ktm 690 sm lc4 gasnie jak sie nagrzeje silnik ????

Data: 2014-02-05 18:54:31
Autor: ktm+690+sm
ktm 690 sm lc4 gasnie jak sie nagrzeje silnik ????
witam wszystkich. mam problem kupilem ktm 690 sm prestige 2009rok i jak jest zimny silnik odpala i chodzi dobrze ale jak juz polatam nim 20min i silnik sie nagrzeje i stane napszyklad na swiatlach silnik mi gasnie odpalam i musze dodac duzo gazu zeby normalnie ruszyc bo inaczej zgasnie na malych obrotach.??? 1 raz mam taki motor i nic o nim nie wiem:/ prosze o pomoc

Data: 2014-02-05 20:14:55
Autor: Johnny
ktm 690 sm lc4 gasnie jak sie nagrzeje silnik ????
napszyklad <, resztę szajsu pomińmy milczeniem

No dobra, pozwólcie, że ja zacznę wątek ;-)

Szproty golić, żółwie czesać, kury szczać  prowadzić ;-)

pozdrawiam Johnny

Data: 2014-02-06 01:07:36
Autor: Arbiter

Użytkownik "ktm+690+sm" <grzegorz485@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości news:6b90f79e74860c4684a693bbb640f552$1grupy.scigacz.pl...
[...]

moze za bogata mieszanka. tak przynajmniej mialem w gaźnikowym

Data: 2014-02-07 10:40:07
Autor: Szymon Machel
ktm 690 sm lc4 gasnie jak sie nagrzeje silnik ????

Noszz!
Czy użytkownicy tego, tam "ścigacza" nie posiadają
na klawiaturach znaków przestankowych? A może nie
wiedzą jak ich używać? Przecież nawet jak chciałoby
się odpowiedzieć sensownie to odpadasz podczas
próby deszyfracji. Ortografię odpuszczam - teraz
to wszędzie dyslektycy. Chociaż jak ja uczęszczałem
do szkół to się ich inaczej nazywało :-)
Ulżyło mi...
Szymon

-- -

ktm 690 sm lc4 gasnie jak sie nagrzeje silnik ????