kt贸ry TV 29''?

Data: 2013-10-18 12:51:07
Autor: the_foe
kt贸ry TV 29''?
W艂asnie ta przek膮tna mi odpowiada idealnie i tu jest dosc kiepski wyb贸r, de facto mamy tylko 2 opcje:

LG 29LN450B
FUNAI 29FL553

Za LG przemiawiaj膮:
- zewnetrzny zasilacz (doceni艂em to ostatnio jak pad艂 mi w monitorze, takze LG, wymiana dwoch elek zajela mi jakies 20 min, a koszt to 2 z艂)
- 艂adniejsze menu
- pilot ktory mi bardziej odpowiada jesli chodzi o wielkosc klawiszy i rozmieszczenie
- 100HZ (choc to chyba bez znaczenia, w specyfikacji takie odswierzanie sie w ogole nie pojawia - czysty marketing)

Za FUNAI przemiawaja:
- nizsza cena (ok 100 z艂)
- lepsze glosniki (2x8w zamiast 2x5W w LG)
- nagrywanie program贸w i timeshift
- niby japo艅czyk (jesli to cos jeszcze znaczy?)
- 5 lat gwarancji

Niestety nic nie wiem nt. jakosci obrazu, w sieci ma艂o na ten temat.

--
@foe_pl

kt贸ry TV 29''?