ksiądz tymoteusz

Data: 2021-05-15 03:18:41
Autor: Astralny Rębajło
ksiądz tymoteusz
Shrek napisał(a):
Ludzi którzy twierdzą że to ojciec tymoteusz ścigaja prokuratura:
 I co dalej?

Czy konkubina p.Szydło urodziła w końcu to dziecko? A może nie było wcale
żadnej konkubiny?
Czy jak zwykle nakłamałeś?

Chyba jednak nakłamałeś podobnie jak tefaueny nakłamały ws. "gwałtu" Leppera:) https://www.youtube.com/watch?v=96Qt76NmK7E wyjaśniło się w końcu
kto dosypał psychotropów p.Janowskiemu? To ten co protestował
przeciwko prywatyzacji PL cukrowni.

Data: 2021-05-15 14:32:04
Autor: Shrek
ksiądz tymoteusz
W dniu 15.05.2021 o 12:18, Astralny Rębajło pisze:
Shrek napisał(a):
[...]

Podkreśl kretynie _w_mojej_wypowiedzi_ w którym miejscu nakłamałem.

--
Shrek

ksiądz tymoteusz