[sprzedam] książka - Aparaty nurkowe z regeneracją czynnika oddechowego

Data: 2012-05-28 05:15:59
Autor: Seba
[sprzedam] książka - Aparaty nurkowe z regeneracją czynnika oddechowego
Data: 2012-05-28 05:17:50
Autor: Seba
książka - Aparaty nurkowe z regeneracją czynnika oddechowego
On 28 Maj, 14:15, Seba <artf...@interia.pl> wrote:
http://allegro.pl/aparaty-nurkowe-z-regeneracja-czynnika-oddechowego-...

Sorry, nie wiem czemu wywaliło [sprzedam] z tytułu.

Data: 2012-05-28 19:10:02
Autor:
Seba <artfree@interia.pl> napisał(a):
http://allegro.pl/aparaty-nurkowe-z-regeneracja-czynnika-oddechowego-
i238027787
6.html

"Książka w stanie bardzo dobrym. Nie była w ogóle eksploatowana :)"

Czy była za trudna ?

Widzisz pokazałeś kim jesteś, bardzo mnie to ubawiło.

pozdrawiam rc

Data: 2012-05-28 18:16:09
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jq0ii9$pkt$1inews.gazeta.pl...
"Książka w stanie bardzo dobrym. Nie była w ogóle eksploatowana :)"

Czy była za trudna ?

Widzisz pokazałeś kim jesteś, bardzo mnie to ubawiło.

Jak Ty to robisz że zawsze znajdziesz sposób aby być dla
grupowiczów niemiły, złośliwy a czasem po prostu chamski?
Zgaduję, że dużo przyjaciół nie masz...

Data: 2012-05-29 06:10:04
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> [...]

Jak Ty to robisz że zawsze znajdziesz sposób aby być dla
grupowiczów niemiły, złośliwy a czasem po prostu chamski?

"Pszemol" to nie jest Twój temat, to raz.
Nie są twoje problemy psychiczne związane z nurkowaniem, to dwa.
Ostatnio zachowujesz się jak głupia szuja, teraz w szatkach aniołka moralizatorka, to trzy.

Akurat ten użytkownik wykazał się "zasługami", teraz wyszło że jest głupkiem. Nic mniej, nic więcej.

Niedawno robiłem kserokopie tej książki dla 3 osób.
Miało to błogosławieństwo autora. To pozycja do której trzeba dorastać.
Nie jest to wprost podręcznik nurkowania. Lecz zawiera bardzo duży zasób unikalnych informacji np wielkość mas przedziałów tkankowych. Co jest fundamentem modeli perfuzyjnych. Poszerzenie jest w kolejnej publikacji "Możliwości Doboru Dekompresji dla Aparatu Nurkowego typu Crabe" Ryszard Kłos.
Tą można dostać od autora lub zdobyć inną drogą z moim pośrednictwem.
Do modelu dekompresyjnego Hempelmana jest stosowana teoria pola z operatorami tego pola.

Bardzo solidna naukowo pozycja w modelach dekompresyjnych, bez fermentującego szamba intelektualnego, jak w publikacji Pawła Poręby "Nurkowanie Techniczne dla idiotów z kasą".

pozdrawiam rc --

Data: 2012-05-28 23:43:39
Autor: Seba
książka - Aparaty nurkowe z regeneracją czynnika oddechowego
w sumie sam jestem trochę zły na siebie ze się złamałem i  odpowiadam
takiemu  debilowi, powininem zrobić tak na jak 99,9% forów i go
ignorować lub zblokować.

Jeśli jedna lub dwie osoby by ci powiedziały, że jesteś kretynem to
może faktycznie mogłbyś nie zwracać na to uwagi, ale jeśli piszę ci to
ze 100 osób to powinieneś jednak pomysleć nad sobą.

Odstaw te swoje klamoty z poprzedniej epoki, wypociny nikomu nie
potrzebne, wstań z przed komputera, zetrzyj pianę z ust, umyj się,
znjadz jakieś niepodarte i czyste ciuchy, pożycz kasę, kup bilet i
udaj się do lekarza.

Prawdopodobnie sobie już nie pomożesz, ale może ulżysz trochę bliskim.

eot

Data: 2012-05-29 09:20:54
Autor:
książka - Aparaty nurkowe z regeneracją czynnika oddechowego
Seba <artfree@interia.pl> napisał(a):
w sumie sam jestem troch=EA z=B3y na siebie ze si=EA z=B3ama=B3em i  odpowi=
adam
takiemu  debilowi, powininem zrobi=E6 tak na jak 99,9% for=F3w i go
ignorowa=E6 lub zblokowa=E6.

Je=B6li jedna lub dwie osoby by ci powiedzia=B3y, =BFe jeste=B6 kretynem to
mo=BFe faktycznie mog=B3by=B6 nie zwraca=E6 na to uwagi, ale je=B6li pisz=
=EA ci to
ze 100 os=F3b to powiniene=B6 jednak pomysle=E6 nad sob=B1.

Odstaw te swoje klamoty z poprzedniej epoki, wypociny nikomu nie
potrzebne, wsta=F1 z przed komputera, zetrzyj pian=EA z ust, umyj si=EA,
znjadz jakie=B6 niepodarte i czyste ciuchy, po=BFycz kas=EA, kup bilet i
udaj si=EA do lekarza.

Prawdopodobnie sobie ju=BF nie pomo=BFesz, ale mo=BFe ul=BFysz troch=EA bli=
skim.

eot

Popisałeś się jak zwykle.
Seba jesteś zwykłym zakompleksionym głupkiem.
Dlatego ta książka była dla Ciebie za trudna, skargi pisz to tatusia, że robił Ciebie po pijaku.

pozdrawiam rc

--

[sprzedam] książka - Aparaty nurkowe z regeneracją czynnika oddechowego