kto dokonuje transakcji

Data: 2009-04-03 20:11:40
Autor: marfi
kto dokonuje transakcji
Użytkownik "olob kowalski" <bolo1975.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr5huo$lgm$1inews.gazeta.pl...
czy zwykły śmiertelnik może dostać dane kto jakie kupuje akcje chodzi mi o to
czy na giełdzie GPW w warszawie jest jawnym jakie transakcje są dokonywane
chodzi mi głównie o to kto czyli jaka instytucja ile czego kupuje

  Marzenie gangstera :)

--
marfi

Data: 2009-04-03 22:37:07
Autor: Barbara
kto dokonuje transakcji

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:gr5jkt$hs4$1atlantis.news.neostrada.pl...

| Użytkownik "olob kowalski" <bolo1975.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
| >

|  Marzenie gangstera :)
| -- | marfi

no nie do końca ;)
Ustawa dość ściśle mówi kto po jakim przekroczeniu % ma obowiązek powiadamiania, a także w każdym raporcie okresowym [finansowym] jest obowiązek podawania stanu posiadania ponad 5% a także każdej ilości jeśli chodzi o Zarząd i RN spółki.

Dane są w bazie TSG f-my CAIT a także na niektórych portalach finansowych, w tym GPWINFOSTREFA

pozdrówka :)
Barbara

Data: 2009-04-04 13:15:33
Autor: marfi
kto dokonuje transakcji
Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomości news:gr5s1r$ams$1news.dialog.net.pl...

> [...]

posiadania ponad 5% a także każdej ilości jeśli chodzi o Zarząd i RN spółki.

Ale tego nie robi giełda a posiadacz akcji.
Zresztą chyba byś nie chciała aby o ilości posiadanych w Twoim portfelu akcji mógł się dowiedzieć "człowiek z ulicy" :)

--
marfi

kto dokonuje transakcji