data: 2021-05-06 16:17:47
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 06.05.2021 o 10:46, Olin pisze:

[...]

Cokolwiek dziwna procedura i mało prawdopodobne, by to było
przesłuchanie w rozumieniu czynności procesowej.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-06 19:34:54
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Thu, 6 May 2021 16:17:47 +0200, Robert Tomasik wrote:
[...]

Moze i dziwna, ale co - myslisz, ze dziennikarze zmyslili?

Czy ktos tu przekracza uprawnienia ? :-P

J.

Data: 2021-05-06 20:35:19
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 06.05.2021 o 19:34, J.F pisze:
Moze i dziwna, ale co - myslisz, ze dziennikarze zmyslili?

Myślę, ze dziennikarze po prostu nie rozróżniają nazw czynności
procesowych.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-06 21:48:12
Autor: A. Filip
ksiądz tymoteusz
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
W dniu 06.05.2021 o 19:34, J.F pisze:
Moze i dziwna, ale co - myslisz, ze dziennikarze zmyslili?

Myślę, ze dziennikarze po prostu nie rozróżniają nazw czynności
procesowych.

Nie możesz litościwie napisać że nie przykładają wagi do "detali" dla
fachowców ich poziomu/dna?  Po za tym jestem przekonany że niektórzy
dziennikarze potrafią fachowo rżnąć głupa ;-)

--
A. Filip

Data: 2021-05-06 22:02:54
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz

Myślę, ze dziennikarze po prostu nie rozróżniają nazw czynności
procesowych.

W sensie na wniosek prokuratora polscy dyplomaci przesłuchują polskich obywateli bez żadengo trybu? To chciałeś napisać?

--
Shrek

Data: 2021-05-06 23:17:59
Autor: J.F.
ksiądz tymoteusz
Dnia Thu, 6 May 2021 20:35:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
W dniu 06.05.2021 o 19:34, J.F pisze:
Moze i dziwna, ale co - myslisz, ze dziennikarze zmyslili?

Myślę, ze dziennikarze po prostu nie rozróżniają nazw czynności
procesowych.

Wielce prawdopodobne, szczegolnie, ze przeciez nie ich wzywano, wiec
nie wiedza na co dokladnie.

J.

Data: 2021-05-07 11:25:07
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Thu, 6 May 2021 16:17:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

Cokolwiek dziwna procedura i mało prawdopodobne, by to było
przesłuchanie w rozumieniu czynności procesowej.

Kilka lat temu to by rzeczywiście dziwiło, ale misiewicze już tak mają, że
przy lada okazji koniecznie muszą zrobić z siebie pośmiewisko, więc można
się przyzwyczaić.

Kiedyś użycie imienia Boga, "Jehowa", było bluźnierstwem i mogło skończyć
kamienowaniem. Ciekawe jakie będą konsekwencje napisania "Tymoteusz
Szydło".

Data: 2021-05-06 16:35:52
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Wed, 5 May 2021 21:37:25 +0200, Robert Tomasik wrote:
[...]

No chyba, ze sie jednak przejmie.

tylko normalne regularne artykuły.

I w tym celu przesluchuja kogos w ambasadzie w Londynie?
I to raczej nie dziennikarza z jakies gazety ?

J.

Data: 2021-05-06 20:31:50
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 06.05.2021 o 16:35, J.F pisze:
I w tym celu przesluchuja kogos w ambasadzie w Londynie?

Nie mam zielonego pojęcia. Ale w postępowaniu karnym przesłuchiwała by
tamtejsza Policja. Może to postępowanie cywilne o naruszenie dóbr
osobistych?

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-06 22:03:26
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz

Nie mam zielonego pojęcia. Ale w postępowaniu karnym przesłuchiwała by
tamtejsza Policja. Może to postępowanie cywilne o naruszenie dóbr
osobistych?

Postępowanie cywilne na wniosek prokuratora?

--
Shrek

Data: 2021-05-06 22:26:13
Autor: Animka
ksiądz tymoteusz
W dniu 2021-05-06 o 22:03, Shrek pisze:

Nie mam zielonego pojęcia. Ale w postępowaniu karnym przesłuchiwała by
tamtejsza Policja. Może to postępowanie cywilne o naruszenie dóbr
osobistych?

Postępowanie cywilne na wniosek prokuratora?

Niech wreszczie ten Tymoteusz nauczy się mówić, a nie trzymać sie czyichś kiecek i powie otwarcie czy będzie miał dziecko czy nie będzie miał dziecka, czy się nie przyznaje do dziecka.

--
animka

Data: 2021-05-07 01:08:09
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 06.05.2021 o 22:26, Animka pisze:

[...]

Tylko co to kogo obchodzi?

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-06 23:22:01
Autor: J.F.
ksiądz tymoteusz
Dnia Thu, 6 May 2021 20:31:50 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
W dniu 06.05.2021 o 16:35, J.F pisze:
I w tym celu przesluchuja kogos w ambasadzie w Londynie?

Nie mam zielonego pojęcia. Ale w postępowaniu karnym przesłuchiwała by
tamtejsza Policja.

Jakby prokurator zglosil to odpowiednim kanalem, to pewnie tak.
A jak jednak pismo trafilo do ambasady z poleceniem "wezwac na
przesluchanie" ?

Bo samego faktu wezwania i zadawania pytan chyba nie podwazasz?
Czy i to sobie zmyslili ?

Może to postępowanie cywilne o naruszenie dóbr
osobistych?

I wtedy "przesluchanie w ambasadzie" jest wlasciwe ?

J.

Data: 2021-05-07 01:13:18
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 06.05.2021 o 23:22, J.F. pisze:

[...]

Mało to prawdopodobne, albowiem narusza suwerenność królestwa.

Bo samego faktu wezwania i zadawania pytan chyba nie podwazasz?
Czy i to sobie zmyslili ?

Nie każde zadanie pytania jest przesłuchaniem. Nie każda prośba o
przybycie jest wezwaniem.

Może to postępowanie cywilne o naruszenie dóbr
osobistych?
I wtedy "przesluchanie w ambasadzie" jest wlasciwe ?

Szczerze, to musiałbym szukać. Na pewno w postępowaniu cywilnym niektóre
czynności mogą być przed przedstawicielstwem dyplomatycznym realizowane
z taką samą skutecznością, jak przed odpowiednim polskim urzędem.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-07 05:31:55
Autor: J.F.
ksiądz tymoteusz
Dnia Fri, 7 May 2021 01:13:18 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Teren ambasady jest suwerennym terenem RP.
Wiec poki nikt nie zamierza wysylac funkcjonariusza z kajdankami w
celu doprowadzenia, to nie bardzo widze naruszenie suwerennosci.

Poza tym cos mi chodzi po glowie, ze niektore sluzby moga dzialac na
terenie calej UE ... celnikow wyslac :-)

No i czasem mozna przeczytac cos takiego
https://40ton.net/niemiecka-policja-kontrolowala-ciezarowki-a2-polsce-wspolna-akcja-gorzowskim-itd/
"Niemiecka policja kontrolowała ciężarówki na A2 w Polsce - to wspólna
akcja z gorzowskim ITD"

Naruszenie suwerennosci, czy nie? Raczej nie, bo pewnie sami tego nie
robili, tylko w uzgodnieniu.

Bo samego faktu wezwania i zadawania pytan chyba nie podwazasz?
Czy i to sobie zmyslili ?

Nie każde zadanie pytania jest przesłuchaniem. Nie każda prośba o
przybycie jest wezwaniem.

A to calkiem mozliwe.

[...]

A to tak, ale to raczej z inicjatywy obywatela ...

J.

Data: 2021-04-30 12:41:16
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Fri, 30 Apr 2021 11:57:19 +0200, Robert Tomasik wrote:
[...]

A ten ewentualny proces u nas, to na jakiej podstawie prawnej ?

[...]

Ale w druga strone - to jakie znaczenie ma, ze ksiedzem zostal, ze az
TVP transmitowala ? :-P

J.

