kto chętny na opony, warszawa, oraz podziękowanie za pomoc.

Data: 2009-07-18 09:09:18
Autor: kakmar
kto chętny na opony, warszawa, oraz podziękowanie za pomoc.
Będę zamawiał oponę w mynetmoto.com, wysyłka 20E, paczka może zawierać
do 3 opon, jest ktoś chętny na zakupy żeby złożyć się na wysyłkę?
miejsce wolne na 2 opony. Odbiór w warszawie.

Niniejszym jeszcze raz dziękuję Dobremu człowiekowi który sam z własnej
woli i chęci pomocy innym, zabrał mnie i motocykl z kapciem z ulicy i
zawiózł do serwisu. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-07-18 11:43:02
Autor: JP
kto chętny na opony, warszawa, oraz podziękowa nie za pomoc.
jakie beda koszty dostawy, bo wstepnie jestem zainteresowany

Data: 2009-07-18 11:43:55
Autor: JP
kto chętny na opony, warszawa, oraz podziękowa nie za pomoc.
eee o ja glupia cipa, wycofuje pyt, 20E calosc rozumiem?

Data: 2009-07-18 12:50:49
Autor: Kefir
kto chętny na opony, warszawa, oraz podziękowanie za pomoc.
Elou!
JP wrote:
jakie beda koszty dostawy, bo wstepnie jestem zainteresowany

Sianowny kolego. Koszt zostal podany w pierwszym zdaniu posta. Przy okazji przypominam: to nie jest czat ani forum lecz grupa dyskusyjna. Obowiazuja to zasady zwane Netykieta (link w mojej stopce). Zapoznaj sie z nimi i stosuj, bardzo prosze.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 & 660
znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

Data: 2009-07-18 13:16:28
Autor: JP

Użytkownik "Kefir" <k3f1r@op.pl> napisał w wiadomości news:h3s9e8$n61$1news.onet.pl...

Sianowny kolego. Koszt zostal podany w pierwszym zdaniu posta.
sianowny kolego, jakbys nie zauwazyl zaraz to zauwazylem i poslalem drugiego posta, wiec nie musisz mi zwracac uwagi na to co sam zauwazylem

Obowiazuja to zasady zwane Netykieta (link w mojej stopce). Zapoznaj sie z nimi i stosuj, bardzo prosze.

no nie rozpetuj zbednej dyskusji:)
chce sie dołaczyć do zamówienia i tyle

Data: 2009-07-18 13:23:44
Autor: nalesnik
JP wrote:
no nie rozpetuj zbednej dyskusji:)
chce sie dołaczyć do zamówienia i tyle

Z netykietą może być jeszcze to, że "wybrakowane" posty można wycofywać, no i stopka. Po za tym OK,
tak na 4-

:P

--
pozdr
nalesnik

Data: 2009-07-18 13:37:47
Autor: Piotr May
nalesnik pisze:
JP wrote:
no nie rozpetuj zbednej dyskusji:)
chce sie dołaczyć do zamówienia i tyle

Z netykietą może być jeszcze to, że "wybrakowane" posty można wycofywać, no i stopka. Po za tym OK,
tak na 4-

cycki opadaja...

Jak juz nie ma tradycyjnych troli to zawsze ktos musi znalezc powod "zeby dowalic", nawet jesli post jest na temat.

Naprawde sie az tak nudzicie? Pogoda za oknem rewelacyjna, idzcie pojezdzic.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-07-18 13:48:52
Autor: nalesnik
Piotr May wrote:
Naprawde sie az tak nudzicie? Pogoda za oknem rewelacyjna, idzcie pojezdzic.

Przepraszam Pana, już idę.

--
pozdr
nalesnik

Data: 2009-07-18 14:03:23
Autor: Kuczu
Piotr May pisze:

Pogoda za oknem rewelacyjna

No to zazdraszczam bo u mnie nie rewelacyjna a wrecz przeciwnie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-19 00:07:16
Autor: Kefir

Piotr May wrote:
nalesnik pisze:
JP wrote:
[...]

