kto kolwiek widział kto kolwiek wie..:)

Data: 2010-09-01 10:02:41
Autor: to.ja
kto kolwiek widział kto kolwiek wie..:)
Witam
Poprosiłem w innym wątku Demolanta o adres .
Bardzo chciałem go odwiedzić,zaproponowałem wypicie U,bocików...
Na prv nie napisał mi adresu tylko znów zwymyslał...:)
Może któryś z miłych forumowiczów posiada jego namiary..
Bardzo chcę go przekonać iż nie jestem Kmiotem..
Za info na prv bardzo dziękuje.

Od: to.ja@op.pl
Do: hdo <hdo@tlen.pl>
Data: 1 września 2010 6:22
Temat: Re: Drań z sekty

 "hdo" <hdo@tlen.pl> napisał(a):  > Witam nazywam się Ryszard Czarnecki.
 > Miałeś niefart, trafiłeś na starego awanturnika.
 >  > A teraz poważnie kim jesteś i co możesz pomóc w moich działaniach ?
 > W drugą stronę, co Ty potrzebujesz ode mnie ?
 >  > pozdrawiam rc

nie wyzywaj mnie od kmiotów jak mnie nie znasz...
bo ci co mnie znaja wiedza iz moge cie odwiedzić i poprosić abys tego nie robił.
To wszystko

> nie wyzywaj mnie od kmiotów jak mnie nie znasz...
> bo ci co mnie znaja wiedza iz moge cie odwiedzić i poprosić abys tego nie
robił.
> To wszystko

Wchodzisz w dyskusję nie znając osób, to czemu się dziwisz że otrzymujesz
odpowiedź, w stylu podobnym do Twojego.
Druga sprawa ponawiam określenie ?

pozdrawiam rc

 >  > Wchodzisz w dyskusję nie znając osób, to czemu się dziwisz że otrzymujesz
> [...]

To teraz znacie całą korespondencję. pozdrawiam rc

Data: 2010-09-01 11:09:01
Autor: Adam
W dniu 10-09-01 10:02, to.ja@op.pl pisze:
[...]

Gdyby udało ci się ustalić adres to proszę podziel się nim.
ps. Będę wdzięczny :-)

--
 Adam instr. NAUI 49419

Data: 2010-09-02 10:05:41
Autor:
kto kolwiek widział kto kolwiek wie..:)
Adam <scaner@autograf.pl> napisał(a):
Gdyby udaĹ&#65533;o ci siÄ&#65533; ustaliÄ&#65533; adres to proszÄ&#65533; podziel siÄ&#65533; nim.
ps. BÄ&#65533;dÄ&#65533; wdziÄ&#65533;czny :-)

http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=217
Tak wygląda GM w środku, o to też czepiałeś się od "bd".
Zresztą wielu osób się czepiałeś. "habibi" chociażby.

Poniżej Twoja klasyka odjebów na FN.
Przyślij proszę swoje dane adresowe.
Nie kombinuj sprawdzę w NAUI Polska.

pozdrawiam rc

"> Gratuluje.

Nie czepiam sie ale moderator powinien chyba pisac na temat...

Czepiasz się, bo niby dla czego ?
Nie długo chyba będę się musiał zaapytać "wielkich nuurków" teotertyków z
tego forom czy wolno mi zanurkować .Ty też do nich należysz? Ekipa Adama?
Kołtuństwo kwitnie obecnie na FN, a dawniej było tu tak sympatycnie.
Długo szukałem latarki żeby spełniała moje kryteria jakie jej postawiłem.
Diodowa nie estremalnie droga, oraz na akumultoty R6. W tamach unifikacji
staram się, żeby wszysstkie urządaaenia mieć na ten sam rodzaj akumulatorów.
Nie uważasz, że jest to wygodne? Zaryzykowałem, kupiłem gdy ją przetestję będę
mógł wypowiedzieć się co do jej jakosci.[/quote]