Data: 2021-04-30 22:38:45
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 30.04.2021 o 12:41, J.F pisze:
[...]

Jeśli karny, tom 190a kk. Ale cywilny, to po prostu naruszenie
prywatności. Przy czym akurat trzeba by pomyśleć, ale przyznasz, że to
przegięcie. On jest po prostu zwykłą osobą. Wyobraź sobie, że jakiś
oszołom łazi za Tobą i pisze artykuły: co jadłeś, z kim rozmawiałeś,
jakim rowerem jeździsz. No niby zakazane nie jest.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-30 23:09:18
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Fri, 30 Apr 2021 22:38:45 +0200, Robert Tomasik wrote:
[...]

Nie mowie nie, tylko ciekaw jestem tej podstawy prawnej.
190a ... no w zasadzie pasuje.

A cywilny to na jakiej podstawie mialby byc ?

P.S. A jak Obajtek oskarzy dziennikarzy za ujawnianie tych prywatnych
domow ?

J.

Data: 2021-04-30 23:19:35
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 30.04.2021 o 23:09, J.F pisze:

[...]

Art. 23~24 kc wydają się dość oczywiste.

P.S. A jak Obajtek oskarzy dziennikarzy za ujawnianie tych prywatnych
domow ?

Nie "śledzę" tej afery. Ale Daniel OBAJTEK przynajmniej jest jakąś tam
"osobą publiczną". Stając się politykiem, poniekąd w jakimś tam
zakresie, zgadza się na naruszenie jego prywatności. A syn Pani Premier RP?

--
Robert Tomasik

Data: 2021-04-30 13:31:26
Autor: Animka
ksiądz tymoteusz
W dniu 2021-04-30 o 12:41, J.F pisze:
[...]

No właśnie! Kogo interesowała ta transmisja? Powinni między sobą transmitować.

--
animka

Data: 2021-04-30 14:02:41
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Fri, 30 Apr 2021 12:41:16 +0200, J.F napisał(a):

A ten ewentualny proces u nas, to na jakiej podstawie prawnej ?

Przed rozprawą zdaje się legitymują, czyli można sprawdzić, czy dziennikarz
nie jest poszukiwany.

Data: 2021-05-01 01:28:38
Autor: Marcin Debowski
ksiądz tymoteusz
On 2021-04-30, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
[...]

Ja wiem? Stajesz się osobą publiczną co wynika z własnych chęci czy aspiracji i beneficjentem różnych korzyści (z pieniądzem publicznym w tle) wynikających z pozycji jaką pełni czy pełniła matka i nagle i matka i potomek zapragną aby świat zapomniał i dał mu spokój? Nie pracuje on czasem w spółce skarbu państwa?

--
Marcin

Data: 2021-05-01 12:49:31
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz

[...]

Matka tak wybrała. Ale on?

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-04 00:07:45
Autor: Marcin Debowski
ksiądz tymoteusz
On 2021-05-01, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

[...]

A on jakiś ubezwłasnowolniony, że brał w tym wszystkim publicznie udział?

--
Marcin

Data: 2021-05-04 12:55:49
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Tue, 04 May 2021 00:07:45 GMT, Marcin Debowski wrote:
On 2021-05-01, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
[...]

A co - mial powiedziec "nie zgadzam sie", jesli nie wiedzial, czy mial gdzies tam w zakrystii siedziec i nie wychodzic, dopoki TV
nie wyjdzie?

A TV jak filmuje np maturzystow, tak moze ksiezy filmowac.

J.

Data: 2021-05-04 13:08:51
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
W dniu 04.05.2021 o 12:55, J.F pisze:

A co - mial powiedziec "nie zgadzam sie", jesli nie wiedzial,
czy mial gdzies tam w zakrystii siedziec i nie wychodzic, dopoki TV
nie wyjdzie?

Generalnie jak chcesz być celebrytą, to wypada się zastanowić czy na pewno chcesz. Żeby potem nie miałczeć, że się dziennikarze interesują.

