ktĂłry telefon?

Data: 2017-01-05 20:22:55
Autor: adam
ktĂłry telefon?
Witam,
Muszę wybrać, jeden z poniższych telefonów, zależy mi na jak najlepszej wydajności. Który wybrać?:

Huawei Y5 II
Huawei Y6 II LTE
LG K8 Dual SIM
LG X Power
Lenovo K5
Samsung Galaxy J3 (2016)
Samsung Xcover 3
ZTE Blade A452
ZTE Blade V7 Lite

Dzięki, pozdrawiam
Adam

Data: 2017-01-05 13:23:51
Autor: ? you jump on top of my dick ?
który telefon?
adam jebie farmazonami w internet:
Muszę wybrać, jeden

cHujawal
LipaGowno
SamSraj
ZdupyTE Bladziostwo

Fircyk zza krzaka, jak podadza ci jadlospis w knajpie;
to tez bedziesz darl RYLO na ulicy; co zezrec!?

Co za kurwa popierdolone NIEDOJDY w tym zydopolu!

--
???

Data: 2017-01-05 21:07:12
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
adam <adabi@poczta.onet.pl> Wrote in message:
[...]

Wydajności w jakim sensie masz na myśli?

Ponieważ z listy powyższej najlepiej mi kojarzy się Y6 II LTE, ma
 2GB RAM i pojemną baterię 3000mAh, wyświetlacz 5.5" (choć HDready
 ale to bez większego znaczenia, patrz dyskusja obok)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-05 21:25:04
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in message:
[...]

Ale jednak znacznie lepszą specyfikację posiada Lenovo K5, posiada te same atuty co Y6  II, ale jeszcze dodatkowo ma lepsze:

- rozdzielczość ekranu FullHD (jak masz dobrą akomodację oka to
 może docenisz przy bliskim patrzeniu, przy wyświetlaczu 5.5" może
 ma to sens)

- Jeszcze większa bateria: 3500mAh (vs 3000mAh w Y6 II)

- prędkość traktowania CPU większa: 1800MHz (vs 1200)

W teorii jest lepszy niż Y6 II (za wyjątkiem dual SIM), reszta
 telefonów to badziewie ;)

A gdzie, na jakich warunkach takie oferują? ;) Ponieważ też poszukuję.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-05 21:51:31
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
[...]

Jeżeli to oferta Plus to jest jakieś OSZUSTWO, UWAGA w ofercie
 PLUSa też jest niby Lenovo K5 Note ale specyfikację ma o WIELE
 gorszą:

- wyświetlacz 5" i HDready
- procesor 1400MHz
- i pewnie baterię też gorszą w mniejszej obudowie choć Plus
 skrzętnie to pominął w specyfikacji na swym portalu

Jeżeli tak to brać Y6 II (chyba że w wydaniu PLUSa też są tam
 niespodzianki, zaraz sprawdzę)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-05 22:06:57
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
Więc po sprawdzeniu potwierdzam: Y6II LTE w Plusie to najlepsza
 oferta, specyfikacja zgadza się! :)

[...]

Jednak baterię podał Plus w specyfikacji na swym portalu, lecz w
 innym miejscu, PRZEPRASZAM!
Ale jednak ta bateria wygląda MIZERNIE: 2750mAh (zamiast niby
 3500mAh) "drobna" różnica :)

Jeżeli tak to brać Y6 II (chyba że w wydaniu PLUSa też są tam
 niespodzianki, zaraz sprawdzę)

W TAKIM RAZIE BRAĆ Y6 II LTE, zdecydowanie najlepszy z tych
 telefonów! :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-07 12:31:17
Autor: adam
który telefon?

Jeżeli tak to brać Y6 II (chyba że w wydaniu PLUSa też są tam
 niespodzianki, zaraz sprawdzę)

W TAKIM RAZIE BRAĆ Y6 II LTE, zdecydowanie najlepszy z tych
 telefonów! :)

Ok dzięki za podpowiedź.
I jeszcze jedna wątpliwość: Samsung A5 2016 czy Samsung s6.
Różnica w cenie ok 500PLN, czy warto dopłacać do S6?
Dzięki, pzdr
Adam

Data: 2017-01-07 14:30:12
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
adam <adabi@poczta.onet.pl> Wrote in message:
I jeszcze jedna wątpliwość: Samsung A5 2016 czy Samsung s6.
Różnica w cenie ok 500PLN, czy warto dopłacać do S6?

