kto dostanie najtańsze ubezpieczenie pojazdu?

Data: 2015-07-30 22:14:31
Autor: Irokez
kto dostanie najtańsze ubezpieczenie pojazdu?
W dniu 2015-07-30 o 13:27, ToMasz pisze:
witam
Ubezpieczyciele dają nam różne stawiki ubezpieczeń. w zależności od
bezszkodowości  - sprawa jasna. ale pytają o wiek, przewożone w aucie
dzieci... i setkę innych bzdur.
Czy możecie mi napisać kto, jaki człowiek dostanie najtańsze
ubezpieczenie? Takie naprzykład jak reklamuje pzu za 194zł?

A kto to reklamował się w TV z dodatkowymi 30% zniżki? Nie pamiętam bo na reklamach mam już odruch wciskania MUTE (chyba o to chodziło idiotom od marketingu co to reklamy puszczają głośniej).

No bo jak ja mam 70%, to z tymi dodatkowymi będę miał 100%.
Przechodzę :)

A poza tym co napisałeś może mieć znaczenie plus marka auta, miasto itp itd.

--
Irokez

Data: 2015-07-31 08:17:25
Autor: Big Jack
kto dostanie najtańsze ubezpieczenie pojazdu?
W wiadomości
*Irokez* napisał(-a):

[...]

Żart oczywiście  :) Ale z tymi %% to jest istne ogłupianie ludzi. Klienta powinna obchodzić ilość PLN, a nie %%, bo więcej tych ostatnich wcale nie musi znaczyć mniej tych pierwszych. Tylko nie wszyscy sobie to uświadamiają.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2015-07-31 10:50:42
Autor: Maciek
W dniu 2015-07-31 o 08:17, Big Jack pisze:
[...]
Dokładnie. Czekam na oferty 99% zniżki, oczywiście przy składce
podstawowej 200000 PLN ;-)

Maciek

Data: 2015-08-01 14:53:31
Autor: Big Jack
*Maciek* napisał(-a):

Dokładnie. Czekam na oferty 99% zniżki, oczywiście przy składce
podstawowej 200000 PLN ;-)

Chyba na ciągnik siodłowy, bo na osobówkę to składka byłaby raczej mało atrakcyjna :P

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

kto dostanie najtańsze ubezpieczenie pojazdu?