kto ma mf60 i aero2?

Data: 2014-03-09 19:15:45
Autor: ToMasz
kto ma mf60 i aero2?
witam
dzisiaj w moje łapki wpadł zte mf60 z ery. dwa probelmy

1. łączy się z aero2, internet jest, ale na wyświetlaczu jest plus-pl czy to normalne?
2. Po podłączeniu do komputera inny mf60 jest widziany jako karta sieciowa, daje adres ip - na tym koniec.
nowy mf 60 po podłączeniu do kompa nie daje internetu, adresu ip, widoczny jest jako napęd CD. coś nie tak w ustawieniach, czy inne firmware jest powodem "niedawania" netu po kablu?

ToMasz

Data: 2014-03-09 20:48:32
Autor: dizel
kto ma mf60 i aero2?
On Sun, 09 Mar 2014 19:15:45 +0100, ToMasz
<news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

witam
dzisiaj w moje łapki wpadł zte mf60 z ery. dwa probelmy

1. łączy się z aero2, internet jest, ale na wyświetlaczu jest plus-pl czy to normalne?

No bo aero należy do plusa, i już na żadnej karcie od dłuższego czasu
nie uświadczysz napisu aero 2 tylko właśnie plus.
Więc jest tak jak być powinno.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-09 21:27:12
Autor: jerzu
kto ma mf60 i aero2?

http://fotoo.pl/show.php?img=748102_screenshot-2014-03-09-21-26-38.png.html

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-03-09 21:32:13
Autor: dizel
kto ma mf60 i aero2?
On Sun, 09 Mar 2014 21:27:12 +0100, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:

[...]

dziwne pewnie w sofcie telefonu nazwa nie jest zaktualizowana i tak
wyświetla. Co do aero i plusa to proszę sobie przeczytać to:
http://jdtech.pl/2012/10/aero2-siec-zniknela-z-eteru-teraz-juz-jest-tylko-plus.html

Pozdrawiam

Data: 2014-03-09 21:41:46
Autor: ToMasz
kto ma mf60 i aero2?
W dniu 09.03.2014 21:32, dizel pisze:
[...]

mnie ten drugi modem też wyświetla aero2. Dziwne. Choć w sumie co za różnica skoro działa? Nieważne.
Dzięki
ToMasz

Data: 2014-03-09 22:13:39
Autor: dizel
kto ma mf60 i aero2?
On Sun, 09 Mar 2014 21:41:46 +0100, ToMasz
<news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

mnie ten drugi modem też wyświetla aero2. Dziwne. Choć w sumie co za różnica skoro działa? Nieważne.

Wina nieaktualizowanego softu w urządzeniu.
Jak się przełącze na zasięg T w play to dalej mam na telefonie Era.
W modemie w topentinfo korzystając z aero2 mam normalnie Plus.
W sumie to nie ma się nad czym spuszczać, to tylko nazwa.

Pozdrawiam

Data: 2014-03-10 08:12:36
Autor: Artur Maśląg
kto ma mf60 i aero2?
W dniu 2014-03-09 21:32, dizel pisze:
[...]

"W przypadku wielu urządzeń będzie można zaobserwować inny efekt: sieć Plusa będzie widoczna jako sieć Aero2 dzięki odpowiedniej konfiguracji karty SIM Aero2 (tak samo abonenci Cyfrowego Polsatu widzą Plusa jako własną sieć), jednak modemy zwykle pokazują te informacje dokładniej i stąd mogą być problemy."

kto ma mf60 i aero2?