--
Shrek

Data: 2021-05-04 13:21:19
Autor: A. Filip
ksiądz tymoteusz
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

Czy jeśli Michnik (Adam) jest celebrytą to prywatność jego (zmarłego)
ojca nie podlega ochronie?

Ustaw sobie zasady jak chcesz ale potem nie skaml jak "twoi" nimi oberwą.

--
A. Filip

Data: 2021-05-04 13:44:49
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
W dniu 04.05.2021 o 13:21, A. Filip pisze:

Generalnie jak chcesz być celebrytą, to wypada się zastanowić czy na
pewno chcesz. Żeby potem nie miałczeć, że się dziennikarze interesują.

Czy jeśli Michnik (Adam) jest celebrytą

Prawdę mówiąc nie przypominam sobie żeby miał parcie na szkło;)

to prywatność jego (zmarłego)
ojca nie podlega ochronie?

NIe wiem co masz na myśli, ale nie widzę tu analogii. Tymek jakonsietamteraznazywa nie chce być celebytą, to mamy nie pisać o byłej p.o.remiem straszydło?

Ustaw sobie zasady jak chcesz ale potem nie skaml jak "twoi" nimi oberwą.

Jak na razie to tymek przez pełnomocnika skamle. Wygra to będzie pyszczył. Na razie strzelają sobie w kolano (za pośrednictwem zerokratury).

--
Shrek

Data: 2021-05-04 14:05:07
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Tue, 4 May 2021 13:08:51 +0200, Shrek wrote:
[...]

Ale czy on chcial, czy mamusia zalatwila, czy wujek Jarek ?

J.

Data: 2021-05-04 14:21:24
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
W dniu 04.05.2021 o 14:05, J.F pisze:

Ale czy on chcial, czy mamusia zalatwila, czy wujek Jarek ?

I tu wracamy do pytania czy on jest ubezwłasnowolniony czy nie. Jak nie to niech pozywa swoją mamę, ze go siłą zaciągnęła przed kamery. A jak nie to niech bierze na klatę jak mężczyzna.

--
Shrek

Data: 2021-05-04 14:39:40
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Tue, 4 May 2021 14:21:24 +0200, Shrek wrote:
[...]

No ale co mu przyjdzie z pozywania mamusi?

A prywatnosc ... nalezy sie prywatnej osobie, czy wolnosc jest - mozna
stac sobie na publicznym chodniku i fotografowac to co widac ...

J.

Data: 2021-05-04 14:50:49
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
W dniu 04.05.2021 o 14:39, J.F pisze:

[...]

A co mu przyjdzie z robienia z siebie mazgaja?

A prywatnosc ... nalezy sie prywatnej osobie, czy wolnosc jest - mozna
stac sobie na publicznym chodniku i fotografowac to co widac ...

Zasadniczo fotografować możesz, z ropowszechnianiem różnie. Jeszcze nękanie tu podpada. No ale prokuratura ściga ze nieprawomyślne pozyskanie informacji;)

--
Shrek

Data: 2021-05-05 12:53:26
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Tue, 4 May 2021 14:50:49 +0200, Shrek wrote:
[...]

No ale mamusia kamery sciagnela, stalo sie, i co ma zmienic pozywanie?

[...]

Czyli ... potwierdza, ze informacja prawdziwa? :-)

J.

Data: 2021-05-05 17:07:44
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
W dniu 05.05.2021 o 12:53, J.F pisze:

Zasadniczo fotografować możesz, z ropowszechnianiem różnie. Jeszcze
nękanie tu podpada. No ale prokuratura ściga ze nieprawomyślne
pozyskanie informacji;)

Czyli ... potwierdza, ze informacja prawdziwa? :-)

No właśnie dlatego pytam czy ostatnio zero się ze straszydłem pokłócili czy mamy śmieszka w prokuraturze, co rzucił papierami w ciekawy sposób i z przytupem;)

--
Shrek

Data: 2021-05-05 11:27:13
Autor: Marcin Debowski
ksiądz tymoteusz
On 2021-05-01, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
[...]

Mam wiarę w moc bufetowej, że jakby tylko zechciała to w zakrystii siedzieć by nie musiał. Ktoś ich tam wszystkich spędził. Ktoś się na to zgodził.

