kto ile

Data: 2012-12-13 15:50:12
Autor: mbut
kto ile
No to koledzy kto ile przejechał w tym roku. Zacznę od siebie. Mam w tej chwili na liczniku ok 7000km
Ciekawy jestem kto ile "namachał";)
pozdr

Data: 2012-12-13 15:54:55
Autor: mbut
kto ile
W dniu 12-12-13 15:50, mbut pisze:
No to koledzy kto ile przejechał w tym roku. Zacznę od siebie. Mam w tej
chwili na liczniku ok 7000km
Ciekawy jestem kto ile "namachał";)
pozdr
Oj moja nieuwaga przeoczyłem panien.....przepraszam

Data: 2012-12-13 07:25:03
Autor: rmikke
kto ile
W dniu czwartek, 13 grudnia 2012 15:54:55 UTC+1 u¿ytkownik mbut napisa³:
W dniu 12-12-13 15:50, mbut pisze:
> No to koledzy kto ile przejecha³ w tym roku. Zacznê od siebie. Mam w tej
> chwili na liczniku ok 7000km
> Ciekawy jestem kto ile "namacha³";)
> pozdr
Oj moja nieuwaga przeoczy³em panien.....przepraszam

Przeoczy³e¶ te¿, ¿e istnieje ju¿ w±tek "ile km w tym sezonie?".

Niejaki mbut go za³o¿y³, nie wiem, czy kojarzysz go¶cia...

==========================================================================From: mbut <m...@wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.rowery
Subject: ile km w tym sezonie?
Date: Mon, 05 Nov 2012 21:06:14 +0100
Path: ha8ni171138wib.1!nntp.google.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!216.196.98.146.MISMATCH!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!news.mccarragher.com!news.grnet.gr!newsfeed.CARNet.hr!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!feed.xsnews.nl!border-2.ams.xsnews.nl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.supermedia.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail

Witam wszystkich bikerów
Ciekawy jestem ile przejechali¶cie do tej pory w tym oczywi¶cie roku?

ja dobi³em do 6000 km

From: mbut <m...@wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.rowery
Date: Mon, 05 Nov 2012 21:06:14 +0100
[...]

to w³a¶nie ja jestem, cholera zdublowa³em przepraszam

Data: 2012-12-13 21:37:52
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
kto ile
W dniu 2012-12-13 18:33, mbut pisze:> W dniu 12-12-13 16:25, rmikke pisze:
> [...]

W dodatku jeszcze siê pospieszy³e¶, jeszcze kilkana¶cie dni rowerowania w tym roku.

Seco

Data: 2012-12-13 23:35:19
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
kto ile
W dniu 2012-12-13 21:37, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

W dodatku jeszcze siê pospieszy³e¶, jeszcze kilkana¶cie dni rowerowania
w tym roku.

I mia³ byæ :-) ale zapomnia³em :-)

Pozdrawiam

Seco

Data: 2012-12-15 18:00:53
Autor: mbut
kto ile
pisze:
Mam w

W dodatku jeszcze siê pospieszy³e¶, jeszcze kilkana¶cie dni rowerowania
> [...]

co tak wszystko tu ucich³o?

Data: 2012-12-15 09:24:43
Autor: Ignac
kto ile
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 18:00:53 UTC+1 u¿ytkownik mbut napisa³:

co tak wszystko tu ucich³o?

Zobaczyli Twój przebieg i ich zamurowa³o :)

Data: 2012-12-15 18:54:00
Autor: mbut
kto ile
W dniu 12-12-15 18:24, Ignac pisze:
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 18:00:53 UTC+1 u¿ytkownik mbut napisa³:

co tak wszystko tu ucich³o?

Zobaczyli Twój przebieg i ich zamurowa³o :)

Wiem na pewno, ¿e mój przebieg w stosunku do innych to bardzo s³aby, dobra nie ma chêtnych to zamykamy temat i koniec.
pozdr

Data: 2012-12-15 19:34:58
Autor: biodarek
kto ile
W dniu 2012-12-15 18:24, Ignac pisze:
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 18:00:53 UTC+1 użytkownik mbut napisał:

co tak wszystko tu ucichło?

