ktĂłrą karta najlepiej się sprawdziła zQ1|A¨+jxœs9Ý

Data: 2019-07-13 17:23:51
Autor: RobertS
ktĂłrą karta najlepiej się sprawdziła zQ1|A¨+jxœs9Ý
testowałem na sobie: mBąk VISA Świat, Revolut, KK Mille Gold

RobertS

Data: 2019-07-13 08:29:32
Autor: Dawid Rutkowski
którą karta najlepiej się sprawdziła zagrani cą?
To quiz?
A co z N26?

KK mille gold na pewno na szarym końcu - 5%.
visa świat i revolut podobnie - z tym, że na rewolwer trzeba uważać poza godzinami pracy forex (albo, kupując na zapas, pamiętać o kosztach internetu za granicą), więc gdy ma się coś w rodzaju visy świat, to najwyżej backup.
Bo wątpię, by było miejsce, gdzie nie przyjmą visy świat, a przyjmą revoluta - zaś odwrotnie to i owszem, może być.
Chyba że trafimy na punkt, który akceptuje tylko MC ;>

Data: 2019-07-14 13:11:06
Autor: RobertS
którą karta najlepiej się sprawdziła zagrani cą?
W dniu sobota, 13 lipca 2019 17:29:33 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
To quiz?
A co z N26?

miałem, ale nie zdążyłem doładować i na razie wróciła nieużywana, ale mam już patent, doładowałem robiąc przelew z revoluta ;-)

[...]

za internet płacę 20 zł/m-c, mam wszelkie połączenia, smsy itp. gratis + 15Gb netu w Polsce i 2,5Gb w UE, jeszcze mi się nie udało wykorzystać więcej niż 80%

revolutem płaciłem też w weekendy, kurs nawet jeżeli wyższy to niewiele

tutaj opisałem swoje wrażenia + kursy itp...
https://cutt.ly/RDECGw

ps
dlaczego nie mogę korzystać z pbb przez program pocztowy? coś padło?

Data: 2019-07-15 05:31:19
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 14 lipca 2019 22:11:07 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> [...]

miałem, ale nie zdążyłem doładować i na razie wróciła nieużywana, ale mam już patent, doładowałem robiąc przelew z revoluta ;-)

A, no to hint - żeby była premia, trzeba jednak zrobić pojedynczą transakcję na ponad 15 euro. Jak ew. dostanę za Ciebie premię, to dam znać, sprawdzisz, czy i Tobie dali 10 euro - jak nie, to będziemy reklamować.
Sam czekam na odpowiednie zakupy w biedronce - chcę przy okazji sprawdzić, czy karta N26 zapyta o DCC przy pikaczu na ponad 50zł - curve niestety pyta.

za internet płacę 20 zł/m-c, mam wszelkie połączenia, smsy itp. gratis + 15Gb netu w Polsce i 2,5Gb w UE, jeszcze mi się nie udało wykorzystać więcej niż 80%

Czyżby plush dla 2+ osób z umową na 2 lata?
UE w kwestii komórek to już prawie nie jest zagranica (chyba że ktoś trwa przy starym abonamencie) - ale przy dalszym wyjeździe koszt netu może mieć znaczenie.

revolutem płaciłem też w weekendy, kurs nawet jeżeli wyższy to niewiele

Ale ile?

dlaczego nie mogę korzystać z pbb przez program pocztowy? coś padło?

