książki

Data: 2009-06-04 20:18:05
Autor: lorak
książki
z uwag tu i ówdzie wiadomo, że niektóre osoby na grupie mają książki o NBA. jest może ktoś zainteresowany obustronnym wypożyczaniem? na ebaskecie mamy taki trzyosobowy klub, tu też na pewno niektórzy się w ten sposób wymieniają i wiem, że mają książki, które by mnie interesowały. myślę, że jak coś, to Wilq może potwierdzić, iż wysyłając coś do mnie, wraca to nienaruszone. a książki, które mógłbym zaproponować są następujące:

last season - Phil Jackson
loose balls - Jasyson Williams
the Jordan Rules - Sam Smith
more than a game - Phil Jackson & Charley Rosen
sacred hoops - Phil Jackson
hang time - Bob Greene
second coming - Sam Smith
the sixth man - Chris Palmer
the drive - Larry Bird& Bob Ryan
the rise of the star: LeBron James - David Morgane Lee Jr.
chocolate thunder - Darryl Dawkind & Charley Rosen
loose balls - Terry Pluto
high above courtside - Micke Carey
bull session - Pluto & Kerr
Blood on the Horns - Roland Lazenby
7 seconds or less - Jack McCallum
i may be wrong but i doubt it - Charles Barkley
oraz
Shaq Talks Back
Tall Tales: The Glory Year...
Operation Yao Ming: The Ch..
Who's Better, Who's Best i...

Data: 2009-06-08 06:47:10
Autor: L'e-szczur
książki
On 4 Cze, 20:18, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
[...]

:-)

a książki, które mógłbym zaproponować są następujące:

Koncepcja jest OK i chyba bylbym zainteresowany. To moze ja wrzuce cos
od siebie:

When Nothing Else Matters - M. Leahy
Playing for keeps. MJ and the world he made. - D. Halberstam
One Last Shot. M. Krugel. (tego nie jestem pewien, bo niektorych moich
ksiazek nie widzialem od dwoch lat).

loose balls - Jasyson Williams
Tym bylbym zainteresowany. Chyba, ze to jakis 70's porn to wtedy
pass ;-)

i may be wrong but i doubt it - Charles Barkley
I tym tez.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-09 00:19:58
Autor: wiLQ
książki
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> loose balls - Jasyson Williams
Tym bylbym zainteresowany. Chyba, ze to jakis 70's porn to wtedy
pass ;-)

Hmm, tzn jesli z lat 80tych lub 90tych to juz OK? ;-)

> i may be wrong but i doubt it - Charles Barkley

ROTFL z mojej strony dla tego tytulu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-08 22:49:23
Autor: L'e-szczur
książki
On 9 Cze, 00:19, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Tym bylbym zainteresowany. Chyba, ze to jakis 70's porn to wtedy
> pass ;-)

Hmm, tzn jesli z lat 80tych lub 90tych to juz OK? ;-)

Pewnie - tamten po prostu juz widzialem  ;-)

ROTFL z mojej strony dla tego tytulu.

No wlasnie. Mysle, ze powinienem byc drugim autorem tej ksiaki ;-)

Pozdro

L'e-szczur

książki