[PoRD] kto ma pierwszeństwo?

Data: 2021-02-23 20:29:30
Autor: Shrek
[PoRD] kto ma pierwszeństwo?
W dniu 23.02.2021 o 20:21, Krystek pisze:

https://i.postimg.cc/8CqMMK4H/A.jpg

Mam swoją odpowiedź, ale nie chcę teraz niczego sugerować, chcę się upewnić czy dobrze/źle myślę.

Gdzie jest haczyk? W gogle maps nie ma tego rondka?

--
Shrek

Data: 2021-02-23 20:38:25
Autor: Krystek
[PoRD] kto ma pierwszeństwo?
On 23.02.2021 20:29, Shrek wrote:
[...]

Niestety, jeszcze nie ma z tymi oznaczeniami. Nowe malowanie od kilku tygodni. Skrzyżowanie w Warszawie, Pileckiego/Płaskowickiej, żółty jedzie od strony Pileckiego.

Haczyk? Ja nie widzę, ale ktoś widział i dlatego pytam :)

Krystek

Data: 2021-02-23 20:46:29
Autor: Shrek
[PoRD] kto ma pierwszeństwo?
W dniu 23.02.2021 o 20:38, Krystek pisze:

[...]

Jak dla mnie żółty znienia pas.

--
Shrek

Data: 2021-02-23 20:49:50
Autor: Krystek
[PoRD] kto ma pierwszeństwo?
On 23.02.2021 20:46, Shrek wrote:
[...]

....czyli powinien się zatrzymać na rondzie przed liniami i puścić tego czerwonego, tak?

Krystek

Data: 2021-02-23 21:08:48
Autor: Shrek
[PoRD] kto ma pierwszeństwo?
W dniu 23.02.2021 o 20:49, Krystek pisze:

Jak dla mnie żółty znienia pas.

...czyli powinien się zatrzymać na rondzie przed liniami i puścić tego czerwonego, tak?

Tak bym na jego miejscu zrobił.

--
Shrek

Data: 2021-02-23 21:05:44
Autor: Krystek
[PoRD] kto ma pierwszeństwo?
[...]

Ale wiesz co, Twoja odpowiedź mnie zastanowiła. Co w przypadku jeśli linia przerywana pomiędzy zewnętrznym i wewnętrznym pasem ronda jest niewidoczna, bo już rozjechana i czerwony faktycznie jej nie widzi chociaż pierwotnie była namalowana?

Chyba jutro przejdę się tam i dokładnie przypatrzę się oznakowaniu, bo coś mi jednak się nie zgadza.

Krystek

Data: 2021-02-23 21:11:34
Autor: Shrek
[PoRD] kto ma pierwszeństwo?
W dniu 23.02.2021 o 21:05, Krystek pisze:

[...]

To wtedy tez zółty zmienia pas, tylko bardziej:P

--
Shrek

Data: 2021-02-24 02:52:43
Autor: Adam
[PoRD] kto ma pierwszeństwo?
W dniu 2021-02-23 o 21:11, Shrek pisze:
[...]

Na pl.misc.samochody, temat: W końcu porządnie o rondach

W dniu 2021-02-23 o 13:45, pueblo pisze:
> Nie wiem czy było. Brawo dla autora. W końcu ktoś podeszedł do tego
> całościowo i przeanalizował logicznie.

https://www.brd24.pl/infrastruktura/46-zderzen-dziennie-na-rondach-jak-
inzynierowie-w-polsce-popsuli-idee-ruchu-okreznego/

IMO bardzo dobry artykuł.

--
Pozdrawiam.

Adam