kto chce Mistrza?

Data: 2012-02-19 16:35:31
Autor: danpe_
kto chce Mistrza?
Bo na pewno nie Wisla.
Taka tradycja krakowska juz - zrob prezent przeciwnikowi.
Nie ma Wisla obrony na Mistrza, niestety.
Dziekuje panu panie Pajlic, spieprzaj pan na drzewo banany prostowac, a nie
wkurwiaj ludzi swoja morda na meczach pilki i koszykowki (tu w roli
wyzelowanego widza-lalusia).

Biton tez bezproduktywny zupelnie, Kirm jak zwykle, dobra gra przelozona
fatalnymi zagraniami - przeciez tylko temu, ze sedzia jest slaby
zawdzieczamy nieodgwizdanie karnego.

Wroce do Pajlicia, od dawna uwazam, ze robienie z pomocnika obroncy nie
jest dobrym pomyslem. Niestety Wisle odbijac sie bedzie teraz czkawka
decyzja, ze nie wzmacniamy obrony w okienku transferowym.

Graja, jak kiedys Legia - pamietam takie sezony, co Legia wygrywala z
czolowka, a wtopy miala z ciotami z konca tabeli, Wisla ma teraz podobnie.
O ile bedzie wygrywac z czolowka ;) BTW no to po tym meczu sprzedaz karnetow na pewno nie ruszy z kopyta. Kazdy
trzezwo myslacy piknik - kibic sukcesu zdaje sobie sprawe, ze 10 pkt do
Slaska to duzo, a warunkiem udanej pogoni bylo odrobienie dzisiaj 2 pkt.
danpe_
gg:827748

Data: 2012-02-19 17:04:18
Autor: CGC
kto chce Mistrza?
Dnia Sun, 19 Feb 2012 16:35:31 +0100, danpe_ napisał(a):

Biton tez bezproduktywny zupelnie, Kirm jak zwykle, dobra gra przelozona
fatalnymi zagraniami - przeciez tylko temu, ze sedzia jest slaby
zawdzieczamy nieodgwizdanie karnego.

Małek zdecydowanie był najskuteczniejszym obrońcą Wisły. Literalnie
wyciągnął piłkę z siatki po prawidłowym golu Sernasa i uratował karnego
Kirma. Z takim grajkiem nie można przegrać. --
CGC

Data: 2012-02-19 17:56:25
Autor: danpe_
kto chce Mistrza?
Dnia Sun, 19 Feb 2012 17:04:18 +0100, CGC napisał(a):

[...]

Malek co drugi mecz spierdoli.
On jest takim sedzia, jakim obronca Pajlic.

BTW Maleci - Kalu Uche II. Historia "ja z wami juz nie chce grac" chyba nic
Wisle nie nauczyla.
Ciekawe czy jest mozliwosc wywalenia pilkarza dyscyplinarnie + pozwanie go
do sadu za niewypelnianie obowiazkow.
Moskal wyjawil na konferencji prasowej, ze sie Malecki zdeklarowal, ze ma
Wisle w dupie.
A Reymana bedzie se buc pieprzony tatuowal. Powinni mu teraz te reke z
tautazem maczeta odciac publicznie na Rynku.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-02-19 18:00:37
Autor: yamma
kto chce Mistrza?
danpe_ wrote:
Bo na pewno nie Wisla.

My, kibice Legii, bardzo bysmy chcieli. Niestety, dziadzia Walter nie chce i na naszych checiach prawdopodobnie sie skonczy. Radovic kontuzja, Rybus kontuzja, Kosecki kontuzja, Novo niezgloszony i Skorza nie ma kim grac, bo dziadzia Walter mocno spal.
yamma

Data: 2012-02-19 18:04:32
Autor: DysoN
kto chce Mistrza?
W dniu 2012-02-19 18:00, yamma pisze:
danpe_ wrote:
[...]

To Walter zglasza pilkarzy do ekstraklasy?

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2012-02-19 18:34:01
Autor: yamma
kto chce Mistrza?
danpe_ wrote:
[...]

Nie byloby problemu, gdyby dziadzia zaskoczyl tydzien wczesniej, ze Skorza jednak slusznie domaga sie transferów.
yamma

Data: 2012-02-19 18:39:16
Autor: danpe_
kto chce Mistrza?

danpe_ wrote:
[...]

