ksiazka telefoniczna PC <> Android

Data: 2014-02-10 13:32:53
Autor: AL
ksiazka telefoniczna PC <> Android
On 2014-02-10 00:59, newuser@androidxxx.pl wrote:
Czesc,

jako sie stalem "nieszczesliwym" posiadaczem smartfona z Androidem
(sluzbowy), mam potrzebe utworzenia sobie ksiazki telefonicznej ludzi
z firmy, ktorzy moze beda do mnie dzwonili w sprawach sluzbowych i
zanim odbiore, chcialbym wiedziec z kim mam do czynienia.

Chcialbym na PC z windows stworzyc (utworzyc/aktualizowac) ksiazke z
telefonami, przeslac do Androida...i potem juz na biezaco
synchronizowac kontakty.....Ale baza na PC.

Jak sie do tego zabrac?????

Poza tym chcialbym takze sychronizowac sobie z PC logi polaczen
wykonanych i odebranych.

Jak sie zabrac do tego tematu???? NIGDY nie mialem smartphona i jestem
zagubiony.

było już wielokrotnie: MyPhoneExplorer.

ksiazka telefoniczna PC <> Android