który smartfon do obsługi bankowośc i mobilnej?

Data: 2013-11-14 06:49:37
Autor: sqlwiel
który smartfon do obsługi bankowośc i mobilnej?
W dniu 2013-11-13 21:47, RobertS pisze:

jak działają bankowe aplikacje na androidzie?

Nie wiem, nie używam :) Wszystko robię przeglądarką (ING, BGŻ, mB, mille, EB) i to często wymuszam "tryb komputera".

mam dylemat czy pójść znowu w ajfona czy dać sobie spokój i zanabyć coś
innego

Don't be an iDiot!
:)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-14 00:52:15
Autor: luc
który smartfon do obs³ugi bankowo¶ci mobilnej?
W dniu czwartek, 14 listopada 2013 06:49:37 UTC+1 u¿ytkownik sqlwiel napisa³:
W dniu 2013-11-13 21:47, RobertS pisze:

> jak dzia³aj± bankowe aplikacje na androidzie?

Nie wiem, nie u¿ywam :) Wszystko robiê przegl±dark± (ING, BG¯, mB, mille, EB) i to czêsto wymuszam "tryb komputera".

EB zrobi³ zgrabn± apkê na androida - od razu integruje w sobie te¿ token. Jej wada, to brak przelewów ekspresowych.

pzdrwm
luc

który smartfon do obsługi bankowośc i mobilnej?