--
Marcin

Data: 2021-05-05 13:37:47
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On 2021-05-01, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
[...]

Ale czy na pewno on? I czy w ogole wiedzial, ze bedzie telewizja i pol
rzadu? Albo czy sie go wczesniej spytali, czy chce msze glosna czy
kameralna?

Choc msza prymicyjna na Jasnej Gorze ... oj, nie dal wszystkich taki
przywilej ...

J.

Data: 2021-05-05 13:52:07
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Wed, 5 May 2021 13:37:47 +0200, J.F napisał(a):

Choc msza prymicyjna na Jasnej Gorze ... oj, nie dal wszystkich taki
przywilej ...

Normalnie taka msza jest w rodzinnej parafii, więc na pewno nie był
zaskoczony przybyciem znakomitych gości. Suteren uwielbia religijność na
pokaz, więc Tymek był idealny do promocji Pasztetowej. Kiedy jednak zrzucił
sutannę, nawet pisanie o jego pracy w foliach jest prześladowaniem.

Data: 2021-05-05 17:08:45
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz

Mam wiarę w moc bufetowej,

Kogo?

--
Shrek

Data: 2021-05-06 00:12:02
Autor: Marcin Debowski
ksiądz tymoteusz
On 2021-05-05, Shrek <1@wp.pl> wrote:

Mam wiarę w moc bufetowej,

Kogo?

Matki Tymka.

--
Marcin

Data: 2021-05-06 06:46:18
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
On 2021-05-05, Shrek <1@wp.pl> wrote:

Mam wiarę w moc bufetowej,

Kogo?

Matki Tymka.

Bufetowa to hanka gronkiewicz-walc, matka szymka ma ksywkę stra_szydło:P

--
Shrek

Data: 2021-05-07 01:02:10
Autor: Marcin Debowski
ksiądz tymoteusz
On 2021-05-05, Shrek <1@wp.pl> wrote:

Mam wiarę w moc bufetowej,

Kogo?

Matki Tymka.

Bufetowa to hanka gronkiewicz-walc, matka szymka ma ksywkę stra_szydło:P

Googlam no i faktycznie. Ale mi bardziej do szydło pasuje. I co ja mam teraz z tym zrobić?

--
Marcin

Data: 2021-05-07 06:24:34
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz

Bufetowa to hanka gronkiewicz-walc, matka szymka ma ksywkę stra_szydło:P

Googlam no i faktycznie. Ale mi bardziej do szydło pasuje. I co ja mam
teraz z tym zrobić?

Nic - zapamiętaj, że była p.o.remier to straszydło i tyle:P A bufetowa już na emeryturze i raczej nie wróci.

--
Shrek

Data: 2021-05-04 16:21:31
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz

A on jakiś ubezwłasnowolniony, że brał w tym wszystkim publicznie udział?

Miał na własne prymicje nie przyjechać, bo kilku polityków przyjechało?

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-05 11:24:57
Autor: Marcin Debowski
ksiądz tymoteusz
On 2021-05-04, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

A on jakiś ubezwłasnowolniony, że brał w tym wszystkim publicznie udział?

Miał na własne prymicje nie przyjechać, bo kilku polityków przyjechało?

A cholera wie. Jak mu / jej tak na prywatności zależało to chyba było unikać? Sami ci politycy tam się pewnie nie znalexli.

--
Marcin

Data: 2021-05-05 21:40:24
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
[...]

Jakkolwiek by się tam nie znaleźli, to nadal z niego żadnej osoby
publicznej nie czyni. Księży mających dzieci jest wielu. Jakoś nikt ich
z imienia i nazwiska nie wymienia w materiałach prasowych.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-06 00:16:39
Autor: Marcin Debowski
ksiądz tymoteusz
On 2021-05-05, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
[...]

Ale jak komus taki cyrk nie odpowiada to się na niego nie godzi, a tak to wyglada, że mu ta publika i media w niczym wcześniej nie przeszkadzały (takoż bufetowej), a jak zmienił się kontekst zainteresowania to nagle larum z powodu zainteresowania.