Wiadomo, s6 lepszy, i to sporo, ale pytanie ile masz kasy na
 pierdoły i czy wolisz widać te pół melona na te lepszość czy być
 co innego ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-07 15:29:37
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in message:
Wiadomo, s6 lepszy, i to sporo, ale pytanie ile masz kasy na
 pierdoły i czy wolisz wydać te pół melona na te lepszość czy byćmoże
 co innego ;)

Jest jeszcze taka kwestia, że takie osoby jak np ja robią od razu
 ROOT'a i nabijają tzw Knox'a, co oznacza kłopoty z gwarancją,
 wobec tego wówczas lepiej  brać tańsze modele bo ryzyko może
 okazać się bardzo kosztowne.

Ale przeciętni użytkownicy inwestować w droższy model który jest
 pod troskliwą opieką wsparcia gwarancyjnego, pewnie powinni
 ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-07 16:29:08
Autor: atm
który telefon?
On 07.01.2017 15:29, Yerine Ictimai wrote:
[...]

Przerabialem KNOXa w serwisie podczas naprawy gwarancyjnej - gwarancja anulowana.

Ale przeciętni użytkownicy inwestować w droższy model który jest
 pod troskliwą opieką wsparcia gwarancyjnego, pewnie powinni
 ;)

Jak dla mnie w zasadzie nie ma potrzeby obecnie rootowac telefonu. Sporo zmienilo sie w Androidzie od kilku lat.

Data: 2017-01-07 16:37:26
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
Jak dla mnie w zasadzie nie ma potrzeby obecnie rootowac telefonu. Sporo zmienilo sie w Androidzie od kilku lat.

Przykładowo, dla oszczędności baterii i wydajności (wyrzucenie
 badziewia z RAMu) zawsze dużo można zrobić poprzez ROOTa, a
 baterii jednak co jak co ale zawsze brakuje ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-07 16:42:04
Autor: atm
który telefon?
On 07.01.2017 16:37, Yerine Ictimai wrote:
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
[...]

To wlasnie kolejna rzecz, do ktorej w duzym stopniu nie potrzebuje roota: teraz zbedne aplikacje mozna po prostu wylaczyc a ich aktualizacje przed wylaczeniem zostana usuniete.
Zas usuwanie aplikacji mocno złączonych z systemem jak to robi Samsung moze w pewnych sytuacjach prowadzic do problemow ze stabilnoscia.
Oczywiscie jesli ktos ma do tej zabawy zapal to dardzo dobrze, przy okazji pozna specyfike systemu, jego budowe, co da sie zrobic, co nie.
Mi juz to minelo :)

Data: 2017-01-08 18:21:26
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
[...]

Przytocz przykład telefonu z MM/N w którym możesz wyłączyć Google
 (poszczególne serwisy), przecież Google Services najwięcej żrą
 prądu w tle!

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-08 21:39:41
Autor: atm
który telefon?

Przytocz przykład telefonu z MM/N w którym możesz wyłączyć Google
 (poszczególne serwisy), przecież Google Services najwięcej żrą
 prądu w tle!

Wcale nie, to sa specyficzne przypadki kiedy cos jest nie tak z systemem. Mialem tak przez pewien czas w S5 wlasnie.
Pozniej wszystko wrocilo do normy i GServices pomiedzy ladowaniami pojawialo sie na 4 moze 8 procentach.
Sprawdzilem teraz na Moto X Play po 20h od ladowania: Google Services wciagnely 4%.
Nie twierdze, ze w ten sposob wyłączysz wszystko ale mozesz wyłączyć chyba wszystkie aplikacje podstawowe a GServices pod to akurat nie podpada. Poza tym to chyba nie jest najlepsze rozwiazanie bo przypomina wyciecie filtra DPF tyle, ze problem jest z wtryskami.

Data: 2017-01-07 16:42:32
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
Przerabialem KNOXa w serwisie podczas naprawy gwarancyjnej - gwarancja anulowana.

A co dokładnie Ci w telefonie popsuło się?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-07 16:44:55
Autor: atm
który telefon?
On 07.01.2017 16:42, Yerine Ictimai wrote:
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
Przerabialem KNOXa w serwisie podczas naprawy gwarancyjnej - gwarancja
anulowana.

A co dokładnie Ci w telefonie popsuło się?

