kto bombarduje?

Data: 2011-03-27 19:45:14
Autor: identifikator: 20040501
kto bombarduje?
tak przelotem usłyszałem, że ktoś kogoś tam zbombardował i wyzwolił ku demokracji masy... czy Ktoś tu może wie co się dzieje i może mi powiedzieć kto i kogo zbombardował? cienki jestem w polityce, ale sprawa mnie mocno interesuje.

Data: 2011-03-27 20:32:38
Autor: pluton
kto bombarduje?
[...]

no jak zawsze, co zli ( dobrzy) zbombardowali tych dobrych (zlych).

Nullification

kto bombarduje?