kto ile

Data: 2012-12-13 15:54:55
Autor: mbut
kto ile
W dniu 12-12-13 15:50, mbut pisze:
No to koledzy kto ile przejechał w tym roku. Zacznę od siebie. Mam w tej
chwili na liczniku ok 7000km
Ciekawy jestem kto ile "namachał";)
pozdr
Oj moja nieuwaga przeoczyłem panien.....przepraszam

Data: 2012-12-13 07:25:03
Autor: rmikke
kto ile
W dniu czwartek, 13 grudnia 2012 15:54:55 UTC+1 użytkownik mbut napisał:
> [...]
> Ciekawy jestem kto ile "namachał";)
> pozdr
Oj moja nieuwaga przeoczyłem panien.....przepraszam

Przeoczyłe¶ też, że istnieje już w±tek "ile km w tym sezonie?".

Niejaki mbut go założył, nie wiem, czy kojarzysz go¶cia...

==========================================================================From: mbut <m...@wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.rowery
Subject: ile km w tym sezonie?
Date: Mon, 05 Nov 2012 21:06:14 +0100
Path: ha8ni171138wib.1!nntp.google.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!216.196.98.146.MISMATCH!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!news.mccarragher.com!news.grnet.gr!newsfeed.CARNet.hr!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!feed.xsnews.nl!border-2.ams.xsnews.nl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.supermedia.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail

Witam wszystkich bikerów
Ciekawy jestem ile przejechali¶cie do tej pory w tym oczywi¶cie roku?

ja dobiłem do 6000 km

From: mbut <m...@wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.rowery
Date: Mon, 05 Nov 2012 21:06:14 +0100
[...]

to wła¶nie ja jestem, cholera zdublowałem przepraszam

Data: 2012-12-13 21:37:52
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
kto ile
W dniu 2012-12-13 18:33, mbut pisze:> W dniu 12-12-13 16:25, rmikke pisze:
> [...]

W dodatku jeszcze się pospieszyłe¶, jeszcze kilkana¶cie dni rowerowania w tym roku.

Seco

Data: 2012-12-13 23:35:19
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
kto ile
W dniu 2012-12-13 21:37, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

W dodatku jeszcze się pospieszyłe¶, jeszcze kilkana¶cie dni rowerowania
w tym roku.

I miał być :-) ale zapomniałem :-)

Pozdrawiam

Seco

Data: 2012-12-15 18:00:53
Autor: mbut
kto ile
pisze:
Mam w

W dodatku jeszcze się pospieszyłe¶, jeszcze kilkana¶cie dni rowerowania
> [...]

co tak wszystko tu ucichło?

Data: 2012-12-15 09:24:43
Autor: Ignac
kto ile
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 18:00:53 UTC+1 użytkownik mbut napisał:

co tak wszystko tu ucichło?

Zobaczyli Twój przebieg i ich zamurowało :)

Data: 2012-12-15 18:54:00
Autor: mbut
kto ile
W dniu 12-12-15 18:24, Ignac pisze:
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 18:00:53 UTC+1 użytkownik mbut napisał:

co tak wszystko tu ucichło?

Zobaczyli Twój przebieg i ich zamurowało :)

Wiem na pewno, że mój przebieg w stosunku do innych to bardzo słaby, dobra nie ma chętnych to zamykamy temat i koniec.
pozdr

Data: 2012-12-15 19:34:58
Autor: biodarek
kto ile
W dniu 2012-12-15 18:24, Ignac pisze:
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 18:00:53 UTC+1 użytkownik mbut napisał:

co tak wszystko tu ucichło?

Zobaczyli Twój przebieg i ich zamurowało :)

Mnie zamurowało. Nie myślałem, że da się tyle kilometrów uzbierać na promenadzie ;)

A prawdziwi rowerzyści jeżdżą w tej chwili na rowerach:
http://maratony.home.pl/masakra/

Przy komputerach zostali tylko chłopcy-trenażerowcy, francuskie pieski co jeżdżą w garażach podziemnych i inne wymoczki ;)

--
biodarek

Data: 2012-12-15 10:45:57
Autor: Wilk
kto ile
On 15 Gru, 19:34, biodarek <darkm_usu...@poczta.onet.pl> wrote:

Przy komputerach zostali tylko chłopcy-trenażerowcy, francuskie pieski
co jeżdż± w garażach podziemnych i inne wymoczki ;)

Zapomniałe¶ jeszcze o ludziach precla...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-12-15 19:55:56
Autor: biodarek
kto ile
W dniu 2012-12-15 19:45, Wilk pisze:
On 15 Gru, 19:34, biodarek <darkm_usu...@poczta.onet.pl> wrote:

Przy komputerach zostali tylko chłopcy-trenażerowcy, francuskie pieski
co jeĹĽdĹĽÄ… w garaĹĽach podziemnych i inne wymoczki ;)

Zapomniałeś jeszcze o ludziach precla...