Czy możesz jełopie o d p i e r d o l i ć się ode mnie?

ps. nauczy się pisać posty na FN i cytować .... moderatorze bo wstyd robisz
_________________
Dive Safety Through Education.
Tel. 0048 507 581 778
Ostatnio zmieniony przez Adam Frajtak Dzisiaj 20:44, w całości zmieniany 2
razy [/quote]

Data: 2010-09-03 06:42:05
Autor: to.ja
kto kolwiek widział kto kolwiek wie..:)
Demolant słonko...
Proszę Cie czytaj ze zrozumieniem
 i nie zaśmiecaj wątku  temat był zupełnie inny...

Możesz być na razie spokojny ..kac Ci nie grozi.
nie ma nikogo kto Cię zna..:(
może ty jesteś wytworem fantazji..:)

Data: 2010-09-03 05:56:54
Autor:
to.ja@op.pl napisał(a):
nie ma nikogo kto Cię zna..:(
może ty jesteś wytworem fantazji..:)

http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=206
Zapewne się mylisz.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-03 08:45:57
Autor: to.ja
kto kolwiek widział kto kolwiek wie..:)
> [...]

Piszesz  o sobie i chwalisz się posiadaniem wiedzy jak i sprzętu w postaci sprężarek ,wielkiej ilości butli  itp. Nie spodziewałem się iż zobaczę  gościa w slipkach oraz koszuli z lumpa..:) zamiast pianki ,o suchym nie wspomnę.
Sprzęt który prezentujesz ,jego  precyzyjne wykonanie jakoś kłóci mi się z twoją super  wiedzą na każdy temat..

Więc mój drogi kolego z neta...nie postawię Ci piwa tak jak pisałem poprzednio.
Boś nie ogolony ,nie ostrzyżony, w brudnych slipach..po prostu fuj.....
Ale jak Cie odwiedzę dzięki pomocy tu bywających, poproszę Cię  tylko abyś mnie nie nazywał Kmiotem.

Pisałeś że masz rodzinę żonę dzieci
Zrób coś z sobą!!! dla nich Jesteś co najmniej nie estetyczny

Data: 2010-09-03 07:37:05
Autor:
to.ja@op.pl napisał(a):
> [...]

Piszesz  o sobie i chwalisz się posiadaniem wiedzy jak i sprzętu w postaci sprężarek ,wielkiej ilości butli  itp. Nie spodziewałem się iż zobaczę  gościa w slipkach oraz koszuli z lumpa..:) zamiast pianki ,o suchym nie wspomnę.

Suchych mam 4 szt. Tyle że w tamtym momencie potrzebne było sprawdzenie
zliczania wentylacji. Tego nie można kupić to trzeba zrobić i testować.

Sprzęt który prezentujesz ,jego  precyzyjne wykonanie jakoś kłóci mi się z twoją super  wiedzą na każdy temat..

Prototyp to nie jest, tylko wersja testowa elementów.
Jest takie rosyjskie przysłowie "nie pokazuj pracy durniowi przed skończeniem".
Nawet ten etap nie zabija użytkownika.

Więc mój drogi kolego z neta...nie postawię Ci piwa tak jak pisałem poprzednio.
Boś nie ogolony ,nie ostrzyżony, w brudnych slipach..po prostu fuj.....

Wychodzę z wody po nurkowaniu jest gorąco jak cholera, wycieram włosy grzebień
gdzieś zginął, to jak mam wyglądać. No nie jestem łysy, żeby świecić na słońcu.
Co do gaci to przypadkiem zabrałem czyste. Ale jest ekipa która zajmuje się moimi gaciami, będziesz się czuł wyśmienicie
w ich towarzystwie.
Co do piwa od początku zachowujesz się labilnie, niby przyjacielsko niby wrogo.
Dlatego nie masz namiarów, pokaż kiedy sam się przedstawiłeś ?