Zaczął sie odklejac wyswietlacz od obudowy. Totalnie fizyczna sprawa, prawda? Niestety, nabity NOX i po gwarancji.

Data: 2017-01-07 12:39:33
Autor: Bolko
który telefon?
Zaczął sie odklejac wyswietlacz od obudowy. Totalnie fizyczna sprawa, prawda? Niestety, nabity NOX i po gwarancji.

Ja się zatrzymałem na Noki 3310 więc sorry za głupie pytanie.
Czyli że jakbym w moim kompie zamienił preinstalowanego windowsa na linux-a to stosując tą zasadę straciłbym gwarancje?

Proszę poprawcie mnie jeśli źle piszę
W tym momencie nie ma oprogramowania które fizycznie uszkodziłoby komputer.
W tym momencie nie ma oprogramowania które fizycznie uszkodziłoby smartfon.

Data: 2017-01-07 22:13:21
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
Bolko <suryga@gmail.com> Wrote in message:
Proszę poprawcie mnie jeśli źle piszę
W tym momencie nie ma oprogramowania które fizycznie uszkodziłoby komputer.

Przecież napisany przez deweloperów spoza kręgu "certified by M$"
 program może sprawić przepalenie pikseli, w laptopie  poluzowanie
 zawiasów od ekranu, wypadnięcie klawiszy w klawiaturze, a poprzez
 zasilacz: rozwalenie najbliższej stacji transformatorowej co
 pozbawi energii elektrycznej całego dystryktu i wywoła szereg
 pożarów.
Jak widać, gwarancja jako taka to małe piwo, jak w zakupionym np w
 sklepie dla idiotów laptop z JEDYNIE legalnym systemem
 operacyjnym - skasujesz ten system i zastąpisz go linuksem
 wówczas możesz stanąć wobec perspektywy wypłacenia mieszkańcom
 okolic bardzo wysokich odszkodowań za straty które ponieśli w
 wyniku opisanych kataklizmów, oraz dodatkowo GIGANTYCZNYCH
 odszkodowań "GIGANTOWI z Redmond" za straty moralne i
 zniesławienie.

W tym momencie nie ma oprogramowania które fizycznie uszkodziłoby smartfon.

Jak to, od wyjątkowo dobranych instrukcji kodu może telefon wygiąć
 się, mogą fizyczne przyciski wyskoczyć, wyświetlacz może popsuć
 się,  wodoszczelny telefon od wody  może mieć zwarcia, i jak
 tutaj kolega wspomniał część obudowy może odkleić się - są to
 autentyczne przypadki nie uznania przez serwisy gwarancyjne, o
 których ludzie skarżyli się na forach.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-07 22:57:55
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
[...]

W Polsce jebią Polaków na potęgę:

- wersje poszczególnych modeli przeznaczonych "na Polskę" są
 okrojone w specyfikacjach i jednocześnie droższe - w porównaniu
 np. do Niemiec (przykładowo: Huawei P9 lite, polski ma o 1GB
 mniej RAMu i jest o 100zł droższy niż sprzedawane w
 Niemczech)

- w Polsce mamy dwóch dostawców kanałów na platformie satelitarnej
 i żaden nie oferuje karty abonenckiej która by chodziła na
 dekoderze kupionym niezależnie, np z Enigmą itp,
 podczas gdy np w Niemczech jest to bardzo popularne i rynek
 takich dekoderów jest niezwykle bogaty, jest szereg wydawnictw,
 kanałów tematycznych przeznaczonych dla hobbystów lubiących
 majstrować w swych dekoderach

.... (przykładów można mnożyć)
albo wreszcie:

- w Niemczech jest respektowana dyrektywa Komisji Europejskiej
1999/44/CE z której wynika że modyfikacje software'owe nie mogą
 wpływać na zobowiązania gwarancyjne dotyczące sprzętu i po
 stronie producenta każdorazowo jest obowiązek udowodnić że
 ingerencja użytkownika w oprogramowanie spowodowała usterkę
 SPRZĘTOWĄ, więc takiego Knox'a Samsung może sobie tam
 wsadzić!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=68784788
Wątek w newsgroups: http://tinyurl.com/z5slarq

Polacy są spolegliwi jak widać i kiedy bóg z serwisu gwarancyjnego
 orzekł: "Knox nabity to naprawa zasilacza = 1000zł"
to klient z podkulonym ogonem pospiesznie się wycofuje, przecież
 dyrektywy Komisji Europejskiej w Polsce nie obowiązują,
może za wyjątkiem tych co nakazują likwidację stoczni tp.