BTW naprawde piekne gole tracicie w Zabrzu.
Dobrze, ze u bukow nie stawiam - tutaj tezbym spudlowal.
Ty narzekasz na Waltera, ale co ja mam powiedziec? U nac nawet jak strzela
3 gole to obrona zarabie tylez samo.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-02-19 18:51:27
Autor: yamma
kto chce Mistrza?
danpe_ wrote:

Ty narzekasz na Waltera, ale co ja mam powiedziec? U nac nawet jak
strzela 3 gole to obrona zarabie tylez samo.

Tylko, że Skorża od początku transferowego okna domagał się dwóch ofensywnych piłkarzy a dziadzia to najzwyczajniej w świecie zlewał. Dziadzia Walter, wielki, kurwa, znawca piłki sądził, że młodymi zawojuje ligę.
yamma

Data: 2012-02-20 15:08:37
Autor: tomus_king
kto chce Mistrza?
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
danpe_ wrote:

> [...]

Tylko, że Skorża od początku transferowego okna domagał się dwóch ofensywnych piłkarzy a dziadzia to najzwyczajniej w świecie zlewał. Dziadzia Walter, wielki, kurwa, znawca piłki sądził, że młodymi zawojuje ligę.

Co tam ofensywni, kto zastąpi defensywnych?

Data: 2012-02-19 18:57:25
Autor: DysoN
kto chce Mistrza?
W dniu 2012-02-19 18:34, yamma pisze:

Skorza jednak slusznie domaga sie transferów.
yamma

No jak to przeciez sa az trzy (Rybus, Borysiuk i ktos tam jeszcze) :>

Data: 2012-02-19 19:01:04
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
kto chce Mistrza?
yamma wrote:
danpe_ wrote:
[...]

No; to że przegrali z Górnikiem, to oczywiście wina Waltera.

Data: 2012-02-19 21:19:01
Autor: danpe_
kto chce Mistrza?
Dnia Sun, 19 Feb 2012 19:01:04 +0100, Henryk "Plumski" Plumowski
napisał(a):

yamma wrote:
danpe_ wrote:
[...]

Wisla tez przerznela z Gornikiem, a nikt na Cupiala nie nadaje.
Nawalka robi tam niezla robote, jestem ciekaw nastepnych meczy Ruchu,
Zaglebia Lubin i GKS Belchatow. Sporo moze sie jeszcze w czolowce
pozmieniac.
danpe_
gg:827748

Data: 2012-02-19 21:58:50
Autor: yamma
kto chce Mistrza?
Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
yamma wrote:
danpe_ wrote:
[...]

Winą Waltera jest to, że powoli i systematycznie rozpierdala to, co się przez ostatnie półtora roku rodziło w cholernych bólach. Jeszcze raz powtarzam, Skorża od kilku miesięcy prosił i błagał o transfery 2 piłkarzy. Dopiero jak pieprznął kontraktem o stół i zagroził dymisją, to dopiero to dotarło do tych zakutych łbów z Wiertniczej.
A tak poza tym, z dobrze poinformowanych źródeł wiem, że szykuje się powtórka z rozrywki. A z jakiej rozrywki, to chyba sami się domyślacie. Na meczu ze Sportingiem była już nieśmiała próbka.
yamma

Data: 2012-02-20 08:04:19
Autor: danpe_
kto chce Mistrza?
Dnia Sun, 19 Feb 2012 21:58:50 +0100, yamma napisał(a):

[...]

Czyli?
Bylem w tym czasie w drodzen a Wisle.
Znow sie kibice obrazili na Waltera?

danpe_
gg:827748

Data: 2012-02-20 15:50:57
Autor: yamma
kto chce Mistrza?
danpe_ wrote:
[...]

O ile sobie przypominam było coś w rodzaju "ITI Biedronka - codziennie niskie ceny" czy coś w tym stylu.
yamma

Data: 2012-02-20 16:08:37
Autor: danpe_
kto chce Mistrza?
Dnia Mon, 20 Feb 2012 15:50:57 +0100, yamma napisał(a):

O ile sobie przypominam było coś w rodzaju "ITI Biedronka - codziennie niskie ceny" czy coś w tym stylu.
yamma

czy niskie trudno mi sie wypowiadac, nieczesto ogladam zawodnikow Legii.

 Natomiast jedno jest pewne - wielka WYPRZ trwa ;)

danpe_
gg:827748

kto chce Mistrza?