kto kupi trzy z czterech kopalń KW?

Data: 2015-01-18 14:59:07
Autor: El Comandante
kto kupi trzy z czterech kopalń KW?
Ewa Kopacz o sprzedaży część kopalń przejętych przez SRK: nie mogę
powiedzieć

- Chcę naprawiać polskie górnictwo, nie chcę szkodzić miejscom pracy -
mówiła w programie Moniki Olejnik "7 Dzień Tygodnia" premier Ewa Kopacz o
podpisanym w sobotę porozumieniu ze związkami górniczymi ws. naprawy
Kompanii Węglowej. Szefowa rządu nie chciała jednak zdradzić, kto kupi trzy
z czterech kopalń KW.

- Nie mogę, bo to są transakcje biznesowe. Pani sobie wyobraża, że ja tu
przyjdę do programu i będę opowiadać, kto dzisiaj będzie kupować i za jaką
cenę? Nie, proszę mnie do tego nie namawiać - powiedziała Kopacz na antenie
Radia ZET, pytana o to, komu rząd chce sprzedać część kopalń przejętych
przez Spółkę Restrukturyzacji Kopalń (SRK).

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Ewa-Kopacz-o-sprzedazy-czesc-kopaln-przejetych-
przez-SRK-nie-moge-powiedziec,wid,17187193,wiadomosc.html?ticaid=1142ef&_ticrsn=3

Pytanie zasadnicze, ile rząd wziął w łapę, za zlikwidowanie i sprzedanie
kopalń, bez konsultacji społecznych?

~ikos (12:34)

Oszustka smolenska, polskie straszydło!!!

~b9 (12:39)

Spoko, to pewnie kolejny inwestor z Kataru, więc nie ma się co martwić.
Niedługo górnictwo stanie na nogi, jak niedawno stocznie. Coco Jambo i do
przodu, byle do wyborów!

~pikus (12:33)

Szkoda klawiatury żeby o niej pisać.

~@ (12:32)

A na wiosnę zamiast liści będą wisieć aferzyści.

~kuzwa (12:34)

Chce wiedziec kto staje do przetargu na zakup kopaln !!!!! Nikt nie mowi o
cenie wywolawczej choc jaka to tajemnica handlowa ?????????????, to ma byc
czysty przejzysty przetarg a nie kolesie pod stolem zalatwiaja kolejne
interesiki !!!Moze skonczyc z ukladami mafijnymi !!!

~nana (12:34)

Czyli co = przekrety?

~nukakis (12:35)

I ciekawe komu znowu sprzedaliśmy kawałek Polski?

~hgfgg (12:32)

Jakto kto kupi ? Niemcy. Pani premier niech powie też po co były te
listopadowe symulacje w KNF na wypadek franka powyżej 4zł :D

~AB 1 godzinę i 57 minut temu

Tusk też nie chciał zdradzić komu sprzedał polskie stocznie. U nich takie
procesy nazywają się wygaszaniem lub restrukturyzacją. Setki polskich
zakładów, i to dużych zostało tak skutecznie wygaszonych przez miernoty 25
lecia III RP, że w chwili obecnej nikt tego nie chciałby brać za darmo.
Teraz od czasu do czasu pokażą w telewizji bohaterskich robotnikowi, którzy
w czasach PRL walczyli w tych zakładach o demokrację, niepodległość i
sprawiedliwość dziejową. Chodzi taki gamoń po swoim byłym zakładzie, gdzie
teraz biegają dzikie zwierzęta, bezpańskie psy i koty oraz rosną samosiejki
drzew i z dumą pokazuje jak on walczył.

Data: 2015-01-19 01:11:12
Autor: Marek Woydak
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m9ge79$rp9$1speranza.aioe.org...
Ewa Kopacz o sprzedaży część kopalń przejętych przez SRK: nie mogę
powiedzieć

Zapytaj któregoś Dudy. Może się pochwalą co utargowali.

MW