ktm sx 125 1997

Data: 2017-01-31 22:34:20
Autor: N1
ktm sx 125 1997
Jeżeli masz czym opłacić transakcję, to się opłaca.

Data: 2017-02-01 15:46:15
Autor: bajus123
ktm sx 125 1997
N1 napisal

Jeżeli masz czym opłacić transakcję, to się opłaca.
 a ile by mi wyszło za to co napisałem około

Data: 2017-02-02 12:00:21
Autor: Budzik
ktm sx 125 1997
Użytkownik bajus123 srodablazej@_NOSPAM_wp.pl ...

Jeżeli masz czym opłacić transakcję, to się opłaca.
 a ile by mi wyszło za to co napisałem około

ROTFL

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2017-02-03 03:28:45
Autor: Akarm
ktm sx 125 1997
W dniu 2017-02-02 o 13:00, Budzik pisze:
Użytkownik bajus123 srodablazej@_NOSPAM_wp.pl ...

Jeżeli masz czym opłacić transakcję, to się opłaca.
 a ile by mi wyszło za to co napisałem około

ROTFL

Człowiek niby wie, czego można się z tego szamba spodziewać, ale nadal jest zaskakiwany.
Już, już, wydaje się, że z jakiś większym idiotą się nie zetknie, a tu zonk!
:D
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl