ksiazka telefoniczna PC <> Android

Data: 2014-02-10 23:35:07
Autor: z
ksiazka telefoniczna PC <> Android
W dniu 2014-02-10 00:59, newuser@androidxxx.pl pisze:
Czesc,

jako sie stalem "nieszczesliwym" posiadaczem smartfona z Androidem

Właśnie się zastanawiałem jak ugryźć przesiadkę na nowy telefon.
Spróbowałem banalnego banału Bluetooth
Ale ja to mam symbiana ;-)

Data: 2014-02-11 11:41:55
Autor: 666
ksiazka telefoniczna PC <> Android
M.in. w takich sytuacja wq...a mnie, że zdecydowana większość telefonów nie ruszy bez jakiejkolwiek dowolnej karty SIM.
Po co taka blokada?
Twoja sytuacja:
Kupiłeś nowy telefon, chcesz przerzucić przez Bluetooth konatakty z jednego aparatu do drugiego i d... blada, bo kartę możesz włożyć albo tu, albo tu.
Szczęśliwie my akurat żyjemy w kraju starterów za 5 zł (no nie każdy ma kiosk pod domem), ale po co to całe babranie się z kartami?
Dlaczego nie mogę np. zrobić zdjęcia telefonem czy nagrać coś na niego czy posłuchać muzyki bez włożonej karty SIM ??

-- -- -