kto kogo straszy

Data: 2009-11-02 10:28:57
Autor: skippy
kto kogo straszy

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hcm884$bkq$2atlantis.news.neostrada.pl...
-- -Cytat-- -
Do 2013 r. na wypłatę emerytur może zabraknąć blisko 300 miliardów zł. To tyle, ile państwo wyda w przyszłym roku na wszystko, co zaplanowało w budżecie, pisze "Gazeta Wyborcza".

-- -Koniec-- -

Tu nie skomentuję, bo cytujesz koszerną Wyborną, a to sama agentura i same kłamstwa.

Data: 2009-11-02 12:19:29
Autor: Mieciu.AP Szuszczkiewicz
kto kogo straszy
Witam!
Skippy tak cynicznie nie możesz się wyrażac o glównym mentorze prowadzącym kiedys GW.
Uderzasz w towarzystwo salonowe.
Przecież w glośnej akcji przecieku hazardu tam mialeś glówne i podstawowe kierunki interpretacji zdarzeń.
Ta gazeta to jak "Poradnik lektora", taka broszurka wydawana przez KW jedynej slusznej partii.
Pozdrawiam

Data: 2009-11-02 12:25:58
Autor: skippy
kto kogo straszy

Użytkownik "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <mieciu.ap@wyrzucgazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcmfpd$nqt$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam!
Skippy tak cynicznie nie możesz się wyrażac o glównym mentorze prowadzącym kiedys GW.

Mnie wyłącznie śmieszy wykorzystywanie bądź nieuznawanie treści czegokolwiek w zależności czy to pasuje czy nie (*)
A tak robi Jurek.
Raz to jest ogólna krytyka "Wybornej" po całości, a tu mamy do czynienia z jej cytowaniem (*)

Uderzasz w towarzystwo salonowe.
Przecież w glośnej akcji przecieku hazardu tam mialeś glówne i podstawowe kierunki interpretacji zdarzeń.

Przeciek co do lepcia podobnie.
Ja nie widzę różnicy.

Ta gazeta to jak "Poradnik lektora", taka broszurka wydawana przez KW jedynej slusznej partii.

Nie czytałem :)
Ale domniemywam, że działania które opisałem wyżej (*) były tamże zapisane, podobnie jak w każdym innym podręczniku manipulacji.

Data: 2009-11-02 12:30:27
Autor: Mieciu.AP Szuszczkiewicz
kto kogo straszy
Witam!
Skippy poszukaj w archiwach. Dodatkowo przejrzyj "Nowe drogi", wspanialy miesięcznik.

Data: 2009-11-02 12:31:56
Autor: skippy
kto kogo straszy
BTW nie wierzę że nie skumałes o czym mówię, ale rozumiem Cię.

kto kogo straszy