kto kolwiek widział kto kolwiek wie..:)

Data: 2010-09-01 08:14:40
Autor:
kto kolwiek widział kto kolwiek wie..:)
to.ja@op.pl napisał(a):
Witam
Poprosiłem w innym wątku Demolanta o adres .
Bardzo chciałem go odwiedzić,zaproponowałem wypicie U,bocików...
Na prv nie napisał mi adresu tylko znów zwymyslał...:)
Może któryś z miłych forumowiczów posiada jego namiary..
Bardzo chcę go przekonać iż nie jestem Kmiotem..
Za info na prv bardzo dziękuje.

Od: to.ja@op.pl
Do: hdo <hdo@tlen.pl>
Data: 1 września 2010 6:22
Temat: Re: Drań z sekty

 "hdo" <hdo@tlen.pl> napisał(a):  > Witam nazywam się Ryszard Czarnecki.
 > Miałeś niefart, trafiłeś na starego awanturnika.
 >  > A teraz poważnie kim jesteś i co możesz pomóc w moich działaniach ?
 > W drugą stronę, co Ty potrzebujesz ode mnie ?
 >  > pozdrawiam rc

nie wyzywaj mnie od kmiotów jak mnie nie znasz...
bo ci co mnie znaja wiedza iz moge cie odwiedzić i poprosić abys tego nie robił.
To wszystko

> nie wyzywaj mnie od kmiotów jak mnie nie znasz...
> bo ci co mnie znaja wiedza iz moge cie odwiedzić i poprosić abys tego nie
robił.
> To wszystko

Wchodzisz w dyskusję nie znając osób, to czemu się dziwisz że otrzymujesz
odpowiedź, w stylu podobnym do Twojego.
Druga sprawa ponawiam określenie ?

pozdrawiam rc

 >  > Wchodzisz w dyskusję nie znając osób, to czemu się dziwisz że otrzymujesz
> [...]

To teraz znacie całą korespondencję. pozdrawiam rc

--

kto kolwiek widział kto kolwiek wie..:)