--
Marcin

Data: 2021-05-06 16:20:43
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz

[...]

Marcin, ale jaki ksiądz miałwpływ na to, kim jest jego matka, albo że
ja, albo Ty postanowiliśmy zwizytować jego mszę prymicyjną. Tak, jak
nadreprezentacja policjantów na ślubie policjanta, tak nadreprezentacja
polityków na mszy prymicyjnej syna urzędującej Premier nie powinna
nikogo dziwić.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-06 16:50:55
Autor: A. Filip
ksiądz tymoteusz
[...]

Dziwić nie dziwi ale "jakąś" różnicę w stosunku do "zwykłego księdza" zrobiła.
A cała dyskusja jest IMHO to tym czy dużą/kluczową czy małą/nieznaczną.
Mi to robi małą różnice *dopóki* podobne precedensy "zniesienia
prywatności rodziny polityka" będą stosowane we wszystkie strony bez
podwójnej moralności *w sposób za bardzo kłujący po oczach* .

Zresztą jak chcesz brutalnej szczerości: czy (AFAIR tajny) proces w
sprawie "elektrycznej wanny Wasermana" przywrócił dobre imię Wasermanowi?
IMHO nie za bardzo.

--
A. Filip

Data: 2021-05-06 20:43:31
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 06.05.2021 o 16:50, A. Filip pisze:
[...]

Ale co to za "ona"?

A cała dyskusja jest IMHO to tym czy dużą/kluczową czy małą/nieznaczną.

No najpierw ustalmy, czy ksiądz miał jakikolwiek na to wpływ.

Mi to robi małą różnice *dopóki* podobne precedensy "zniesienia
prywatności rodziny polityka" będą stosowane we wszystkie strony bez
podwójnej moralności *w sposób za bardzo kłujący po oczach* .

Czyli, jak prawica kradnie, to lewica też może, bo prawica kradnie?

Zresztą jak chcesz brutalnej szczerości: czy (AFAIR tajny) proces w
sprawie "elektrycznej wanny Wasermana" przywrócił dobre imię Wasermanowi?
IMHO nie za bardzo.

Nie mam zielonego pojęcia, o co w tej sprawie chodzi i nie widzę powodu,
by to badać. Co to ma do omawianego przez nas tematu?

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-06 19:29:22
Autor: J.F
ksiądz tymoteusz
On Thu, 6 May 2021 16:20:43 +0200, Robert Tomasik wrote:
[...]

No, ale jednak ktos mu te msze na Jasnej Gorze zalatwil, i pewnie na
to nie narzekal :-)

nadreprezentacja policjantów na ślubie policjanta, tak nadreprezentacja
polityków na mszy prymicyjnej syna urzędującej Premier nie powinna
nikogo dziwić.

Obecnosc premiery dziwic nie powinna, skoro to matka, ale inni ...
znali choc chlopaka?
No dobra - moze przyjechali sami bliscy znajomi ... akurat sa
politykami.

J.

Data: 2021-05-06 20:45:20
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 06.05.2021 o 19:29, J.F pisze:
[...]

Ale co to ma wspólnego z naruszeniem jego dóbr osobistych?

[...]

Nie mam zielonego pojęcia. Nie czepiam się nawet o nagłośnienie samej
mszy. Ale przecież nie o to chodzi.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-10 00:13:44
Autor: Marcin Debowski
ksiądz tymoteusz
On 2021-05-06, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
[...]

Medialne miejsce. Ale pewnie dla księdza też ekstra święte.

[...]

Po prostu trochę to wszystko wygląda, że raz mu popularność nie przeszkadza, a innym razem już tak. Jakby tak strasznie cenił prywatność, to starałby się raczej widowiskowych mszy w widowiskowych miejscach unikać. No ale może ta ekstra świętość przeważyła.

--
Marcin

Data: 2021-05-10 16:28:17
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
[...]

