ksiegwa handlowa-program

Data: 2011-03-18 15:54:39
Autor: xxl
ksiegwa handlowa-program
Witam. jaki program do prowadzenia pełnej ksiegowości polecacie. chodzi mi o małą firmę wiec też nie chce przeplacac. chciałabym wydać do 2000,00 zł
pozdrawiam Magda

Data: 2011-03-18 16:00:36
Autor: Maddy
ksiegwa handlowa-program
W dniu 18-03-2011 15:54, xxl pisze:
Witam. jaki program do prowadzenia pełnej ksiegowości polecacie. chodzi mi o
małą firmę wiec też nie chce przeplacac. chciałabym wydać do 2000,00 zł
pozdrawiam Magda

Popatrz na Insert i CDN Optima.

Odradzam Symfonię.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-03-18 17:47:24
Autor: Pebryl
ksiegwa handlowa-program
Zdecydowanie optima
Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości news:4d837395$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-03-18 18:08:44
Autor: Jagna
ksiegwa handlowa-program
Dnia Fri, 18 Mar 2011 17:47:24 +0100, Pebryl napisał(a):

Zdecydowanie optima

Tak jak i Pebryl, też pokiwam głową :)

Weź też pod uwagę to, że optima ma też usługę księgowości online -
odpłatność jest wtedy miesięczna, baza jest u nich w Krakowie, Ty się
logujesz z dowolnego miejsca.

Rozwiązanie świetne, przy niewielkim rozmiarze prowadzonej księgowości.
Świetnie się sprawdza w tych malutkich spółkach z o.o., gdzie dokumentacji
niewiele, a księgowość dostępna wszędzie tam, gdzie Internet.

Wszystko u nich na stronie.

:)

--
Pozdrawiam,
Jagna

Data: 2011-03-22 15:09:33
Autor: dK
ksiegwa handlowa-program

Użytkownik "Jagna" <jaldonka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:19kmnin7y99a7.1qq0xtg4mjrzm$.dlg40tude.net...
[...]

Wszystko OK, chyba, że bedzie  jakiś "chwilowy" problem z serwerem w krytycznym momencie :)

dK

Data: 2011-03-19 07:43:26
Autor: Maddy
ksiegwa handlowa-program
W dniu 18-03-2011 17:47, Pebryl pisze:
Zdecydowanie optima

Optima zasadniczo jest bezkonkurencyjna. Insert to "second best".

Ale z Optimą może się nie zamknąć w 2 tys jak ze środkami trwałymi, bo to ekstra płatny moduł. Insert ma to w cenie KH.

W ogóle trzeba ściagnąć demka, zainstalować, obejrzeć, bo każdemu co innego leży "do ręki".

Zasadniczo odradzam małe, młode autorskie projekty, o ile się nie ma ambicji robić za beta-testera. Chyba ze to znajomi, którzy w razie czego poprawią, zmienią, dostosują co trzeba.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-03-22 15:06:16
Autor: dK
ksiegwa handlowa-program

Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości news:4d84508e$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 18-03-2011 17:47, Pebryl pisze:
Zdecydowanie optima

Optima zasadniczo jest bezkonkurencyjna. Insert to "second best".

Niestety, Optima jest ....mało komunikatywna z obcymi systemami. Import kontrahentów przez plik... excelowy i to w wersji co najwyzej 2003.

dK

Data: 2011-03-21 07:14:41
Autor: mkgp
ksiegwa handlowa-program

Użytkownik "xxl" <marika0123@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d837221$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
Witam. jaki program do prowadzenia pełnej ksiegowości polecacie. chodzi mi o małą firmę wiec też nie chce przeplacac. chciałabym wydać do 2000,00 zł
pozdrawiam Magda

Polecam PC Biznes firmy Streamsoft - przyjemna obsługa, możliwość dokupienia dodatkowych modułów w razie potrzeby.
http://www.streamsoft.pl/

Data: 2011-04-15 23:11:25
Autor: chordad
ksiegwa handlowa-program
witam

podepnę się pod pytanie - a co sądzicie o raksie?
kiedyś słyszałem dobre opinie o wersji dosowej
o windowej nic nie wiem...
pozdrowienia
chordad