kto ma rację?

Data: 2010-05-10 11:36:21
Autor: Jakub Witkowski
kto ma rację?
krzysiek82 pisze:
Obok staje inne auto, ruszam jestem już w 3/4 skrzyżowania i nagle słyszę klakson. Za skrzyżowaniem facet wyskakuje z auta strzela paragrafami,

Może trzeba było zapamiętać ich numery?

Data: 2010-05-10 11:45:42
Autor: krzysiek82
kto ma rację?
Jakub Witkowski pisze:
  > Może trzeba było zapamiętać ich numery?

on zapisał sobie moje, jak coś będę tłumaczył się na komisariacie. Ale chciałbym wiedzieć czy mam rację czy nie. Pierwszy raz taka sytuacja mi się trafiła. Moim zdaniem on nie powinien trąbić tylko jechać za mną bo ja nie czuje żebym mu drogę zajechał.

--
krzysiek82

Data: 2010-05-11 14:57:58
Autor: PSYLO
kto ma rację?
W dniu 2010-05-10 11:45, krzysiek82 pisze:
on zapisał sobie moje, jak coś będę tłumaczył się na komisariacie.

Jakubowi chyba raczej chodziło o numery paragrafów.

--
PSYLO

kto ma rację?