To mniej więcej jest tak, jakbyś sie czepiał kogoś, że jakiś dziennikarz
przyszedł na jego ślib do kościoła. Po za tym - moim zdaniem - nawet
jakby kiedyś chciał tego rozgłosu, to ma prawo zmienić zdanie.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-11 02:57:06
Autor: Marcin Debowski
ksiądz tymoteusz
On 2021-05-10, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
[...]

Jasne, ale jak dla mnie to wygląda to wszystko odrobinę tak:
https://img.joemonster.org/mg/albums/052021/main_26wyciek_nieprzyzwoitych_film_w.jpg

--
Marcin

Data: 2021-05-11 16:29:27
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
Jasne, ale jak dla mnie to wygląda to wszystko odrobinę tak:
https://img.joemonster.org/mg/albums/052021/main_26wyciek_nieprzyzwoitych_film_w.jpg

Mnie to wygląda tak, że dziennikarze nie ogarnęli, ze syn Pani Premier
nien jest politykiem i wypisywanie głupot na jego temat może się
skończyć problemami. Teraz próbują odgrywać pokrzywdzonych i niby
napiętnowanych.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-12 11:46:31
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Tue, 11 May 2021 16:29:27 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

Masz rację, nie wszyscy ogarnęli, że nie należy się podśmiewać z dobrej
zmiany, bo misiewicze nie są zbyt lotni, a takie osoby zazwyczaj są bardzo
wrażliwe na punkcie swej godności i majestatu.

Data: 2021-05-12 23:44:28
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 12.05.2021 o 11:46, Olin pisze:
[...]

Z nikogo nie należy się podśmiewywać. To, że Kowalski ma pewnie mniejsze
możliwości, niż syn wicepremier nie powinno być w żadnym wypadku
powodem, żeby naruszać czyjekolwiek prawa.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-13 06:28:38
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz

Z nikogo nie należy się podśmiewywać. To, że Kowalski ma pewnie mniejsze
możliwości, niż syn wicepremier nie powinno być w żadnym wypadku
powodem, żeby naruszać czyjekolwiek prawa.

A to ciekawe, bo jakoś nie widziałem policji pałującej wicepremiera z powodu łamania obostrzeń czy szwęania się pod schodami:P

--
Shrek

Data: 2021-05-13 06:42:06
Autor: A. Filip
ksiądz tymoteusz ["Policja" dziennikarska]
Shrek <1@wp.pl> pisze:

[...]

Czujni dziennikarze "polują" na wicepremiera tylko tak jak na zwykłego
obywatela?  Więcej wiary w GW dziennikarzy i Das Fakt! :-)

--
A. Filip

Data: 2021-05-11 11:04:41
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Mon, 10 May 2021 16:28:17 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

nawet
jakby kiedyś chciał tego rozgłosu, to ma prawo zmienić zdanie.

Najwyraźniej zmienił, ale dlaczego od razu tę intymność musi osiągać za
pomocą ziobrotury, w której działania angażowany jest nawet konsulat w
Londynie.

Data: 2021-05-11 16:34:21
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 11.05.2021 o 11:04, Olin pisze:

[...]

Bo jest mądry i działa racjonalnie. Czemu ma dementować cokolwiek i
wdawać sie z idiotami w polemikę, jak po prostu może ich skroić na
odszkodowanie.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-12 11:43:03
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Tue, 11 May 2021 16:34:21 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

Bo jest mądry i działa racjonalnie. Czemu ma dementować cokolwiek i
wdawać sie z idiotami w polemikę, jak po prostu może ich skroić na
odszkodowanie.

Ale w jakim trybie chce ich skroić za pośrednictwem ziobrotury, która
zapędza się nawet poza UE, a nie wytoczy postępowanie karne albo cywilne?
Czy prokuratura to prywatny urząd polityków dobrej zmiany, który ściga za
gratulacje dla Pasztetowej, że została babcią?

Data: 2021-05-12 23:42:14
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 12.05.2021 o 11:43, Olin pisze:

[...]