Ostatnio było bodajże na pręgierzu piętno za wyłączenie serwera news Atman - być może z niego korzystałeś.
http://www.grupy.egospodarka.pl/Koniec-Atmana-jaki-serwer-news-zamiast,t,595051,8.html

Data: 2019-07-16 09:07:27
Autor: Robert Sierant
[...]

doładowałem i teraz kwestia wykonania transakcji, skoro ma być pojedyncza na min. 15 euro to taka będzie
dam znać ;-)

[...]

tak, plush abo dla 2 osób, ale umowa na czas nieokreslony (z innych ofert już nie korzystam)

revolutem płaciłem też w weekendy, kurs nawet jeżeli wyższy to niewiele

Ale ile?

przykładowo 6.07 (sobota)
1 DKK to 0,5738 (revolut)
1 DKK = 0,5747 (VISA Świat)

dla porównania, kurs w piątek (5.07) był następujący:
1 DKK = 0,5690 (revolut)

w poniedziałek (8.07)
1 DKK = 0,5707

czyli ok. 0,5 grosza różnicy

[...]

korzystałem z news.man.poznan.pl i już nie działa, ale zmieniłem na news.neostrada.pl i jak widzisz mogę pisać
dzięki za pomoc ;-)

pozdrawiam
RobertS

Data: 2019-07-15 15:52:55
Autor: Waldek
[...]

Różnice pomijalne
17 czerwca - poniedziałek - wypłata z ATM w Bułgarii 50 lewa
Curve - 109,03 zł  (MC)
Revolut - 109,18   (Visa)

Co ciekawe bankomat olał kartę Visa Eurobanku :]
W innym bankomacie ale już 21.06 (również 50 Lewa)
EB 109,99 + 1% haraczu 1,99 zł

Curve okazała się tańsza, ale różnica z Revolutem do pominięcia

Pozdro

Data: 2019-07-16 01:28:42
Autor: mk
W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 15:52:55 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
17 czerwca - poniedziałek - wypłata z ATM w Bułgarii 50 lewa
Revolut - 109,18   (Visa)

Ja niestety nie mogłem w BG (Złote Piaski) wypłacić revolutem. Bankomat rozpoznawał karte, ale odmawiał współpracy (nie obsługiwał takowej).

Data: 2019-07-16 01:33:51
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 16 lipca 2019 10:28:43 UTC+2 użytkownik mk napisał:
> [...]

Ja niestety nie mogłem w BG (Złote Piaski) wypłacić revolutem. Bankomat rozpoznawał karte, ale odmawiał współpracy (nie obsługiwał takowej).

A tylko jeden w całych Złotych Piaskach znalazłeś?

Data: 2019-07-16 11:29:15
Autor: mk
W dniu wtorek, 16 lipca 2019 10:33:52 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
A tylko jeden w całych Złotych Piaskach znalazłeś?

W 2 próbowałem (jeden to euronet) i w każdym ten sam efekt.

Data: 2019-07-16 11:48:56
Autor: Waldek
[...]

Nie, nie jeden. Jeden olał (pierwszy znaleziony) EB Visa
Test "powównawczy" zrobiłem pierwszego dnia - wypłata z każdej po 50 Lewa, dla rozeznania - później z EB nie korzystałem - do czasu :/

Revoluta i Curve łykały wszystkie ATM-y z których wypłacałem
ale wyczerpałem limit wypłat gotówkowych ~200funtow (na obu),
więc wróciłem do Visy EB.
Ale generalnie w mniejszych miejscowościach "kiszkowato" z płatnościami plastykiem - w spożywczaku jakaś ichniejsza sieć, zapłaciłem EB Visą za zakupy i zamiast pinu kobitka zażądała podpisu na rachunku :)

Za 2 kurtki (kobitek) usiłowałem zapłacić w sklepie i żadna karta nie poszła - nawet kredytówka Santiego MC World.
- no chyba że laska specjalnie coś "utrudniała"
- skończyło się na marszu do ściany przy poczcie i płatności gotówkowej.

To jeszcze taki trochę "dziki kraj" jak na warunki Europejskie ;)
ale generalnie daleko im jeszcze do "Bułgarii Bezgotówkowej" :D

Ps.
A co mi się podobało ? - automaty z kawą np.Lavazza prawie na każdym rogu i całkiem smaczne espresso za 0,5 lewa ;)

Pozdro

ktĂłrą karta najlepiej się sprawdziła zQ1|A¨+jxœs9Ý