książka o prowadzeniu KPiR dla laików

Data: 2009-07-22 07:14:06
Autor: Rafał Kowalczyk
książka o prowadzeniu KPiR dla laików
Jaki moglibyście polecić książkę o księgowości, ewidencjach, dowodach
księgowych w małej firmie, rozliczającej się na podstawie KPiR?. Moje
propozycje:
1. http://www.ksiegarnia.difin.pl/index.php?id=1036 - Podatkowa księga
przychodów i rozchodów w 2009 roku
2. http://www.allegro.pl/item688310247_rachunkowosc_malych_firm_kiziukiewicz_teresa.html
- Rachunkowość małych firm
3. http://www.allegro.pl/item693413430_ksiegi_ewidencje_i_rejestry_podatkowe_malych.html
- Księgi, ewidencje i rejestry podatkowe małych przedsiębiorców
4.
http://www.inbook.pl/a/produkt/id/207211/ksiazki_zasady_prowadzenia_podatkowej_ksiegi_przychodow_i_rozchodow_2009_jacek_czernecki_ewa_piskorz_liskiewicz.html
- Zasady prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów 2009

Zależy mi na prostym języku i kompleksowym opisie zagadnienia
Prosiłbym o Wasze opinie.

Data: 2009-07-22 20:39:22
Autor: Piotr NetExpert
Rafał Kowalczyk pisze:
[...]

Zobacz "Jednoosobowa firma. Jak założyć i samodzielnie prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą" Młodzikowska i Lunden
Piotr Szafarczyk

http://www.netexpert.pl

Data: 2009-07-22 21:02:45
Autor: scream
Dnia Wed, 22 Jul 2009 07:14:06 -0700 (PDT), Rafał Kowalczyk napisał(a):

Zależy mi na prostym języku i kompleksowym opisie zagadnienia
Prosiłbym o Wasze opinie.

Bezwzględnie "ABC small businessu"

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-07-24 10:38:14
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:m9nv9i102qvu.xb2kehvf8e2l$.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 22 Jul 2009 07:14:06 -0700 (PDT), Rafał Kowalczyk napisał(a):

Zależy mi na prostym języku i kompleksowym opisie zagadnienia
Prosiłbym o Wasze opinie.

Bezwzględnie "ABC small businessu"

mało przykladow. (w ogole jezeli chodzi o ksiege)

Ja bym do tego dokupil małe poradniki z konkretnymi przykladami.

--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto

Data: 2009-07-24 07:31:50
Autor: Rafał Kowalczyk
książka o prowadzeniu KPiR dla laików
On 24 Lip, 10:38, "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@gazeta.pl>
wrote:
Użytkownik "scream" <n...@podam.pl> napisał w wiadomościnews:m9nv9i102qvu.xb2kehvf8e2l$.dlg40tude.net...

> Bezwzględnie "ABC small businessu"

mało przykladow. (w ogole jezeli chodzi o ksiege)

Ja bym do tego dokupil małe poradniki z konkretnymi przykladami.

Zgadzam się. Mam tą książkę i ona sama nie wystarczy (przynajmniej dla
mnie), potrzebna jest jeszcze jakaś dodatkowa literatura stricte
rachunkowa, najlepiej właśnie z przykładami. A jakieś konkretne tytuły
tych poradników mógłbyś wymienić? Może którąś z tych pozycji, które ja
wymieniłem jest warta zainteresowania?

Pozdrawiam.

http://megalotto.pl - Wyniki lotto

Data: 2009-07-25 10:44:45
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

ja kupilem w helion (one press) Jak prowadzic ksiege przychodow i rozchodow Romuald Gabrysz.
Sama ksiazka nie wnosi nic nowego ale jest troche obrazkow z przykladowymi dowodami
wiec na podstawie tego mozna sie nauczyc kilku rzeczy.