Zobaczyli Twój przebieg i ich zamurowało :)

Mnie zamurowało. Nie myślałem, że da się tyle kilometrów uzbierać na promenadzie ;)

A prawdziwi rowerzyści jeżdżą w tej chwili na rowerach:
http://maratony.home.pl/masakra/

Przy komputerach zostali tylko chłopcy-trenażerowcy, francuskie pieski co jeżdżą w garażach podziemnych i inne wymoczki ;)

--
biodarek

Data: 2012-12-15 10:45:57
Autor: Wilk
kto ile
On 15 Gru, 19:34, biodarek <darkm_usu...@poczta.onet.pl> wrote:

Przy komputerach zostali tylko ch³opcy-trena¿erowcy, francuskie pieski
co je¿d¿± w gara¿ach podziemnych i inne wymoczki ;)

Zapomnia³e¶ jeszcze o ludziach precla...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-12-15 19:55:56
Autor: biodarek
kto ile
W dniu 2012-12-15 19:45, Wilk pisze:
On 15 Gru, 19:34, biodarek <darkm_usu...@poczta.onet.pl> wrote:

Przy komputerach zostali tylko chłopcy-trenażerowcy, francuskie pieski
co jeżdżą w garażach podziemnych i inne wymoczki ;)

Zapomniałeś jeszcze o ludziach precla...

Tym postem potwierdziłeś, że nie jesteś prawdziwym rowerzystą :)

--
biodarek

Data: 2012-12-15 11:16:19
Autor: Wilk
kto ile
On 15 Gru, 19:55, biodarek <darkm_usu...@poczta.onet.pl> wrote:

Tym postem potwierdzi³e¶, ¿e nie jeste¶ prawdziwym rowerzyst± :)

Ja jestem po prostu rzadko spotykan± hybryd± - czyli du¿o je¿d¿±cym
cz³owiekiem precla; a to ju¿ wymieraj±cy gatunek ;)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-12-15 11:19:17
Autor: Ignac
kto ile
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 19:34:58 UTC+1 u¿ytkownik biodarek napisa³:
W dniu 2012-12-15 18:24, Ignac pisze:

> W dniu sobota, 15 grudnia 2012 18:00:53 UTC+1 u¿ytkownik mbut napisa³:

> Zobaczyli Twój przebieg i ich zamurowa³o :)
 Mnie zamurowa³o. Nie my¶la³em, ¿e da siê tyle kilometrów uzbieraæ na promenadzie ;)

Zamiast siedzieæ w domu,rodzinie czas po¶wiêciæ ewentualnie
posiedzieæ w towarzystwie pilota przed telewizorem to nie,
Ten siê gdzie¶ szlaja po ¶wiecie i jeszcze poczucia humoru
do tego za grosz ni ma,najwy¿szy czas siê ustatkowaæ kolego.
No,a z tym to ju¿ przesada,bo ¿eby z Helu do Zakopca siê dostaæ to wystarczy chyba raz pojechaæ (ok.700km),a nie dziesiêæ razy :)

Data: 2012-12-15 19:46:45
Autor: mbut
kto ile
W dniu 12-12-15 19:34, biodarek pisze:
Mnie zamurowało. Nie myślałem, że da się tyle kilometrów uzbierać na
promenadzie
"Mnie zamurowało. Nie myślałem, że da się tyle kilometrów uzbierać na promenadzie"
  nie jeździmy na promenadzie tylko jesteÅ›my zorganizowanÄ… amatorskÄ… grupÄ… rowerowÄ…  a nasze trasy biegnÄ… po najcięższym terenie czyli lasy i drogi szutrowe a czÄ™sto bÅ‚otniste no i trochÄ™ na maratonach.
W każdy weekend "przelecimy" ok 100km

Data: 2012-12-15 19:54:24
Autor: biodarek
kto ile
W dniu 2012-12-15 19:46, mbut pisze:
[...]
drogi szutrowe a często błotniste no i trochę na maratonach.
W każdy weekend "przelecimy" ok 100km

Ano właśnie. Już kiedyś mi się wydawało, chyba przy "oponach zimowych", że masz problemy z liczbą pojedynczą i mnogą ;)

--
biodarek

Data: 2012-12-16 07:21:02
Autor: mbut
kto ile
W dniu 12-12-15 19:54, biodarek pisze:
[...]

chyba coś Ci się pomyliło

Data: 2012-12-16 11:21:35
Autor: Piecia aka dracorp
kto ile
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 19:34:58 UTC+1 u¿ytkownik biodarek napisa³:
A prawdziwi rowerzy¶ci je¿d¿± w tej chwili na rowerach:
http://maratony.home.pl/masakra/

Nawet nie wiedzia³em ¿e co¶ takiego jest organizowane. I to nawet blisko by³o. Ciekawe jak im siê je¼dzi³o, skoro od wczoraj przysz³o ocieplenie i zrobi³a siê jedna breja.
Ja dzisiaj dla odmiany biega³em po pla¿y, czê¶æ drogi na bosaka.

Data: 2012-12-16 21:21:51
Autor: biodarek
kto ile
W dniu 2012-12-16 20:21, Piecia aka dracorp pisze:
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 19:34:58 UTC+1 użytkownik biodarek napisał:
A prawdziwi rowerzyści jeżdżą w tej chwili na rowerach:
http://maratony.home.pl/masakra/

Nawet nie wiedziałem że coś takiego jest organizowane. I to nawet blisko było. Ciekawe jak im się jeździło, skoro od wczoraj przyszło ocieplenie i zrobiła się jedna breja.