Tym postem potwierdziłeś, że nie jesteś prawdziwym rowerzystą :)

--
biodarek

Data: 2012-12-15 11:16:19
Autor: Wilk
kto ile
On 15 Gru, 19:55, biodarek <darkm_usu...@poczta.onet.pl> wrote:

Tym postem potwierdziłe¶, że nie jeste¶ prawdziwym rowerzyst± :)

Ja jestem po prostu rzadko spotykan± hybryd± - czyli dużo jeżdż±cym
człowiekiem precla; a to już wymieraj±cy gatunek ;)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-12-15 11:19:17
Autor: Ignac
kto ile
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 19:34:58 UTC+1 użytkownik biodarek napisał:

> Zobaczyli Twój przebieg i ich zamurowało :)
 Mnie zamurowało. Nie my¶lałem, że da się tyle kilometrów uzbierać na promenadzie ;)

Zamiast siedzieć w domu,rodzinie czas po¶więcić ewentualnie
posiedzieć w towarzystwie pilota przed telewizorem to nie,
Ten się gdzie¶ szlaja po ¶wiecie i jeszcze poczucia humoru
do tego za grosz ni ma,najwyższy czas się ustatkować kolego.
No,a z tym to już przesada,bo żeby z Helu do Zakopca się dostać to wystarczy chyba raz pojechać (ok.700km),a nie dziesięć razy :)

Data: 2012-12-15 19:46:45
Autor: mbut
kto ile
W dniu 12-12-15 19:34, biodarek pisze:
Mnie zamurowało. Nie myślałem, że da się tyle kilometrów uzbierać na
promenadzie
"Mnie zamurowało. Nie myślałem, że da się tyle kilometrów uzbierać na promenadzie"
  nie jeĹşdzimy na promenadzie tylko jesteĹ›my zorganizowanÄ… amatorskÄ… grupÄ… rowerowÄ…  a nasze trasy biegnÄ… po najcięższym terenie czyli lasy i drogi szutrowe a czÄ™sto bĹ‚otniste no i trochÄ™ na maratonach.
W kaĹĽdy weekend "przelecimy" ok 100km

Data: 2012-12-15 19:54:24
Autor: biodarek
kto ile
W dniu 2012-12-15 19:46, mbut pisze:
[...]
drogi szutrowe a często błotniste no i trochę na maratonach.
W kaĹĽdy weekend "przelecimy" ok 100km

Ano właśnie. Już kiedyś mi się wydawało, chyba przy "oponach zimowych", że masz problemy z liczbą pojedynczą i mnogą ;)

--
biodarek

Data: 2012-12-16 07:21:02
Autor: mbut
kto ile
W dniu 12-12-15 19:54, biodarek pisze:
[...]

ĹĽe masz problemy z liczbÄ… pojedynczÄ… i mnogÄ… ;)

chyba coś Ci się pomyliło

Data: 2012-12-16 11:21:35
Autor: Piecia aka dracorp
kto ile
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 19:34:58 UTC+1 użytkownik biodarek napisał:
A prawdziwi rowerzy¶ci jeżdż± w tej chwili na rowerach:
http://maratony.home.pl/masakra/

Nawet nie wiedziałem że co¶ takiego jest organizowane. I to nawet blisko było. Ciekawe jak im się jeĽdziło, skoro od wczoraj przyszło ocieplenie i zrobiła się jedna breja.
Ja dzisiaj dla odmiany biegałem po plaży, czę¶ć drogi na bosaka.

Data: 2012-12-16 21:21:51
Autor: biodarek
kto ile
W dniu 2012-12-16 20:21, Piecia aka dracorp pisze:
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 19:34:58 UTC+1 użytkownik biodarek napisał:
A prawdziwi rowerzyści jeżdżą w tej chwili na rowerach:
http://maratony.home.pl/masakra/

Nawet nie wiedziałem że coś takiego jest organizowane. I to nawet blisko było. Ciekawe jak im się jeździło, skoro od wczoraj przyszło ocieplenie i zrobiła się jedna breja.

Było anonsowane tutaj.
Są już wyniki wstępne. Trasę rowerową wygrał Wojtek - tytularny Harpagan i człowiek precla ;) Jeszcze jest Dominik z zaliczoną trasą pieszą TP50.

Ja dzisiaj dla odmiany biegałem po plaży, część drogi na bosaka.

A ja wczoraj "pojeździłem" 66km po Islandii a dzisiaj przeskoczyłem Pireneje i zaliczyłem 92km w górach Sierra de Guadarrama. Pogoda sprzyja ;)

--
biodarek

Data: 2012-12-16 22:17:55
Autor: Mike
kto ile
http://maratony.home.pl/masakra/
Nawet nie wiedziałem że coś takiego jest organizowane.

A mnie to tam zawsze kusiło NM i Harpagan, ale jakoś jak nie jeździłem mocniej przez jakiś czas, to nie było szans na dobry występ, a teraz jak trochę kręcę to zimowy koliduje z odpoczynkiem, a wiosenny z przygotowaniem do sezonu no i dupa ;) Takie imprezy chyba na emeryturę muszę sobie zostawić ;)

Ja dzisiaj dla odmiany biegałem po plaży, część drogi na bosaka.

A ja wczoraj "pojeździłem" 66km po Islandii a dzisiaj przeskoczyłem
Pireneje i zaliczyłem 92km w górach Sierra de Guadarrama. Pogoda sprzyja ;)

Mnie nie pobijecie, ja dziś wytrzymałem 4h na spinie ;)))

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2012-12-16 22:36:31
Autor: biodarek
kto ile
W dniu 2012-12-16 22:17, Mike pisze:
[...]

No nie... ale byłem blisko z 3:39h ;)

--
biodarek

Data: 2012-12-16 22:43:27
Autor: Mike
kto ile
Mnie nie pobijecie, ja dziś wytrzymałem 4h na spinie ;)))

No nie... ale byłem blisko z 3:39h ;)

Czas czasem, ale chodzi bardziej o poziom masochizmu jazdy na gumowej lali ;), no ale niestety pogoda taka że ani w tą ani we w tą, na szosę za mokro i przelotnie deszczowo, a w górach śnieg trochę też pozmywało i inauguracja sezonu biegówkowego musi poczekać...