który smartfon do obsługi bankowości mobilnej?

Data: 2013-11-14 11:50:55
Autor: Wojciech Bancer
On 2013-11-13, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

mam iPhone'a ale padło w nim wifi i już bankować na nim nie mogę ;-/
generalnie to już szmelc i potrzebuję co¶ innego

czy kto¶ może miał iPhone'a oraz jakiego¶ Samsunga lub innego i może porównać jako¶ć obsługi bankowych systemów przez ww. urz±dzenia

Mam kilka osób w firmie po przesiadce "w drug±" stronę i generalnie chwal±
iOS za dużo lepsze UX i ogólnie lepszy feel w czasie użytkowania. I raczej
nikt nie jest chętny by wrócić do A.

Tylko że iP nie opłaca się kupować u operatorów. Lepiej kupić sobie nawet na raty, a u operatora wz±ć sensowny tani abonament z pakietem internetowym
rzędu 1-2GB (da się znaleĽć w miarę tanie).

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2013-11-14 23:09:25
Autor: RobertS
[SPAM]który smartfon do obsługi bankowo¶ci mobilnej?

[...]

1. telefon mam "na kartę", nie korzystam z prywatnych abonamentów czyli taki czy inny to tylko na raty (np. w KK Mille) bez wi±zania się umow± z jakim¶ telekomem

2. czyli jednak iP a nie jaki¶ wynalazek z A.? czasem mam potrzebę wykonania operacji przez telefon, jak dla mnie te aplikacje nie s± bardziej niebezpieczne niż korzystanie z bankowo¶ci elektronicznej w necie (komputer)

RobertS

Data: 2013-11-15 10:35:54
Autor: Wojciech Bancer
[SPAM]który smartfon do obsługi bankowości mobilnej?
On 2013-11-14, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

[...]

Nie mieszam się do dyskusji sprzętowych, ale je¶li byłe¶/jeste¶ przyzwyczajony
do tego jak co¶ działa w iOS, to my¶lę że możesz być zawiedziony jako¶ci±
UX aplikacji na A. Nie mówię, że dla tych konkretnych będzie gorzej, ale
z obserwacji reakcji znajomych mam wrażenie, że jednak A. ma gorsze wizualnie/
UXowo aplikacje.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2013-11-15 22:07:42
Autor: RobertS
[SPAM][SPAM]który smartfon do obsługi bankowo¶ci mobilnej?

[...]

i wła¶nie tego rodzaju opinii szukałem, nie lubię zmieniać dobrego na lepsze, ale na gorsze jeszcze mniej

a w kwestii bezpieczeństwa: aplikacje bankowe mam zapisane na jednym urz±dzeniu (iPhone, oczywi¶cie zabezpieczone hasłami, PINami), natomiast kody jednorazowe wysyłane s± na inny numer (inne urz±dzenie), gdybym stracił to pierwsze to krzywda mi się nie stanie

RobertS

Data: 2013-11-16 09:34:47
Autor: xbartx
[SPAM][SPAM]który smartfon do obsługi bankowo¶ci mobilnej?
Dnia Fri, 15 Nov 2013 22:07:42 +0100, RobertS napisał(a):

i właśnie tego rodzaju opinii szukałem, nie lubię zmieniać dobrego na
lepsze, ale na gorsze jeszcze mniej

Jak to mówią "lepsze znane zło niż nie znane dobro" :)
Sprawdź tylko dokładnie model, bo podobno z nowym iOS 7 już tak szybko i sprawnie nie wszystkie ja-telefony śmigają np. mój kolega ma 4 albo 4s i generalnie narzeka a wrócić do wersji 6 oczywiście się nie da, jak to u nich.

Xenocide

Data: 2013-11-17 21:37:11
Autor: RobertS
[SPAM][SPAM][SPAM]ktĂłry smartfon do o bs?ugi bankowos'ci mobilnej?

[...]

mam 4S z najnowszym softem i narzekać nie mogę (no chyba, że na kolorystykę i kształt ikon), ale wolniej nie jest

downgradów na pewno robić nie będę

RobertS

który smartfon do obsługi bankowości mobilnej?