 -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-07 22:08:52
Autor: masti
ktĂłry telefon?
Yerine Ictimai wrote:

[...]

sprzedają to co klient chce kupić.

Data: 2017-01-07 23:15:14
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
masti <gone@to.hell> Wrote in message:
W Polsce jebią Polaków na potęgę:

sprzedają to co klient chce kupić.

Jednak raczej co rynek mu oferuje (nie co "chce" ale co "może"),
 ale rynek w Polsce widać nadal jest jakiś chory, raczej bez
 przymiotnika "wolny"

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-07 22:18:08
Autor: masti
ktĂłry telefon?
Yerine Ictimai wrote:

masti <gone@to.hell> Wrote in message:
W Polsce jebią Polaków na potęgę:

sprzedają to co klient chce kupić.

Jednak raczej co rynek mu oferuje (nie co "chce" ale co "może"),

a dlaczego to oferuje? Bo tacy są klienci, którzy szukają najtańszego.
co widać wyraźnie na tej grupie. zażarte dysksujse gdzie abo o złotówkę
taniej

 ale rynek w Polsce widać nadal jest jakiś chory, raczej bez
 przymiotnika "wolny"

naprawdę? kto zabrania konkurencji dać czegoś lepszego?

Data: 2017-01-08 20:05:05
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
Yerine Ictimai wrote:

[...]

Widać Polacy są bogatsi od Niemców i dlatego mogą płacić więcej te
 same produkty.

 ale rynek w Polsce widać nadal jest jakiś chory, raczej bez
 przymiotnika "wolny"

naprawdę? kto zabrania konkurencji dać czegoś lepszego?

Powiedz, do wolność rynkowej jak ma się fakt, że w państwie
 unijnym graniczącym z Polską te same produkty są tańsze i lepiej
 wyposażone? Jak w pysk, jakiś pośredniczący tutaj chce podwójnie
 zarobić!!! Pośredniczący mający monopolistyczną pozycję w Polsce, albo kartel
 zmowy cenowej.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-08 20:30:59
Autor: masti
ktĂłry telefon?

Yerine Ictimai wrote:

[...]

normalnie. Są klienci to się ich doi.

Pośredniczący mający monopolistyczną pozycję w Polsce, albo kartel
 zmowy cenowej.

kto ma monopol na wszystkie produkty?

Data: 2017-01-08 23:11:01
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
masti <gone@to.hell> Wrote in message:
 wyposażone? Jak w pysk, jakiś pośredniczący tutaj chce podwójnie
 zarobić!!!

normalnie. Są klienci to się ich doi.

W czym się różnią klienci w Polsce od klientów w Niemczech, tym że
 są bogatsi i mogą tolerować WYŻSZE ceny tych samych
 produktów?
Albo może wybaczalnoscią jak zadowalają się droższymi wersjami o
 słabszych parametrach?

kto ma monopol na wszystkie produkty?

Trust

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-09 13:43:59
Autor: masti
ktĂłry telefon?
Yerine Ictimai wrote:

[...]

a to już pytanie do marketingowców

kto ma monopol na wszystkie produkty?

Trust

aha. a nie cykliści?

Data: 2017-01-09 21:00:53
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
masti <gone@to.hell> Wrote in message:
kto ma monopol na wszystkie produkty?

Trust

aha. a nie cykliści?

Masoneria w porozumieniu z Kosmitami ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-07 23:14:03
Autor: atm
który telefon?

[...]

Opisz proszę swoje boje z Samsungiem bądź inną firmą mającą związek z telefonami tutaj. Będzie to stanowiło dobry materiał dla innych osób. Poważnie.
Mi odechciało się przecierania szlaków. Skończyło na kontakcie mailowym i telefonicznym z Samsung Polska, gdzie po kilukrotnej wymianie korespondencji, dowiedziałem się że zasady gwarancji jasno informują, iż ingerencja w oprogramowanie narusza zasady anulując ją. Nie mam czasu ani ochoty walczyć dalej. Poza tym akurat gwarancja chyba jest świadczeniem dobrowolnym i to producent ustala zasady jej realizowania?

