kto "customuje" w okolicach Bielska / Żywca ?

Data: 2010-02-05 07:15:19
Autor: bm
kto "customuje" w okolicach Bielska / Żywca ?
Witam,
dumam już powoli nad rozpoczynającym się sezonem i:

w moim bobberku drażni mnie jedna rzecz,
mam tyle stopki a ma ich nie być. Pierdoła no ale...

Czy znacie kogoś kto sprawiłby aby ów podnóżki znikły z ascetycznej
linii mego motocykla ?
Trza by wyciąć i zamalować :)

Kto mógłby się tym zająć w mojej okolicy ?

Do wysokiej półki customerów widniejących na łamach Internetu nie chce
uderzać,
albowiem dla nich poprawianie takich pierdołek to żadna atrakcja

pomożecie ?

Bożek Michał
vt1100

Data: 2010-02-06 12:22:39
Autor: Mateusz Mirski
W dniu 2010-02-05 16:15, bm pisze:
Czy znacie kogoś kto sprawiłby aby ów podnóżki znikły z ascetycznej
linii mego motocykla ?

Ja nie znam, ale na pewno ktoś OWE podnóżki zlikwiduje.

M.

kto "customuje" w okolicach Bielska / Żywca ?