kto kwalifikuje stanowiska - pod pomostówkę

Data: 2010-04-14 14:32:15
Autor: lukeskyobi
kto kwalifikuje stanowiska - pod pomostówkę
Pracodawca kwestionuje iż dane stanowisko jest wymienionym w ustawie o
emeryturach pomostowych, co zrobić ?

Data: 2010-04-14 12:43:14
Autor: olgierd
Dnia Wed, 14 Apr 2010 14:32:15 +0200, lukeskyobi napisał(a):

Pracodawca kwestionuje iż dane stanowisko jest wymienionym w ustawie o
emeryturach pomostowych, co zrobić ?

Czytać ustawę?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-04-14 13:56:15
Autor: Massai
olgierd wrote:

Dnia Wed, 14 Apr 2010 14:32:15 +0200, lukeskyobi napisał(a):

> Pracodawca kwestionuje iż dane stanowisko jest wymienionym w
> ustawie o emeryturach pomostowych, co zrobić ?

Czytać ustawę?

Żeby jeszcze ta ustawa była sensownie napisana... i żeby jeszcze
pozycje w tym wykazie były dokładnie opisane...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-04-14 14:58:19
Autor: lukeskyobi
> [...]
Dnia Wed, 14 Apr 2010 14:32:15 +0200, lukeskyobi napisał(a):

> Pracodawca kwestionuje iż dane stanowisko jest wymienionym w ustawie o

Przepraszam nie jestem prawnikiem dlatego spytałem Państwa, bardzo przepraszam,
ale jeśli by mi ktoś pomógł ?

Data: 2010-04-14 14:09:34
Autor: olgierd
Dnia Wed, 14 Apr 2010 14:58:19 +0200, lukeskyobi napisał(a):

> [...]

Czytać ustawę?

Przepraszam nie jestem prawnikiem dlatego spytałem Państwa, bardzo
przepraszam, ale jeśli by mi ktoś pomógł ?

Hmm, przy całym szacunku: skoro spór dotyczy tego czy dane stanowisko jest czy nie jest wymienione, ale nie powiedziałeś jakie to stanowisko, to czego oczekujesz od grupy?

W ogólności pewnie nie pozostaje nic innego jak sąd.