Telefonu się pozbyłem, nie mogłem zdzierżyć w S5 tych tandetnych srebrnych ramek. Stabilność telefonu (być może jedynie tego egzemplarza też pozostawiała do życzenia). Rozważałem zakup S7, ma właściwie wszystko czego potrzebuję. W roota z pewnością nie bawiłbym się - od kiedy pojawiła się systemowa możliwość kontroli uprawnień straciło to dla mnie sens. Jednak ten metro wygląd i wsadzanie drugiego szkła, które podwaja ryzyko uszkodzenia telefonu spowodowały, że póki co odpuściłem sobie ten telefon. Dam teraz szansę Moto X Force, podoba mi się od premiery.

Do Samsunga jako takiego żalu nie mam, było jasno napisane; natomiast w przypadku innych napraw gwarancyjnych ich sprzętu wszystko przebiegało sprawnie.

Data: 2017-01-07 23:21:07
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
ani ochoty walczyć dalej. Poza tym akurat gwarancja chyba jest świadczeniem dobrowolnym

Jednak raczej: gwarancja jest częścią umowy zawieranej z klientem
 w chwili zakupu,
 a umowa jest owszem dobrowolna, zarówno dla klienta jak i oferenta,
ale tylko PRZED jej zawarciem,
ponieważ już PO zawarciu UMOWY jako takiej
jej realizacja jest niestety obowiązkowa!

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-07 23:26:42
Autor: atm
który telefon?
On 07.01.2017 23:21, Yerine Ictimai wrote:
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
[...]

Czyli wszystko się zgadza: to co jest zawarte w gwarancji jest świadczeniem zdefiniowanym przez producenta telefonu, dobrowolnym zobowiązaniem się. Ja się świadomie na to zgodziłem; zresztą te same uwagi odnośnie utraty gwarancji w przypadku modyfikacji oprogramowania widziałem również u innych producentów. To co odróżnia obecne telefonu Samsunga od wiekszości konkurencji do nieodwracalność modyfikacji.

Data: 2017-01-08 00:57:28
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
[...]

Ale każda umowa przecież musi być zgodna z obowiązującym prawem,
 np swojej nerki legalnie w EU sprzedać nie możesz,
supermarkety kiedyś wywieszały swoje regulaminy że nie wolno
 wchodzić z plecakiem (a okazało się to bezprawne)
 itp.
A w sprawie gwarancji wypowiadają się dyrektywy Komisji Europejskiej,
Samsung może krzyczeć jak to Knox pozbawi go obowiązków związanych
 ze swoją działalnością sprzedażową, ale są to puste słowa wobec
 każdego sądu.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-08 10:30:35
Autor: atm
który telefon?

[...]

Dlatego zachecam Cie do wyegzekwowania tego w sądzie.
Przetrzesz szlak w tej kwestii.
Jak wspomnialem ja nie mam na takie sprawy ochoty i czasu, wole zaglosowac portfelem. Zreszta jesli root jest dla Ciebie istotny mozesz tez wrzucic tutaj liste producentow telefonow, ktorzy pozwalaja modyfikowac system w czasie trwania gwarancji bez jej utraty. Przy okazji gdzies wyczytalem, ze nawet w przypadku wynalazkow typu Xiaomi trzeba od nich uzyskac zgode na modyfikacje systemu, zeby zachowac gwarancje. OnePlus chyba nie robi na tym polu problemow.

Data: 2017-01-08 19:12:51
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
zaglosowac portfelem. Zreszta jesli root jest dla Ciebie istotny mozesz tez wrzucic tutaj liste producentow telefonow, ktorzy pozwalaja modyfikowac system w czasie trwania gwarancji bez jej utraty.

Przykładowo w Sony Xperia można tak, że łatwo przywrócić stan
 telefonu sprzed odblokowania bootloader'a. Widać Sony
 zabezpieczył jakoś połowicznie, chcę wierzyć że celowo: pozwala
 ingerować tym użytkownikom którzy "wiedzą co robią"
 :)

Przy okazji gdzies wyczytalem, ze nawet w przypadku wynalazkow typu Xiaomi trzeba od nich uzyskac zgode na modyfikacje systemu, zeby zachowac gwarancje.

A to ładnie, podstawa konstruktywna, i co te zgody przyznają z
 automatu?

OnePlus chyba nie robi na tym polu problemow.