Ale jak Cie odwiedzę dzięki pomocy tu bywających, poproszę Cię  tylko abyś mnie nie nazywał Kmiotem.

Pokaż co Ty zrobiłeś, wynalazłeś, odkryłeś.

Pisałeś że masz rodzinę żonę dzieci
Zrób coś z sobą!!! dla nich Jesteś co najmniej nie estetyczny

To był piknik, a nie wieczór w Operze.
Na tym pikniku udało się odbyć kilka ciekawych rozmów, istotnych
merytorycznie, z Tobą nie miała miejsca żadna istotna rozmowa.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-03 22:05:43
Autor: nic nie wynalazłem :)
kto kolwiek widział kto kolwiek wie..:)
Pomimo braku istotnej rozmowy i tak zdążyłeś nawrzucać interlokutorowi od
KMIOTÓW pomimo, że często zarzucasz innym chamstwo i brak kultury. I nie pisz w
odpowiedzi dyrdymałów w stylu kiedy wchodzisz między wrony ....., albo że jak
jest nap... to jest nap..., a jak kultura to kultura. Jak brakuje argumentów
zaczyna się chamówa. Jak na prv odpisałem Ci merytorycznego meila, to zamilkłeś
na amen.
Nie mam wynalazka i nie mam z tego powodu kompleksów :)

Data: 2010-09-04 05:55:48
Autor:
nic nie wynalazłem :) <totalone@op.pl> napisał(a):
Jak na prv odpisałem Ci merytorycznego meila, to zamilkłeś
na amen.

Przejrzałem swoje skrzynki e-mailowe, nie mam nic od Ciebie.
W jednej z nich jesteś na liście korespondentów.

Nie mam wynalazka i nie mam z tego powodu kompleksów :)

Jesteś pewien ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-04 06:04:52
Autor:
[...]

Dobrze że o chamówie mówisz.

Data: 2010-09-04 10:12:25
Autor: nic nie wynalazłem :)
kto kolwiek widział kto kolwiek wie..:)
Ale co do KMIOTA i Twojego chamstwa cisza. Pozdrowienia dla Buca

A tutaj masz meila, który do Ciebie nie doszedł, a ja jakoś nie dostałem
zwrotnej, że nie dotarł do adresata:

