kto dostanie najtañsze ubezpieczenie pojazdu?

Data: 2015-07-30 13:58:09
Autor: J.F.
kto dostanie najtañsze ubezpieczenie pojazdu?
U¿ytkownik "ToMasz"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mpd1kq$o44$1@dont-email.me...
Ubezpieczyciele daj± nam ró¿ne stawiki ubezpieczeñ. w zale¿no¶ci od bezszkodowo¶ci  - sprawa jasna. ale pytaj± o wiek, przewo¿one w aucie dzieci... i setkê innych bzdur.
Czy mo¿ecie mi napisaæ kto, jaki cz³owiek dostanie najtañsze ubezpieczenie? Takie naprzyk³ad jak reklamuje pzu za 194z³?

Tego sie tak prosto nie da, ale
-kobieta ? Ponoc maja mniejsza wypadkowosc,
-wiek ~40 lat ... w kazdym badz razie nie 18, nie 20, powyzej 30.
-PJ od co najmniej ... 10 lat ?
-wyrobiona pelna znizka,
-posiadacz malucha czy ...cento, z silnikiem z najtanszej grupy,
-zamieszkaly gdzies na zadupiu ... bo w Warszawie to stawki najwyzsze.

Mozesz sie przejsc do agenta - oni miewaja proste tabele.
Albo skorzystac z jakiegos kalkulatora i zmieniac po jednym parametrze

J.

Data: 2015-07-30 15:32:32
Autor: Ergie
kto dostanie najtañsze ubezpieczenie pojazdu?
U¿ytkownik "J.F."  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:55ba1f8f$0$2189$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

W PZU swego czasu (nie wiem jak teraz) wp³yw mia³a te¿
- marka np. Fiat -30% a VW +30%
- posiadanie ma³ych dzieci

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2015-07-30 14:45:26
Autor: J.F.
kto dostanie najtañsze ubezpieczenie pojazdu?
U¿ytkownik "Ergie"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mpd91t$g3$1@node1.news.atman.pl...
[...]

W Allianz marka miala znaczenie, mieli 5 roznych grup, w najtanszej byl m.in polonez i ford.

- posiadanie ma³ych dzieci

Malych ? Czy raczej takich ~18 letnich - wiadomo, beda jezdzic :-)

J.

Data: 2015-07-30 17:48:49
Autor: Ergie
kto dostanie najtañsze ubezpieczenie pojazdu?
U¿ytkownik "J.F."  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:55ba2aa4$0$27508$65785112@news.neostrada.pl...

- posiadanie ma³ych dzieci

Malych ? Czy raczej takich ~18 letnich - wiadomo, beda jezdzic :-)

Ma³e powoduj± zni¿kê. Pewnie ze statystyk im wysz³o ¿e po zostaniu ojcem/matk± spada wypadkowo¶æ.

A du¿e "dzieci" powoduj± zwy¿kê ale tylko gdy siê je poda. W PZU to siê nazywa wiek najm³odszego u¿ytkownika czy jako¶ tak.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2015-07-30 18:30:43
Autor: Liwiusz
kto dostanie najtańsze ubezpieczenie pojazdu?
W dniu 2015-07-30 o 14:45, J.F. pisze:
Użytkownik "Ergie"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
Użytkownik "J.F."  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

W PZU swego czasu (nie wiem jak teraz) wpływ miała też
- marka np. Fiat -30% a VW +30%

W Allianz marka miala znaczenie, mieli 5 roznych grup, w najtanszej byl
m.in polonez i ford.

- posiadanie małych dzieci

Malych ? Czy raczej takich ~18 letnich - wiadomo, beda jezdzic :-)

Z małymi się jeździ ostrożniej. Statystycznie.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-30 15:53:13
Autor: m4rkiz
"Ergie" <ergie@spam.pl> wrote in message news:mpd91t$g3$1node1.news.atman.pl...
W PZU swego czasu (nie wiem jak teraz) wp³yw mia³a te¿
- marka np. Fiat -30% a VW +30%

ztcp w mtu oferty dla 2 litrowego bmw i 2 litrowej xsary roznily mi
sie o cos okolo 30%

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-07-30 18:30:14
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-07-30 o 13:58, J.F. pisze:
Mozesz sie przejsc do agenta - oni miewaja proste tabele.

Chyba cię Bóg opuścił. Tego się nijak nie liczy w tabelach. Są dość
toporne programy komputerowe do tego - tak że jedno liczenie to z 15
minut. A jakbyś chciał przeliczyć całą gamę, to ze 2 godziny.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-30 18:53:52
Autor: J.F.
kto dostanie najtańsze ubezpieczenie pojazdu?
Użytkownik "Liwiusz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mpdjen$ug1$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Dlatego wlasnie do agenta - myslisz, ze on ma czas aby marnowac 15 minut na jedno liczenie ?
Maja prosta tabelke i leca do nastepnego.

No chyba ze sie myle i komputery wyparly juz proste tabelki nawet dla agentow ...

J.

Data: 2015-07-30 21:19:50
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-07-30 o 18:53, J.F. pisze:
[...]

Toż już pisałem, że chyba mentalnie żyjesz w roku 1990. Nikt, w tym i
agenci "na tabelach" nie pracuje.

I zresztą do kogo ktoś miałby pójść, jak nie do agenta? Przecież właśnie
tylko agenci (i brokerzy) mają monopol na zawieranie umów
ubezpieczeniowych. Przypadkowy Ziutek tego robić nie może.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-30 21:28:32
Autor: J.F.
kto dostanie najtańsze ubezpieczenie pojazdu?
Użytkownik "Liwiusz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mpdtco$kp1$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Taka tabelke widzialem jeszcze/juz 21 wieku.
Bodajze Allianz - juz sie zaczeli pytac klienta o wszystko, ale agenci mieli prostsze metody.

I zresztą do kogo ktoś miałby pójść, jak nie do agenta? Przecież właśnie
tylko agenci (i brokerzy) mają monopol na zawieranie umów
ubezpieczeniowych. Przypadkowy Ziutek tego robić nie może.

Ja tam od dawna zawieram przez internet ...

J.

Data: 2015-07-30 22:30:51
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-07-30 o 21:28, J.F. pisze:

[...]

Znaczy siÄ™ podpisujesz umowÄ™ z internetem? Szacun ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-07-30 21:45:04
Autor: re
kto dostanie najtańsze ubezpieczenie pojazdu?

Użytkownik "J.F."

[...]

-- -
Hehe, zapytałem o ofertę na mój samochód i ... dali ofertę na inny bo w systemie go mieli a mojego nie. Dopiero mają wprowadzić.

kto dostanie najtañsze ubezpieczenie pojazdu?