Było anonsowane tutaj.
Są już wyniki wstępne. Trasę rowerową wygrał Wojtek - tytularny Harpagan i człowiek precla ;) Jeszcze jest Dominik z zaliczoną trasą pieszą TP50.

Ja dzisiaj dla odmiany biegałem po plaży, część drogi na bosaka.

A ja wczoraj "pojeździłem" 66km po Islandii a dzisiaj przeskoczyłem Pireneje i zaliczyłem 92km w górach Sierra de Guadarrama. Pogoda sprzyja ;)

--
biodarek

Data: 2012-12-16 22:17:55
Autor: Mike
kto ile
http://maratony.home.pl/masakra/
Nawet nie wiedziałem że coś takiego jest organizowane.

A mnie to tam zawsze kusiło NM i Harpagan, ale jakoś jak nie jeździłem mocniej przez jakiś czas, to nie było szans na dobry występ, a teraz jak trochę kręcę to zimowy koliduje z odpoczynkiem, a wiosenny z przygotowaniem do sezonu no i dupa ;) Takie imprezy chyba na emeryturę muszę sobie zostawić ;)

Ja dzisiaj dla odmiany biegałem po plaży, część drogi na bosaka.

A ja wczoraj "pojeździłem" 66km po Islandii a dzisiaj przeskoczyłem
Pireneje i zaliczyłem 92km w górach Sierra de Guadarrama. Pogoda sprzyja ;)

Mnie nie pobijecie, ja dziś wytrzymałem 4h na spinie ;)))

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2012-12-16 22:36:31
Autor: biodarek
kto ile
W dniu 2012-12-16 22:17, Mike pisze:
[...]

No nie... ale byłem blisko z 3:39h ;)

--
biodarek

Data: 2012-12-16 22:43:27
Autor: Mike
kto ile
Mnie nie pobijecie, ja dziś wytrzymałem 4h na spinie ;)))

No nie... ale byłem blisko z 3:39h ;)

Czas czasem, ale chodzi bardziej o poziom masochizmu jazdy na gumowej lali ;), no ale niestety pogoda taka że ani w tą ani we w tą, na szosę za mokro i przelotnie deszczowo, a w górach śnieg trochę też pozmywało i inauguracja sezonu biegówkowego musi poczekać...

Data: 2012-12-15 22:36:41
Autor: Ghost
kto ile

Użytkownik "mbut" <mbut@wp.pl> napisał w wiadomości news:kacpv1$sfl$1news.task.gda.pl...
No to koledzy kto ile przejechał w tym roku. Zacznę od siebie. Mam w tej chwili na liczniku ok 7000km
Ciekawy jestem kto ile "namachał";)
pozdr

32873936353,23 km

Data: 2012-12-16 07:24:25
Autor: mbut
kto ile
W dniu 12-12-16 07:22, mbut pisze:
[...]

czego ględzicie tylko piszcie kto ile przejechał, chyba,że Wy jesteście rowerzystami komputerowymi:), pewno nikt nawet roweru nie posiada:)

Data: 2012-12-16 10:53:45
Autor: Ghost
kto ile

[...]

jak nie? to ja i moj rower
http://blog.aktywnysmyk.pl/wp-content/uploads/2011/05/Rowerek-tr%C3%B3jkowy-PUKY-Ceety-akcja.jpg

Data: 2012-12-16 11:10:45
Autor: mbut
kto ile
W dniu 12-12-16 10:53, Ghost pisze:

[...]

no własnie takich rowerzystów to tu jest więcej;)

Data: 2012-12-16 11:22:19
Autor: Ghost
kto ile

Użytkownik "mbut" <mbut@wp.pl> napisał w wiadomości news:kak6n3$pi2$1news.task.gda.pl...
[...]

A to zle czy dobrze?

Data: 2012-12-16 11:28:49
Autor: Jacek Maciejewski
kto ile
Dnia Sun, 16 Dec 2012 11:22:19 +0100, Ghost napisa³(a):

A to zle czy dobrze?

A czy to dobrze czy to ¼le, to ka¿dy ch³opiec wiedzieæ powinien :)
--
Jacek

Data: 2012-12-16 14:18:39
Autor: Ghost
kto ile

U¿ytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1tm4rq10rmptn.1jjq7j8kuh6zx$.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 16 Dec 2012 11:22:19 +0100, Ghost napisa³(a):

A to zle czy dobrze?

A czy to dobrze czy to ¼le, to ka¿dy ch³opiec wiedzieæ powinien :)

No a jak ktory chlopiec dziewczeciem?

kto ile