kto jest właścicielem skrzynki poczto wej ?

Data: 2009-07-23 11:40:53
Autor: krzysiek82
kto jest właścicielem skrzynki poczto wej ?
Kacperus pisze:
Więc jeżeli to ja jestem włascicielem to dlaczego nie mam 24
miesięcznej "gwarancji" jako konsument ?

Gwarancja jest dobrowolna, nie ma żadnego wymogu dawania gwarancji. Pewnie mylisz z niezgodnością towaru z umową.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-23 11:53:06
Autor: K.K.
kto jest właścicielem skrzynki pocztowej ?
Gwarancja jest dobrowolna, nie ma żadnego wymogu dawania gwarancji. Pewnie mylisz z niezgodnością towaru z umową.
Po za tym po sześciu miesiącach na konsumencie ciąży obowiązek udowodnienia, że wada tkwiła już w chwili nabycia.

Data: 2009-07-23 09:59:28
Autor: januszek
K.K. napisał(a):

[...]

A kto konkretnie jest właścicielem takiej skrzynki? Bo raczej na pewno nie konsument.

j.

Data: 2009-07-23 12:01:26
Autor: Liwiusz
K.K. pisze:
[...]

   Ale to dopiero podczas sprawy sądowej.

--
Liwiusz

kto jest właścicielem skrzynki poczto wej ?