Wysłane do hdo 7 sierpnia o 11.54
Jestem zwykłym nurkiem rekreacyjnym używającym tylko obiegu otwartego, reby mnie
kompletnie nie interesują i w przeciwieństwie do Ciebie, kompletnie się na nich
nie znam, dlatego nie podejmuję się dyskusji techniczno-merytorycznej w
kwestiach dla mnie obcych. Jak już pisałem oceniam Cię tylko po formie Twoich
wypowiedzi, a nie zawartości merytorycznej.
A forma ta mówi jasno, że jesteś osobą gigantycznie zakompleksioną (może to
konsekwencja braku wdrożenia Twoich zgłoszeń do produkcji, chyba że można je
gdzieś kupić?). Z nostalgią wspominasz dawne czasy gdzie nurkowanie rekreacyjne
to było zajęcie elitarne dla wybranych (LOK, PTTK), a teraz może nurkować każdy,
wystarczy że ma trochę kasy, i takich jak Ty traktuje jak niegroźnych oszołomów,
a Ty chciałbyś być GURU którym nie jesteś. Do tego dla wielu nurków guru jest
Żabierek (co nie ma żadnego zgłoszenia i do tego ma mniejszą wiedzę od twojej) i
to Cię boli zajebiście. Tylko, że ludzie idą za tymi co im mogą pokazać coś
ciekawego, w nurkowaniach chodzi głównie o szkolenia, miejsca nurkowe, a Ciebie
tam nie ma, ty jesteś tylko w internecie i zgłoszeniach. Prowadziłem przez 10
lat sklep ze sprzętem nurkowym, nikt z kupujących nigdy się nie zapytał, kto ma
patent na produkt, który własnie kupuje. Ludzi to nie interesuje. Kto z
odwiedzających Castoramę, czy innego Practikera wie skąd pochodzi nazwa
"prysznic", wiesz? Od nazwiska wynalazcy, notabene członka Zakonu Szpitala
Najświętszej Marii Panny Domu Niemieckiego w Jerozolimie. Jak się kogoś spytasz
kto wymyslił automat oddechowy to co Ci odpowie, albo że nie wie, albo że
Cousteau. Bzdura! No i co z tego jak dla użytkownika ważne jest, żeby automat
działał poprawnie i wynalazca go kompletnie nie interesuje. Żabierka widziałem
pod wodą, Ciebie nie. Paćko też dla Ciebie nic nie znaczy bo nie ma zgłoszenia.
Paćko idąc Twoją drogą rozumowania, powinien powiedzieć że jesteś nikim, bo nie
nakręciłeś i nie opublikowałeś żadnego filmu podwodnego. Ja też nie nakręciłem i
nie opublikowałem żadnego filmu, ale nie czuję się z tego powodu gorszym od
Paćki, on też nie traktuje mnie jako kogoś gorszego. Razem nurkowaliśmy,
opowiadaliśmy Ciekawe historie z różnych wyjazdów, traktowaliśmy się z szacunkiem.
Mierzysz ludzi swoją miarą, która jest bardzo ograniczona: ma zgłoszenie, czy
nie ma. Twoim ulubionym określeniem jest "napierdalanka na forum", którą uważasz
za twórczą. Obserwuję te napierdalanki i nie znalazłem w nich nic twórczego, no
może psycholog, socjolog lub psychiatra mógłby je wykorzystać do jakiś badań, co
w pewnym sensie mogłoby sie przydać nauce i być twórcze. Ja nie mam patentu i
nawet nie zamierzam zrobić pół kroku w tą stronę, bo mnie to kompletnie nie
interesuje. Nurkuję od czasu do czasu rekreacyjnie, zresztą coraz żadziej bo
znalazłem inne bardziej zajmujące mnie pasje, dawne plany o głębokich
nurkowaniach technicznych zostawiłem dla swojego kolejnego wcielenia. W kilku
dziedzinach czuję się całkiem dobry, co nie znaczy że ludzi nie zajmujących sie
tymi dziedzinami traktuję jako gorszych. Ty do znudzenia podajesz nazwiska
swoich bardziej wydumanych, niż realnych adwersarzy, przy których podajesz ilość
zgłoszeń patentowych - 0 - co ma w zamyśle wykazać ich mniejszość. Tak nie jest,
to pokazuje tylko Twoje zakompleksienie, frustracje i pustkę.
Jeszcze raz chciałem podkreślić, w merytorykę sporów na temat obiegów
zamkniętych się nie zagłębiam, mogę załozyć, że to Ty masz w nich rację,
obserwuję jednak formę tych sporów i ta forma sprowokowała mnie do napisania
kilku postów i tego listu. Forma, która forum co nigdy nie było podręcznikiem
savoir vivru sprowadziło do rynsztoka, a Ty masz w tym swój znamienity wkład. Trudno się dyskutuje z talibami przepełnionymi nienawiścią, ale tak po ludzku to
żal mi Ciebie boś jak to mówiła Pani Fotyga "bardzo poraniony", pozdrawiam i
mniej jadu życzę, bo się on strasznie na zewnątrz wylewa.

Nie mam wynalazka i dobrze mi z tym

"hdo" <hdo@tlen.pl> napisał(a):
nic nie wynalazłem :) <totalone@op.pl> napisał(a):

> Ale rozumiem, rozmowa o tym co nas boli jest trudna, co powoduje, że jej unikam
> y.

Jakich nas ?
Boli ?
Trudna ?
Unikamy ?

