ksiega wieczysta

Data: 2011-05-31 18:08:04
Autor: ksdrs
ksiega wieczysta
Witam i o rade pytam :)

Sprzedaje mieszkanie. Notariusz nie chce podpisac aktu z uwagi na to ze osatnio (miesiac temu)  w ksiedze wieczystej gruntu na ktorym sa miejsca parkingowe pojawily sie wpisy o takiej tresci:
"OSTRZE呕ENIE O NIEZGODNO艢CI TRE艢CI KSI臉GI WIECZYSTEJ Z RZECZYWISTYM STANEM PRAWNYM SKIEROWANE PRZECIWKO PRAWU W艁ASNO艢CI UDZIA艁U NR 378 W WYSOKO艢CI 600000/586200000"

oraz

"OSTRZE呕ENIE O NIEZGODNO艢CI TRE艢CI KSI臉GI WIECZYSTEJ Z RZECZYWISTYM STANEM PRAWNYM - WYNIKAJ膭CA Z AKTU PO艢WIADCZENIA DZIEDZICZENIA SPORZ膭DZONEGO W 艁ODZI, ZA REP. _______, DNIA 1.04.2011 PRZED NOTARIUSZEM ______- NA PODSTAWIE KT脫REGO W艁ASNO艢膯 DZIA艁EK EWIDENCYJNYCH O NUMERACH 1/37, 1/28, 1/9 ORAZ 1/34 PRZESZ艁A NA _____ W 1/4 UDZIA艁U, NA _________- W 1/4 UDZIA艁U ORAZ NA ________ W 1/2 UDZIA艁U."

Notariusz zasugerowal ze pani notariusz z Lodzi sie pomylila i trzeba czekac z podpisaniem umowy na wyprostowanie ksiegi. Problem w tym ze zgodnie w umowa przedwstepna powinienem podpisac umowe do konca maja inaczej kupujacy moze zadac zwrotu zadatku.

Co w takiej sytuacji zrobic?

Data: 2011-05-31 18:33:01
Autor: MZ
ksiega wieczysta
W dniu 2011-05-31 18:08, ksdrs pisze:
Witam i o rade pytam :)
<ciach>

Co w takiej sytuacji zrobic?

Szuka膰 jelenia kt贸ry to sobie wyprostuje. Ewentualnie faktycznie czeka膰
na wyprostowanie. Jeste艣 sprzedaj膮cym, problem b臋dzie mie膰 kupuj膮cy.

--
MZ

Data: 2011-05-31 19:00:51
Autor: ksdrs
ksiega wieczysta
W dniu 2011-05-31 18:33, MZ pisze:
>  Co w takiej sytuacji zrobic?

Szuka膰 jelenia kt贸ry to sobie wyprostuje. Ewentualnie faktycznie czeka膰
na wyprostowanie. Jeste艣 sprzedaj膮cym, problem b臋dzie mie膰 kupuj膮cy.

Jak narazie to ja mam problem bo notariusz nie chce podpisac umowy.

ksdrs

Data: 2011-05-31 21:45:19
Autor: MZ
ksiega wieczysta
W dniu 2011-05-31 19:00, ksdrs pisze:
> [...]
na wyprostowanie. Jeste艣 sprzedaj膮cym, problem b臋dzie mie膰 kupuj膮cy.

Jak narazie to ja mam problem bo notariusz nie chce podpisac umowy.

Notariusz "dochowuje wszelkiej staranno艣ci" 偶eby nie wpu艣ci膰 klienta
(kupuj膮cego) w kana艂. Postaw si臋 na miejscu kupuj膮cego - chcia艂by艣 kupi膰
nieruchomo艣膰 co do kt贸rej s膮 nie艣cis艂o艣ci w KW?

--
MZ

Data: 2011-05-31 23:36:24
Autor: mvoicem
ksiega wieczysta
(31.05.2011 21:45), MZ wrote:
[...]

A kto w takim przypadku traci na zadatku? W ko艅cu to ani wina
kupuj膮cego, ani sprzedaj膮cego 偶e nagle si臋 jacy艣 spadkobiercy objawili.

p. m.

ksiega wieczysta