kto jest kim

Data: 2009-08-28 21:51:33
Autor: AndrzejAK
kto jest kim
Czy jestem antysemitą przypuszczając,że,pani Narocznicka /ta od historii/ jest krewną red.Michnica

Data: 2009-08-27 22:09:41
Autor: plazoVic
kto jest kim
AndrzejAK ďčřĺň:
Czy jestem antysemitą przypuszczając,że,pani Narocznicka /ta od historii/ jest krewną red.Michnica

Samo przypuszczanie, ze ktos jest pochodzenia zydowskiego nie jest antysemityzmem.

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 09:03:05
Autor: Znachor
kto jest kim

Uzytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h76pah$2dn$2atlantis.news.neostrada.pl...
AndrzejAK ďčřĺň:
Czy jestem antysemitą przypuszczając,że,pani Narocznicka /ta od historii/ jest krewną red.Michnica

Samo przypuszczanie, ze ktos jest pochodzenia zydowskiego nie jest antysemityzmem.

Ale nazwanie zyda, zydem juz jest.

Data: 2009-08-28 09:51:28
Autor: plazoVic
kto jest kim
Znachor ďčřĺň:
Ale nazwanie zyda, zydem juz jest.

Nazwanie Zyda Zydem? W tym samym stopniu co nazwanie Polaka Polakiem jest antypolonizmem.

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 10:01:21
Autor: Znachor
kto jest kim

Nazwanie Zyda Zydem? W tym samym stopniu co nazwanie Polaka Polakiem jest antypolonizmem.

To idz do Michnika i mu powiedz - ty Zydzie.

Data: 2009-08-28 12:35:53
Autor: Vic
kto jest kim
Znachor ďčřĺň:
To idz do Michnika i mu powiedz - ty Zydzie.

Nieco absurdalny pomysl. Gdyby ktos przyszedl do ciebie tylko po to by powiedziec ci "ty Polaku" to by nieco dziwne bylo, czyz nie? I choc okreslenie "Polak" samo w sobie jest neutralne, zaczalbys podejrzewac, ze skoro koles przyszedl i rzucil tym ot tak sobie, to byc moze w jego odczuciu ow "Polak" ma zabarwienie pejoratywne.

BTW, dla rabina to Michnik jest takim raczej potencjalnym Zydem. Pochodzenie po matce jest niepodwazalne (po ojcu - co mniej wazne - zreszta tez), ale jest ateista. Zreszta jego rodzice tez raczej malo religijni byli :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 04:07:04
Autor: Antenka
kto jest kim
Zapytaj Pana Slavistę, a odpowie ci kim jest Michnik :)

Antenka

Data: 2009-08-28 22:54:34
Autor: Adam
kto jest kim

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h78bua$p30$1mx1.internetia.pl...
Znachor ďčřĺň:
[...]

Fakt - rzymskimi katolikami to oni nie byli, ich syn tez nie. Ale nic nie wiemy, czy on aby nie nie jest talmudysta?
AC

Data: 2009-08-28 23:31:12
Autor: plazoVic
kto jest kim
Adam ďčřĺň:
 Ale nic nie
wiemy, czy on aby nie nie jest talmudysta?

Jak ateista to nie talmudysta :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 22:52:58
Autor: Adam
kto jest kim

Uzytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h782ec$sqg$2atlantis.news.neostrada.pl...
Znachor ďčřĺň:
Ale nazwanie zyda, zydem juz jest.

Nazwanie Zyda Zydem? W tym samym stopniu co nazwanie Polaka Polakiem jest antypolonizmem.

--
plazoVic
Nie, ale z blizej nieokreslonych powodow Zydzi nie znosza, jak im sie mowi, ze sa Zydami.
AC

Data: 2009-08-28 14:33:29
Autor: Antenka
kto jest kim
On 28 Sie, 22:52, "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Uzytkownik "plazoVic" <bjor...@o2.pl> napisal w wiadomoscinews:h782ec$sqg$2atlantis.news.neostrada.pl...> Znachor ďčřĺň:

> [...]

> plazoVic

Nie, ale z blizej nieokreslonych powodow Zydzi nie znosza, jak im sie mowi,

Bo oni nie lubią jak im ktoś to ciąglę przypomina, już tak mają..

Antenka

Data: 2009-08-28 23:55:58
Autor: Adam
kto jest kim

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a9786b0d-03b7-4ff4-a4c2-887774c0bef7o15g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

ze sa Zydami.
AC

Bo oni nie lubią jak im ktoś to ciąglę przypomina, już tak mają.

Czyżby uważali, że bycie Żydem to wstyd?
AC

kto jest kim