Jeśli jesteś z "IANTD Żabierek" sekty wyznaniowej, to nie możesz dopuścić do
tego żeby patenciarz pokazywał miałkość: idola "guru" IT Tomasza Żabierka.
Dlatego odpowiedzią jest agresja: Pawła Poręby ("IANTD Żabierek"), Grzegorza
Redera ("IANTD Żabierek"), "jacekplacek" ("IANTD Żabierek"), Maria Bnińska
"Mania" ("IANTD Żabierek") i wielu innych czasem z ("IANTD Żabierek").

Pisanie o przewałach wcale nie boli piszącego.
Boli opisywanego.

Podpisanie jest trudne jak się nie ma materiału dowodowego.
Bez tego materiału to oszczerstwo.
Ostatnio Paweł Poręba ("IANTD Żabierek") przeholował i dopisał inną osobę bo
wydawało się jemu kto jest atakującym.
Przyznanie się do błędu jest trudne, nie widać chęci i klasy Pawła Poręby
("IANTD Żabierek").

Nie unikam, pokazywanie podstaw odłamu, organizacji o zasięgu światowym, jest
zabawne. Mogę mówić tylko o tym co mogę udowodnić w sądzie, o tym co jeszcze
wiadomo lecz nie dysponuję materiałem dowodowym mówić nie mogę bo to pomówienie
i oszczerstwo.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-04 11:19:08
Autor:
kto kolwiek widział kto kolwiek wie..:)
nic nie wynalazłem :) <totalone@op.pl> napisał(a):
Ale co do KMIOTA i Twojego chamstwa cisza.

Akurat nie pomyliłem się w ocenie osoby.

A tutaj masz meila, który do Ciebie nie doszedł, a ja jakoś nie dostałem
zwrotnej, że nie dotarł do adresata:

A ja jego nie mam.

Jak już pisałem oceniam Cię tylko po formie Twoich
wypowiedzi, a nie zawartości merytorycznej.

To zrozum też zawartość merytoryczną wypowiedzi.

a Ty chciałbyś być GURU którym nie jesteś. Do tego dla wielu nurków guru jest
Żabierek (co nie ma żadnego zgłoszenia i do tego ma mniejszą wiedzę od twojej) i
to Cię boli zajebiście.

Chcesz mieć "guru" Żabierka wolno Tobie.
Dlaczego boisz się informacji o fundamentach jego kariery ?

Wcale nie interesuje mnie byciem "guru" dla grupki wyznawców.

[...]

RD to był pierwszy AO.
Owszem to zbędna informacja kto jest wynalazcą, ale w amerykańskim kręgu
kultury technicznej są podawane nr patentów które zostały zastosowane.
Kapitalnie to ułatwia dotarcie do istotnych informacji.

Paćko też dla Ciebie nic nie znaczy bo nie ma zgłoszenia.
Paćko idąc Twoją drogą rozumowania, powinien powiedzieć że jesteś nikim, bo nie
nakręciłeś i nie opublikowałeś żadnego filmu podwodnego.

Tak jestem nikim w filmie podwodnym, to żadna tajemnica czy wstyd. Natomiast
dla ludzików z aspiracjami to totalny obciach. Skoro Michalak miał ciekawy pomysł.
Wracając do S.Paćko to dlaczego nie wiedział jakie są przyczyny szybszego
puszczania CO2 przez pochłaniacz tych 5 szt, kupionych przez MW. Jak stosowano
Polskie wapno ?
Dla mnie odpowiedź była natychmiastowa.  Konrad Dubiel wielokroć lepiej trzyma stabilnie kamerę, również dobrze kadruje.

Mierzysz ludzi swoją miarą, która jest bardzo ograniczona: ma zgłoszenie, czy
nie ma. Twoim ulubionym określeniem jest "napierdalanka na forum", którą uważas
za twórczą.