Popieram, przydałby się jakiś ranking modeli pod względem ROOTa
 (powszechnie dostępny żeby każdy zainteresowany o nim
 wiedział)
Przykładowo, portale typu mGSM.pl, gsmarena.com itd powinny
 dołączyć o tym informacje przy każdym specyfikowanym przez siebie
 telefonie, żeby przy porównaniu modeli telefonów jasno można
 widzieć :)

--
How...

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-08 12:03:02
Autor: re
który telefon?

Użytkownik "atm"

[...]

-- -
A ta dyrektywa chyba dotyczy konsumenckiej rękojmii.

Data: 2017-01-08 18:13:23
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
"re" <re@re.invalid> Wrote in message:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=68784788

A ta dyrektywa chyba dotyczy konsumenckiej rękojmii.

Jeżeli nawet tym lepiej, chodzi o reklamacje z tytułu tzw.
 "niezgodności towaru z umową"?
Wtedy już w ogóle zero dyskusji o Knox'ie i wybuchach na słońcu.

Przykładowo, przepalone piksele, produkt jest wadliwie
 wyprodukowany, zanosisz z reklamacją, wymieniają co na
 pełnosprawny.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-07 22:56:48
Autor: atm
który telefon?
On 07.01.2017 21:39, Bolko wrote:
[...]

Jesli przywrocisz KNOXa do stanu fabrycznego zapewne mozesz liczyc na wielki "szacun" na forach zwiaznanych z custom ROMami i bootloaderami.
A co tracisz? Np mozliwosc uzycia telefonu w systemie KNOX, ktory zapewnia bezpieczenstwo i administrowanie danymi w telefonach uzytkowanych biznesowo.
Poza tym przypuszczalnie usluga Samsung Pay idzie do kosza, wiec to nie jest tak, ze wgrasz ponownie stock ROM i wszysto wroci do pierwotnego stanu. Telefon zostaje nieodwracalnie zmodyfikowany.

Data: 2017-01-07 23:10:11
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
Np mozliwosc uzycia telefonu w systemie KNOX, ktory zapewnia bezpieczenstwo i administrowanie danymi w telefonach uzytkowanych biznesowo.

Aha, więc widać knox jest po to aby służyć użytkownikom do czegoś
 dobrego,  gdzieś w wielkim świecie,
ale w Polsce ma jedyne zastosowanie do "wpuszczania w maliny"
 klientów chcących czegoś od serwisów gwarancyjnych.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-07 23:17:39
Autor: atm
który telefon?
On 07.01.2017 23:10, Yerine Ictimai wrote:
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
[...]

Dlaczego ma sprzedawcę interesować czy sprzedawany przez niego samochod bedzie użytkowany do przewozu papieru toaletowego czy papierów wartościowych? Kupujesz towar z okreslonymi cechami i funkcjami, mozesz sie na to nie zgodzic nabywajac produkt konkurencji. Rownie dobrze moglbys usunac irytujace uszczelki bo nie korzystasz z wodoszczelnosci, moze gdzies tam na Karaibach, lub wydlubac NFC bo nie planujesz tego wykorzystac.

Data: 2017-01-08 12:45:55
Autor: re
który telefon?

Użytkownik "atm"

[...]

No i w czym problem ?

Data: 2017-01-10 16:59:30
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
Jak dla mnie w zasadzie nie ma potrzeby obecnie rootowac telefonu. Sporo zmienilo sie w Androidzie od kilku lat.

Właśnie mam nowego A5'16 na gwarancji, i chcę na razie poczekać z
 ROOTem i custom ROMami (po prostu widzę że stock'owe wyposażenie
 w tym modelu rzeczywiście jest wyjątkowo sensowne i bardzo dobrze
 zoptymalizowane i  custom zaoferuje coś lepszego?)

Jedyny problem z ROOTem (a raczej jego brakiem) który jak na razie
 mnie boli to jak przenieść ustawienia i dane MASY APEK z innego
 telefonu/tabletu (inna wersja Android'a, np. KittyKat, na MM,
 inny producent, np. Xperia, Huawei, HTC)?

Przy ROOT'cie to TitaniumBackup idealnie do tego nadaje się, ale tak?

Przy pierwszym włączeniu A5'16 Android pytał się czy chcę
 przenieść dane z innego telefonu, ale teraz w opcjach darmo
 szukam tej funkcji. Jak do tego wrócić i czy to akurat pomoże w
 tej kwestii (może tylko chodziło o kontakty i sms-y, raczej niż
 settings aplikacji third-party?)?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-11 23:14:32
Autor: atm
który telefon?

