kto jest winy smierci Polaka

Data: 2009-08-11 17:14:27
Autor: Bruner
kto jest winy smierci Polaka
Z jednej strony, co chwila wybucha afera z zapatrzeniami w wojsku, marnotrawstwo itd.

Z drugiej brakuje prostej rzeczy jak kamizelka kuloodporna, która by uchronila zycie Kpt. Ambrozinskiemu.

Juz nie mówiac, ze nie powinnismy sie mieszac w cos, z czego nie ma zadnych korzysci dla nas. Sami Amerykance namieszali w Afganistanie dostarczajac bron i szkolac fanatyków islamskich w latach 80tych, potem chlopcy Bin Ladena przylecieli do Ameryki i sie troche porozbijali samolotami.

Historia sie powtarza, zawsze nas wykorzystywali, naszych legionistów, co chcieli walczyc o wolna Polske Napoleon wyslal na Jamajke tlumic bunty niewolników, zachcialo sie komus bohaterstwa pod Monte Cassino i za kogo i o co tam walczylismy, przekladów jest sporo, ale nasz durny rzad nigdy nie przerabial lekcji historii.

A Amerykanie jak zakuwali naszych rodaków przylatujacych odwiedzic rodziny w kajdanki tak nadal zakuwaja i odsylaja z powrotem i my sie mamy bic za nich.

Data: 2009-08-11 23:57:30
Autor: boukun

Użytkownik "Bruner" <asfda@asdaisofuewu.com> napisał w wiadomości news:h5smvk$fjm$1news.onet.pl...
Z jednej strony, co chwila wybucha afera z zapatrzeniami w wojsku, marnotrawstwo itd.

W momencie jak Polska spiknęła się z Amerykanami i u boku amerykańskich agresorów bierze udział w okupacji obcych państw, wojsko z Polski uchodzi za bandytów. Bandytów nikomu nie żal.

boukun

Data: 2009-08-11 23:58:59
Autor: boukun
kto jest winy smierci Polaka

Użytkownik "Bruner" <asfda@asdaisofuewu.com> napisał w wiadomości news:h5smvk$fjm$1news.onet.pl...

ale nasz durny rzad nigdy nie
przerabial lekcji historii.

Rząd może jest wasz, ale nie nasz.

boukun

Data: 2009-08-12 00:17:16
Autor: Adam
kto jest winy smierci Polaka
Kto mieczem wojuje ten od miecza ginie.
Dlaczego kapelani o tym zapomnieli?
AC __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4326 (20090811) __________

Data: 2009-08-12 01:32:57
Autor: Andrzej Kokakolski
Bruner <asfda@asdaisofuewu.com> napisał(a):
[...]

A jakby korzysc byla to powinnismy?

Sami Amerykance namieszali w Afganistanie dostarczajac bron i szkolac fanatyków islamskich w latach 80tych, potem chlopcy Bin Ladena przylecieli do Ameryki i sie troche porozbijali samolotami.

Hop, hop!! Nie bez przyczyny. Gdyby nie sowiecki najazd na Afganistan i krwawa okupacja nie byloby zadnego doszkalania i dozbrajania. Tak jak zreszta nie mialo to miejsca przed rosyjska inwazja, wiec nie jest to tylko "gdybanie".

Historia sie powtarza, zawsze nas wykorzystywali, naszych legionistów, co chcieli walczyc o wolna Polske Napoleon wyslal na Jamajke tlumic bunty niewolników,

Duh!
Haiti. HA-I-TI!!! A nie Jamajke.

zachcialo sie komus bohaterstwa pod Monte Cassino i za kogo i o co tam walczylismy, przekladów jest sporo, ale nasz durny rzad nigdy nie przerabial lekcji historii.

To jak Pan sobie wyobraza? Dobrze wyszkolone i wyposazone polskie wojsko mialo nie walczyc z Niemcami po tym co zrobili Polakom?

A Amerykanie jak zakuwali naszych rodaków przylatujacych odwiedzic rodziny
kajdanki tak nadal zakuwaja i odsylaja z powrotem i my sie mamy bic za
nich.

Ile jest takich przypadkow? W jakich okolicznosciach? A ilu przylatujacych do USA Polakow nie jest zakuwanych w kajdanki ale po prostu wpuszczanych?

Oj, demonizujesz i przesadzasz, Brunner

Kloss :)

Data: 2009-08-12 13:11:07
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5t649$1mo$1inews.gazeta.pl...
[...]

hop, hop, Amerykanie na złość babci dozbrajali "terrorystów".... Nie nowość, tak jak z Sadamem...
Terrorystyczna USA walczy sama ze sobą.

boukun

Data: 2009-08-12 11:21:40
Autor: Andrzej Kokakolski
> [...]
> tylko "gdybanie".

hop, hop, Amerykanie na złość babci dozbrajali "terrorystów".... Nie

I tak jak z ZSRR podczas Drugiej Wojny Swiatowej.
Ergo, wlasnie Ameryce zawdziecza Pan "wspaniala PRL"  :)

AK --

Data: 2009-08-12 13:33:48
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5u8k4$2ru$1inews.gazeta.pl...

> [...]

jak z Sadamem...

I tak jak z ZSRR podczas Drugiej Wojny Swiatowej.
Ergo, wlasnie Ameryce zawdziecza Pan "wspaniala PRL"  :)

Co Ameryka narozrabiala przyczyniając się do wybuchu II WŚ i co zawdzięczamy Rosji opiasłem w elaboracie "Spiskowa teoria dziejów".

http://groups.google.pl/group/pl.listserv.dziennikarz/browse_thread/thread/124d04ad4fd5cf2a/6ab739da963708d6?hl=pl&q=Spiskowa+teoria+dziej%C3%B3w#6ab739da963708d6

boukun

kto jest winy smierci Polaka