To źle obserwujesz, dzięki napierdalance z Jackiem Biernackim jest wykryty
morderczy błąd w NOF. Głupio jest przenoszenie numerologicznych zaleceń, co
dało morderczą dekompresję awaryjną TMX która sama wymaga dekompresji.
Też jest cisza o ilorazie ciśnień 4, z drugiej strony mam materiał J Kota z
wyprawy w Himalaje z Magazynu Medycyny Lotniczej, kto wychodzi na
niedouczonego numerologa wiem.

Ciebie nie ma wśród osób które wychwyciły ten błąd.
Wierzę że nie cierpisz tej formy podsumowania, ale to prawda.

Obserwuję te napierdalanki i nie znalazłem w nich nic twórczego, no
może psycholog, socjolog lub psychiatra mógłby je wykorzystać do jakiś badań, c
w pewnym sensie mogłoby sie przydać nauce i być twórcze.

Efekt opisany wyżej.

Ty do znudzenia podajesz nazwiska
swoich bardziej wydumanych, niż realnych adwersarzy, przy których podajesz iloś
zgłoszeń patentowych - 0 - co ma w zamyśle wykazać ich mniejszość. Tak nie jest
,
to pokazuje tylko Twoje zakompleksienie, frustracje i pustkę.

Pierniczysz jak potłuczony.
Niedawno skontaktowałem się z autorką 6 patentów. 2 w moim wąskim kręgu
zainteresowań. Dla niej to co jest nie pojęte dla super "guru" jest
oczywistością. Kontakt doskonały szybko dochodzi się do konkretnych wniosków.
Dla niej są suche obiegi zamknięte i mokre także. Dla Rzepeckiego i Żabierka nie ma suchych obiegów zamkniętych.
Ktoś tu jest idiotą, a zastosowane chamstwo w dyskusji to popisówa, której nie
osiągam.

Jeszcze raz chciałem podkreślić, w merytorykę sporów na temat obiegów
zamkniętych się nie zagłębiam, mogę załozyć, że to Ty masz w nich rację.

Owszem istnieje taka nie zerowa szansa.

[...]

Albo merytoryczna dyskusja albo napierdalanka.
Z zupełnym idiotą nie będzie merytorycznej dyskusji, to zostaje ta druga forma
zabawy ludowej.

Trudno się dyskutuje z talibami przepełnionymi nienawiścią, ale tak po ludzku t
żal mi Ciebie boś jak to mówiła Pani Fotyga "bardzo poraniony", pozdrawiam i
mniej jadu życzę, bo się on strasznie na zewnątrz wylewa.

Gdybyś napisał coś podobnego do moich adwersarzy to był byś KTOŚ, ale to
wymaga odwagi.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-04 22:26:04
Autor: nic nie wynalazłem :)
kto kolwiek widział kto kolwiek wie..:)
Dżizas, poddaję się! Masz rację! Nie wiem dokładnie gdzie, ale wiem że masz. Co
ja durny piszę, przecież masz rację wszędzie i zawsze, a ja się ch.. wie czego
czepiam. Wybacz Master, od dziś zastaję Twoim wyznawcą i sram na INTDA Żabierek
i na wszystko co tylko rozkażesz, na PP też sram, i na placka też i na infora
też, upss sorry, tu mi się coś pomieszało, na niego chyba mi nie wolno.  Jak
tylko Twój opatentowany sprzęt zostanie wdrożony do produkcji kupię pierwszy
możliwy egzemplarz, oprawię i zawieszę nad kominkiem. Kupię też drugi w którym
będę nurkował, a każdego kto nie będzie korzystał z takiego sprzętu nazwę
kmiotem, idiotą, frajerem, zgodnie z wytycznymi, które mam nadzieję, zamieścisz
Masta w instrukcji obsługi. Dzisiaj przejrzałem, gdzie ja durny miałem oczy, bo rozumu to u mnie zero. Nie
dość żeś genialny, kulturalny, wyważony, patenciarz, fachura, wynalazca, mistrz
napierd&#8230;.. to jeszcze masz WYPASIONE MAJCIOCHY o jakich zawsze marzyłem. Póki
nie mogę pływać w Twoim sprzęcie daj mi choć namiar na Twojego stylistę, tak
bardzo chcę być choć w odrobinie podobny do Ciebie.
Więcej już nie piszę i pisać nie będę, bo od dzisiaj to już się tylko modlić do
Ciebie będę. Z Einsteinem też nie miałbym o czym podyskutować

