kt贸ra debet贸wka do wyp艂at w bankoma tach (za granic膮)?

Data: 2014-05-06 21:55:40
Autor: xbartx
kt贸ra debet贸wka do wyp艂at w bankoma tach (za granic膮)?
W dniu 05.05.2014 22:17, RobertS pisze:

jak w temacie, kt贸r膮 kart膮 warto wyp艂aca膰 za granic膮?

1. EUR
2. CZK

najlepiej brak op艂aty za wyp艂at臋 + oczywi艣cie jak najlepsze kursy

Pami臋tam ostatnio w Czechach bankomat zaproponowa艂 przeliczenie CZK na PLN po bardzo dobrym kursie (prawdopodobnie MC) ale czy rzeczywi艣cie takie obci膮偶enie pojawi si臋 na karcie to tego do ko艅ca nie wiem. Je偶eli tak to wtedy mog艂aby by膰 karta w PLN z darmowymi wyp艂atami na ca艂ym 艣wiecie czyli np z Synka o ile dobrze pami臋tam. Jednak czy tak si臋 zachowuje ka偶dy bankomat w CZK to tego te偶 nie wiem.

Xenocide

kt贸ra debet贸wka do wyp艂at w bankoma tach (za granic膮)?