kto ma rację?

Data: 2010-05-10 13:07:17
Autor: kogutek
kto ma rację?
witajcie
jest sobie następująca sytuacja, jest droga po jednym pasie w danym kierunku. Zatrzymuje się na światłach blisko prawej krawędzi jezdni. Obok staje inne auto, ruszam jestem już w 3/4 skrzyżowania i nagle słyszę klakson. Za skrzyżowaniem facet wyskakuje z auta strzela paragrafami, że tak nie można że mu drogę zajechałem itp itd. Ja oczywiście się uśmiechnąłem i przekazałem serdeczne pozdrowienia
bo przecież mogłem jechać na wprost i nikomu drogi nie zajechałem, a to że droga się zwężała za skrzyżowaniem to już inna kwestia. Cały czas trzymałem się prawej krawędzi jezdni.

-- krzysiek82
Wysłałem do TVN Turbo taki list. Na forum samochodowym toczy się kolejna
dyskusja o tym kto ma pierwszeństwo na skrzyżowaniu. Ponieważ zdania są
podzielone, może byście byli uprzejmi dowiedzieć się jak Policja interpretuje
sytuację opisaną w linku
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.misc.samochody&tid=11134132. I
podali jedyną właściwą odpowiedź. Pozdrawiam i liczę na odzew z waszej strony.
Czekamy i zobaczymy co z tego będzie.

Data: 2010-05-10 17:31:28
Autor: LEPEK
kto ma rację?
W dniu 2010-05-10 13:07, kogutek pisze:

Wysłałem do TVN Turbo taki list.

Mam wrażenie, że odpowiedź na list widza w TVN Turbo ma podobny ciężar gatunkowy, jak odpowiedź Kasi w Bravo.

Z tutejszej dyskusji można wyciągnąć o wiele więcej konkretnych wniosków, niż z całego miesiąca serialu uwaga pirat ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm