kto ma Canon obciążnik WW-DC1

Data: 2010-03-09 22:23:03
Autor: news.neostrada.pl
kto ma Canon obciążnik WW-DC1
Witam,

Mam pytanie jak w temacie kto posiada takie obciążniki i moglby podac mi ich wymiary oraz cieżar bo nie mogę tego nigdzie na necie namierzyc ;)

Data: 2010-03-09 17:10:02
Autor: Pszemol
"news.neostrada.pl" <pafik@poczta.onet-owa.pl> wrote in message news:hn6etl$pbm$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mam pytanie jak w temacie kto posiada takie obciążniki i moglby podac mi ich wymiary oraz cieżar bo nie mogę tego nigdzie na necie namierzyc ;)

Ja miałem, ale zgubiłem w jaskini na Clear Water Florida... :-(
Została mi jedna sztabka w domu, bo mój aparat wymagał tylko
trzy sztabki a w zestawi jest ich cztery.  Jak się nadarzy okazja
to Ci mogę zmierzyć/zważyć tą jedną co mi została :-)

Data: 2010-03-14 15:41:25
Autor: news.neostrada.pl
kto ma Canon obciążnik WW-DC1

Witam,

Ponawiam moja prosbe bo nadla nie znalalzem tych wymiarow ;(

Data: 2010-03-15 00:27:14
Autor: neuro
kto ma Canon obciążnik WW-DC1
On Mar 14, 3:41 pm, "news.neostrada.pl" <pa...@poczta.onet-owa.pl>
wrote:

> Mam pytanie jak w temacie kto posiada takie obciążniki i moglby podac mi
> ich wymiary oraz cieżar bo nie mogę tego nigdzie na necie namierzyc ;)

    Ja mam te obciażniki, ale nie bardzo mam je gdzie zważyć. Waga
sklepowa Ci wystarczy (dokładność)?

pozdr,
p.

kto ma Canon obciążnik WW-DC1