kt贸r臋dy ze 艣l膮ska nad morze w waka cje?

Data: 2010-06-19 09:40:31
Autor: btn
kt贸r臋dy ze 艣l膮ska nad morze w waka cje?
Ja mam podobne pytanie z tym 偶e trasa b臋dzie wiod艂a z Zabrza na Hel.
W tej chwili mam dwa warianty:
1. DK11 na Ostrow Wlkp., potem DK25 na Konin, Inowroc艂aw, Bydgoszcz i stamt膮d zjazd na A1
2. Trasa E75 przez Cz臋stochow臋, 艁贸d藕, W艂oc艂awek na A1 itd.

Jest te偶 jeszcze jedna trasa ok. 100km d艂u偶sza od dw贸ch powy偶szych (740km) i prowadzi ona przez Wroc艂aw, Pozna艅 E261, Bydgoszcz itd

Wyjazd oko艂o 2-3 w nocy. Zale偶y mi w miar臋 na p艂ynnej je藕dzie, bez niepotrzebnych objazd贸w (np. roboty drogowe) lub kork贸w (boje sie troche war. 1 - przez 艁贸d藕). )

Data: 2010-06-19 15:26:35
Autor: radekp@konto.pl
kt髍阣y ze 秎眘ka nad morze w wakacje?
Sat, 19 Jun 2010 09:40:31 +0200, w <hvhs9o$o6n$1@inews.gazeta.pl>, btn
<wole@bez.pl> napisa(-a):

Ja mam podobne pytanie z tym 縠 trasa b阣zie wiod砤 z Zabrza na Hel.
W tej chwili mam dwa warianty:
1. DK11 na Ostrow Wlkp., potem DK25 na Konin, Inowroc砤w, Bydgoszcz i stamt眃 zjazd na A1

644km, 9h27m

2. Trasa E75 przez Cz阺tochow, sd, W硂c砤wek na A1 itd.

633km, 9h12m

Jest te jeszcze jedna trasa ok. 100km d硊縮za od dw骳h powy縮zych (740km) i prowadzi ona przez Wroc砤w, Pozna E261, Bydgoszcz itd

Wroc砤w->Krotoszyn->Jarocin->Wrze秐ia->Gniezno->痭in->Bydgoszcz
702km, 9h47m

Wyjazd oko硂 2-3 w nocy. Zale縴 mi w miar na p硑nnej je糳zie, bez niepotrzebnych objazd體 (np. roboty drogowe) lub kork體 (boje sie troche war. 1 - przez sd). )

W 秗odku nocy korki w dzi?

Data: 2010-06-19 15:50:13
Autor: btn
kt贸r臋dy ze 艣l膮ska nad morze w waka cje?

Wyjazd oko艂o 2-3 w nocy. Zale偶y mi w miar臋 na p艂ynnej je藕dzie, bez
niepotrzebnych objazd贸w (np. roboty drogowe) lub kork贸w (boje sie troche
war. 1 - przez 艁贸d藕). )

W 艣rodku nocy korki w 艁odzi?

W 艣rodku nocy to jest wyjazd z Zabrza, zanim dojad臋 do 艁odzi b臋d膮 godziny poranne

Data: 2010-06-19 15:57:37
Autor: Cavallino
kt贸r臋dy ze 艣l膮ska nad morze w wakacje?
U偶ytkownik "btn" <wole@bez.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hvihuv$53r$1inews.gazeta.pl...

[...]

Pieszo chcesz i艣膰?

Data: 2010-06-19 15:59:36
Autor: radekp@konto.pl
kt髍阣y ze 秎眘ka nad morze w wakacje?
Sat, 19 Jun 2010 15:50:13 +0200, w <hvihuv$53r$1@inews.gazeta.pl>, btn
<wole@bez.pl> napisa(-a):

> W 秗odku nocy korki w dzi?

W 秗odku nocy to jest wyjazd z Zabrza, zanim dojad do dzi b阣 godziny poranne

Rowerem? W dzie b阣ziesz 5-6 rano.

kt贸r臋dy ze 艣l膮ska nad morze w waka cje?