Data: 2010-09-04 21:45:21
Autor: Pszemol
"nic nie wynalazlem :)" <totalone@op.pl> wrote in message news:499a.00000156.4c82ab5cnewsgate.onet.pl...
Więcej już nie piszę i pisać nie będę, [...]

Ciekawe czy dotrzymasz słowa.

Data: 2010-09-05 07:21:23
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Więcej już nie piszę i pisać nie będę, [...]

Ciekawe czy dotrzymasz słowa.

Ma dylemat a nawet imperatyw satyryczny, osobiście prosiłem żeby pisał dalej.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-04 23:55:18
Autor: Haw
W dniu 2010-09-04 22:26, nic nie wynalazłem :) pisze:
[...]

hahahahhahahahah jeden z lepszych postow ostatnimi czasy.
dzieki.

pozdrawiam,
Haw.

Data: 2010-09-05 07:18:16
Autor:
[...]

To nudne ciągle pisać że nie mam racji zawsze i wszędzie.
Zachowujesz się jak była moderatorka na FN, Maria Bnińska.

[...]

Rób sobie co chcesz naprawdę masz wybór i wolną wolę.
Jacka Kurządkowskiego możesz krytykować, ponieważ robisz to w sposób wyważony
i kulturalny. Nie mam z JK paktu ochronnego, tylko o wzajemnym poszanowaniu.

[...]

Szybciej coś innego może trafić do użytkowników, też nurkowy sprzęt.
Ten z Chemicznie Zgromadzonym Tlenem SCR, to dosyć specjalistyczna konstrukcja.

[...]

Dobrze napisana satyra, gratuluję że wreszcie używasz takiej formy rozmowy
czego i innym życzę. Tak na słodzić żeby się porzygał rozmówca lub rozpłynął z
zachwytu (jeśli jest zupełnie nie zorientowany w rzeczywistości).
Załóżcie klub wielbicieli gaci, jest już spora grupka zachwyconych.

Póki
nie mogę pływać w Twoim sprzęcie daj mi choć namiar na Twojego stylistę, tak
bardzo chcę być choć w odrobinie podobny do Ciebie.

Zgubienie grzebienia, to nie jest zasługa stylisty.

Więcej już nie piszę i pisać nie będę, bo od dzisiaj to już się tylko modlić do
Ciebie będę.

Było żartobliwie, ale tak nie pozostanie.

Nie jesteś prymitywnym głupkiem. Dlatego proszę pisz dalej. Akurat ja Nie zabraniam pisania.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-12 07:59:31
Autor:
to.ja@op.pl napisał(a):
Poprosiłem w innym wątku Demolanta o adres .

Życie to ciekawa historia, prosta jak 5m sznurka w kieszeni.

Doszło do ciekawego połączenia poznania się i wyjazdu nad jez Białe.
Nawet udało się kilka e-maili wymienić.

Szanowny to.ja@op.pl nie potwierdził terminu wyjazdu i nie odzywa się,
wstępnie podany termin już mija.
Tortu zaproponowanego na imieniny JK nie spróbuję.

Klasyka internetowych bytów, w realu nie istnieją.
Do tej pory łaskawie nie przedstawił się, czy też nie podał tel.

"kto kolwiek widział kto kolwiek wie" kim jest "to.ja@op.pl" ?

pozdrawiam rc

--

kto kolwiek widział kto kolwiek wie..:)