Gdyby Prokuratura chciała przesłuchać / wysłuchać kogoś na terenie
Wielkiej Brytanii, to by się zwróciła z zagraniczna pomocą prawną. Stąd
też nioe o to chodzi. Ale nie wiem o co.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-13 10:36:03
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Wed, 12 May 2021 23:42:14 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

Gdyby Prokuratura chciała przesłuchać / wysłuchać kogoś na terenie
Wielkiej Brytanii, to by się zwróciła z zagraniczna pomocą prawną. Stąd
też nioe o to chodzi. Ale nie wiem o co.

Z pewnością nie chodzi o to, że Pasztetowa trzyma z rodziną Ziobrano, więc
ta druga zastrasza kogo może, nawet autorów wpisów w Internecie, żeby tylko
nie mówić o Tymku foliarzu.

Data: 2021-05-13 14:40:20
Autor: Animka
ksiądz tymoteusz
W dniu 2021-05-12 o 11:43, Olin pisze:
[...]

A może temu kto to napisał chodziło o to, że został ojcem, bo tak mówią na księdzów?

Ja nigdy na księdza nie powiem ojciec, bo ksiądz to nie mój ojciec.

--
animka

Data: 2021-05-06 10:35:00
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Wed, 5 May 2021 21:40:24 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

Księży mających dzieci jest wielu. Jakoś nikt ich
z imienia i nazwiska nie wymienia w materiałach prasowych.

Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Gazeta Policyjna podjęła się trudu
publikacji podobnych ciekawostek.

Data: 2021-05-06 16:21:30
Autor: Robert Tomasik
ksiądz tymoteusz
W dniu 06.05.2021 o 10:35, Olin pisze:

Księży mających dzieci jest wielu. Jakoś nikt ich
z imienia i nazwiska nie wymienia w materiałach prasowych.
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Gazeta Policyjna podjęła się trudu
publikacji podobnych ciekawostek.

Nie czytuję, ale mam nadzieję, że nie zajmuje się takimi bzdurami.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-05-06 16:43:49
Autor: Animka
ksiądz tymoteusz
W dniu 2021-05-06 o 10:35, Olin pisze:
[...]

Przecież księdza to osoby publiczne i rządowe.

--
animka

Data: 2021-05-05 10:45:14
Autor: Olin
ksiądz tymoteusz
Dnia Sat, 01 May 2021 01:28:38 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

Nie pracuje on czasem w spółce skarbu państwa?

Tymek o Zmienionym Nazwisku pracuje w  ERG Bieruń Folie.
Udziałowcem jest Daniel, wszystko mogę, Obajtek skądinąd prezes PKN Orlen,
ale same Folie to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

Data: 2021-05-07 06:47:00
Autor: A. Filip
Czy w RP3 "zapytanie się" polityków (SLD&PO) o korupcje to większa zbrodnia niż zapytanie się księdza (syna premier PiS) o jego dziecko?
Czyż wyroki (apelacja) wysoko niezawisłych sędziów w sprawie zapytań
posła Leppera z mównicy Sejmowej nie obniżył bardzo progu
nieodpowiedzialności za słowo?

"Jak sobie pościelesz tak się wyśpisz".

Data: 2021-05-15 03:18:41
Autor: Astralny Rębajło
ksiądz tymoteusz
Shrek napisał(a):
Ludzi którzy twierdzą że to ojciec tymoteusz ścigaja prokuratura:
 I co dalej?

Czy konkubina p.Szydło urodziła w końcu to dziecko? A może nie było wcale
żadnej konkubiny?
Czy jak zwykle nakłamałeś?

Chyba jednak nakłamałeś podobnie jak tefaueny nakłamały ws. "gwałtu" Leppera:) https://www.youtube.com/watch?v=96Qt76NmK7E wyjaśniło się w końcu
kto dosypał psychotropów p.Janowskiemu? To ten co protestował
przeciwko prywatyzacji PL cukrowni.

Data: 2021-05-15 14:32:04
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
W dniu 15.05.2021 o 12:18, Astralny Rębajło pisze:
Shrek napisał(a):
[...]

Podkreśl kretynie _w_mojej_wypowiedzi_ w którym miejscu nakłamałem.

--
Shrek

ksiądz tymoteusz