Chcialbys oglosic jakies zmiany regul w usenecie?

Data: 2009-07-19 01:59:23
Autor: JP

Użytkownik "Kefir" <k3f1r@op.pl> napisał w wiadomości news:h3th2j$ffl$1news.onet.pl...
Chcialbys oglosic jakies zmiany regul w usenecie?
 powiedziałbym wrecz przeciwnie - niechze kolega sie zastosuje do zasady nie zasmiecania watku postami nie na temat - bo poki co to jedynie moja odpowiedz miala cos z nim wspolnego - idz machac szabelka gdzie indziej, bardzo porsze...

Data: 2009-07-19 08:37:17
Autor: Jasio
Użytkownik "JP" napisał w wiadomości news:h3tnkr$ntk$1inews.gazeta.pl...

[...]

A kto Ty jesteś, synu?

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-07-19 09:39:13
Autor: Kuczu
kto chętny na opony, warszawa, oraz podziękowanie za pomoc.
Jasio pisze:

A kto Ty jesteś, synu?

Nastepny mlody gniewny :)

Data: 2009-07-19 11:17:56
Autor: Arni
kto chętny na opony, warszawa, oraz podziękowanie za pomoc.
Jasio pisze:

A kto Ty jesteś, synu?

Jan Paweł... bez numerka :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-07-19 11:40:11
Autor: de Fresz
On 2009-07-19 09:37:17 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

[...]

A jaki to pierdolenie ma związek z tytułowym wątkiem? Tęsknicie za zimą, czy tak tylko dla sportu rozkręcacie flejma, bo mało ich ostatnio było?

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-07-19 11:00:19
Autor: Jasio
Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości news:h3uplr$75i$1inews.gazeta.pl...
On 2009-07-19 09:37:17 +0200, "Jasio" said:

[...]

A co, Sebastian? Dawno o ęduro nie było?
Bom Cię długo tu nie widzał.

(:

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-07-19 13:17:33
Autor: de Fresz
On 2009-07-19 12:00:19 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

A co, Sebastian? Dawno o ęduro nie było?
Bom Cię długo tu nie widzał.

Nieee, szkoda mi ostatnio czasu na pitolenie, a interesujących wątków ontopicznych jest tu obecnie jak na lekarstwo. A skoro pogoda w miarę ok, to nie rozumiem po co tu koledzy wyładowują frustracje. Choć może jednak lepiej tu niż na drodze? Zresztą nieważne, dla mnie EOT.

Data: 2009-07-19 13:42:23
Autor: Jasio
Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości news:h3uvcd$3ak$1inews.gazeta.pl...
On 2009-07-19 12:00:19 +0200, "Jasio" said:

[...]

A nie aby dlatego, że się nie wysypiasz?

(:

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-07-19 12:05:15
Autor: kocyk
de Fresz wrote:
On 2009-07-19 09:37:17 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

[...]

Hehe, na 90 postow, ktore dzis mi sie sciagnely merytoryczne byly trzy. Fajne to forum, co to bedzie zima.
K.14.

Data: 2009-07-19 12:36:46
Autor: Kefir
kto chętny na opony, warszawa, oraz podziękowanie za pomoc.
EloU!
de Fresz wrote:
On 2009-07-19 09:37:17 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

[...]

Hehe, Twoj do jakiej kategorii zaliczyc?

Data: 2009-07-19 14:24:36
Autor: kocyk
kto chętny na opony, warszawa, oraz podziękowanie za pomoc.
Kefir wrote:
EloU!
de Fresz wrote:
On 2009-07-19 09:37:17 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

[...]

Do absolutnie niemerytorycznych, oczywiscie. Jak i ten.
Ale gwoli scislosci, czasem jakiemus swiezakowi odpowiem, jak sie nikt nie kwapi, ale ze starymi juz nie gadam, bo wam faktycznie cos sie robi na tym forumie, hehe.
K.14.

kto chętny na opony, warszawa, oraz podziękowanie za pomoc.