[...]

Nie wiem na ile to bedzie pomocne: w opcjach synchronizacji jest pozycja "Dane aplikacji". Byc moze to przeniesie czesc ustawien. Poza tym, masz tak duzo tech spersonalizowanych ustawien, ze warto o to walczyc? Moze czysty start bylby lepszy niz wrzucanie ustawien, ktore byc moze w niesprzyjajacych okolicznosciach beda mogly stwarzac problemy?

Wracajac do roota na chwile: zainteresowalem sie platnosciami typu Android Pay. Co w warunkach korzystania?

  Aby korzystać z Android Pay, dodaj kartę banku, który oferuje ten rodzaj płatności.
o Twoje dane są chronione. W aplikacji Android Pay nigdy nie udostępniamy prawdziwego numeru Twojej karty. Korzystamy z wirtualnego numeru konta, aby chronić Twoje dane.
o Android Pay jest dostępny na wszystkich urządzeniach z Androidem, które nie są zrootowane (KitKat 4.4 i nowsze).

Data: 2017-01-11 23:51:52
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
[...]

Aha, ale czym właściwie jest Android Pay, jest przydatny w
 polskich warunkach i dlaczego, i czy ewentualne korzyści z niego
 wynikające są więcej warte niż zalety biorące się ze
 zROOT'owanego telefonu?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-12 00:05:02
Autor: atm
który telefon?
On 11.01.2017 23:51, Yerine Ictimai wrote:
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
[...]

Moj drogi, Internet zamkneli?
https://www.youtube.com/watch?v=bUZF6_V5vvQ

Poki co rewelacja to to nie jest ale wyglada obiecujaco.
Chodzi mi o to, ze root zaczyna komplikowac zycie w zakresie codziennych czynnosci zwiazanych z np wspomnainymi platnosciami.
Nie pamietam tez czy uposledza pobieranie aktualizacji bezpieczenstwa w Samsungu. Nie wspominajac juz o KNOX i gwarancji. Twoj model wyposazony jest w KNOXa, bo nie wiem czy kazdy ichni smartfon to ma?

Data: 2017-01-12 01:01:03
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
[...]

Jejku,a cóż Ty walczysz tak z tym ROOTem?
Jak na razie, root jest więcej wart niż te wątpliwe atrakcje
 stock'owe, przykładowo: uporządkowanie wakelock'ów.

Większość ludzi chyba potwierdzi, że dłużej działająca bateria
 jest dla nich bardziej warta niż Android Pay :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-12 01:06:19
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in message:
Większość ludzi chyba potwierdzi, że dłużej działająca bateria
 jest dla nich bardziej warta niż Android Pay :)

Albo reklamy.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-05 22:05:25
Autor: ToMasz
ktĂłry telefon?
W dniu 05.01.2017 o 21:25, Yerine Ictimai pisze:
[...]

lenovo k5 antutu na YT daje rezultaty w okolicy 35 tyś. bida. Może nie z nędzą ale bida. jak na zabawkę za darmo - spoko. ale jak masz za to płacić - "dałbym se siana". Ostatnio licytowałem galaxy s5, poszedł za 400zł a jest zdecydowanie szybszy.
ToMasz

Data: 2017-01-05 21:28:29
Autor: z
który telefon?
Data: 2017-01-05 22:48:38
Autor: Yerine Ictimai
który telefon?
z <z@z.pl> Wrote in message:
Xiaomi Redmi 3S 32GB Dual SIM LTE
http://www.x-kom.pl/p/331539-smartfon-telefon-xiaomi-redmi-3s-32gb-dual-sim-lte-dark-grey.html

W mGSM.pl większość ludzi krytykuje ten telefon, że bardzo dobra
 specyfikacja to tylko teoria bo słaba jakość wykonania jednak
 przeważa, wyświetlacz słaby (HDready na 5" ale można zobaczyć
 pojedyncze piksele), problemy z mikrofonem itp.
Jeżeli wady są software'ej natury to jeszcze można zrobić ROOTa i
 wiele naprawić, ale jeżeli hardware to już nie warto tego
 brać.
A jakie są Wasze opinie o tym telefonie?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-01-08 12:46:09
Autor: Kris